You have an unusual understanding of the problems of human relationships.

interests / soc.culture.polish / Fatso, ratuj się póki jest jeszcze czas: UK +119,789

SubjectAuthor
* Fatso, ratuj się póki jest jeszcze czas: UK +119a a
`* Re: Fatso, ratuj się póki jest jeszcze czas: UK +1fatso
 `* Re: Fatso, ratuj się póki jest jeszcze czas: UK +1a a
  `- Re: Fatso, ratuj się póki jest jeszcze czas: UK +1a a

1
Fatso, ratuj się póki jest jeszcze czas: UK +119,789

<7999cd62-0252-4050-9843-fdf5d4688e05n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21819&group=soc.culture.polish#21819

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 10:20:38 -0800 (PST)
Subject: Fatso,_ratuj_się_póki_jest_jeszcze_czas:___UK_+119
,789_
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Dec 2021 18:20 UTC

4 UK 11,767,262 +119,789 147,720 +147

Minister zdrowia tydzien temu prognozował nawet 200.000

Gdy liczba zarazonych będzie tak szybko rosła
to premier i minister zddrowia nie będa mieli innego wyjścia
niz wprowdzenie
kordonu sanitarnego wokół miast ( jak w 17, 18, 19, 20 wieku)

i użycie armii do zablokowania przemieszczania się mieszkancow
zaszczepionych, niezaszczepionych, przechorowanych, niezachorowanych

Gdyż taka procedura medyczna jest opisana w medycynie wojskowej na wypadek zagrożenia zdrowia i zycia całej populacji

A wtedy Brytolina zostanie odcięta od świata, zlikwidowane połączenia drogowe, lotnicze, promowe
i jak to zostanie przeprowadzone i ile to potrwa to Bóg raczy wiedzieć, ale można wyczytac ze źródeł historycznych, bo to nie pierwsza zaraza, która wybuchla w Brytolinie

Polska może nie Hameryka
ale bardziej odcięta od żarażonego świata
i dzisiaj cię wpuści, nawet po kwarantannie na lotnisku za 1000 funtów w hotelu, ale za .... miesięcy
może zostac zamknieta na każdego przybysza ze świata

I taki scenariusz nalezy przewidzieć,
zgodnie z badaniami operacyjnymi
i zasadą
Worst Case First
i All Risks Contained

sam wiesz, bo kończyłeś medycyne wojskową

A porównanie danych zaraźliwych
Brytolina - Polsza
robi różnicę

15 Poland 4,017,420 +17,156 93,445 +616

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Skonsultuj ze swoją mondrusią, wsiadaj w samolot
i uciekaj, póki jest jeszcze czas

Re: Fatso, ratuj się póki jest jeszcze czas: UK +119,789

<ee8833f4-baf1-4386-9c19-8b30893d5ed4n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21854&group=soc.culture.polish#21854

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 14:46:54 -0800 (PST)
Subject: Re:_Fatso,_ratuj_się_póki_jest_jeszcze_czas:_UK_+1
19,789
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Thu, 23 Dec 2021 22:46 UTC

Mondrusia juz u mnie-Wigilia razem-ale do corki pod Londynem i wnuczki nie jedziemy. Nie dam sie opluc u nich bandzie niesczepionych polaczkow. Bylismy za to w mojej przychodni lekarskiej, w nadziei na SKIEROWANIE OD GPsa na 3-ci strzal Pfeizera dla Mondrusi.Wysmiali zone,kazali sie zglosic do polskiej ambasady. Jak chinczyk bedzie bombardowac Anglie jakas nowa bronia to tym kurwom angielskim przypomnimy.

Re: Fatso, ratuj się póki jest jeszcze czas: UK +119,789

<67206a29-3cbe-443a-8234-d28bb7862817n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21856&group=soc.culture.polish#21856

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 15:27:41 -0800 (PST)
19,789
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Dec 2021 23:27 UTC

On Thursday, 23 December 2021 at 23:46:56 UTC+1, fatso wrote:
> Mondrusia juz u mnie-Wigilia razem-ale do corki pod Londynem i wnuczki nie jedziemy. Nie dam sie opluc u nich bandzie niesczepionych polaczkow. Bylismy za to w mojej przychodni lekarskiej, w nadziei na SKIEROWANIE OD GPsa na 3-ci strzal Pfeizera dla Mondrusi.Wysmiali zone,kazali sie zglosic do polskiej ambasady. Jak chinczyk bedzie bombardowac Anglie jakas nowa bronia to tym kurwom angielskim przypomnimy.
> [...]

Pojawiły się rekomendacją dotycząca 3.dawki

Ta Pfizera jeszcze nie działa na omicrona
i rekomenduje się odczekanie na boostera 4.dawki, skutecznego na omicrona

Gdy dostaniesz 3.dawkę dzisiaj, to masz 3-miesięczną karencję na 4.dawkę, skuteczna na omicrona, czyli przez 3 miesiące jesteś narażonty na omic rona bez ochrony

To bardzo mądra rekomendacja, gdy można dostac skuteczne boostery omicreonowe innych producentów

Ale to ty jesteś medycznym zawodowcem i podejmiesz optymalną decyzję

Życze Zdrowia i Wesolych Swiąt

Przed laty życzyłem Davidowi Rockefellerowi dużo zdrowia i 100 lat życia ...
, bo mi opowiadal, że chce życ wiecznie i miał juz 3 przeszczepy serca (nie mówił o przyczynach odrzutów) no to mu życzyłem wszsystkiego najlepszego
i 100 .. ale sie ugryzłem, bo może on już ma 99 czy 100

No i miał i dlatego mu życzyłem niesmiertelności, za co podziekowal

Niestety zmarł po kolejnym przeszczepie serca

Ale to byl szczery chłop i jedyny co mi powiedział bez sciemy, że chce życ wiecznie.

Zatem Fatso, żyj wiecznie

o podziel się z nami dyletantami wiedzą nt. zarazy

Co nas czeka w 2022 i następnych latach

Minister jeden napisał, że w roku 2050 ludnośc Polski się zredukuje do 20 milionów
i to by się zgadzało, bo w tym roku az 500.000 zmarło
0,5 mln x 30 lat = 15 mln

37 mln - 15 mln = 22 ml;n

czyli to by się zgadzało

500.000 zgonów rocznie przez 30 lat i cel zrealizowany

Mam nadzieję, że zaraza potrwa krócej ;)

Re: Fatso, ratuj się póki jest jeszcze czas: UK +119,789

<16f76cd7-f097-4dd3-b8dc-f930b4035b2an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21860&group=soc.culture.polish#21860

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 15:54:27 -0800 (PST)
19,789
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Dec 2021 23:54 UTC

On Friday, 24 December 2021 at 00:27:42 UTC+1, a a wrote:
> [...]
>
> czyli to by się zgadzało
>
> 500.000 zgonów rocznie przez 30 lat i cel zrealizowany
>
> Mam nadzieję, że zaraza potrwa krócej ;)
szukałem optymizmu, ale chyba jeszcze nie ten czas

1 USA 52,769,609 +248,427 834,192 +1,063

2 India 34,772,657 +6,681 478,863 +104

4 UK 11,767,262 +119,789 147,720 +147

7 France 8,889,636 +91,608 122,295 +179

10 Spain 5,718,007 +72,912 89,019 +82

https://www.worldometers.info/coronavirus/

zatem pamiętaj
grzej silniki w awionetce, bo nigdy nie wiadomo co nadejdzie

dziadek w 1939 grzał silnik w kutrze na redzie i zdążył odplynąć za ocean

interests / soc.culture.polish / Fatso, ratuj się póki jest jeszcze czas: UK +119,789