The more I know men the more I like my horse.

interests / soc.culture.polish / Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

SubjectAuthor
* Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stana a
+* Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stt-1
|+- Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak sa a
|`- Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak sPiotr
`* Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stboukun
 `* Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak sa a
  `* Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jakandal
[...]

1
Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<90cf13be-6234-4118-b974-e43edbbcca37n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21796&group=soc.culture.polish#21796

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 08:51:56 -0800 (PST)
Subject: Wojciech_Cejrowski_w_ogniu_krytyki_po_tym,_jak_stan
ął_na_żółwiu
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Dec 2021 16:51 UTC

==Prowadzący zaczął mówić o tym, jak jego nauczycielka od przyrody w szkole podstawowej całą lekcję stawała na żółwiu — Dzieci słuchały, czy żółw trzaśnie — wspominał. — No nie trzaśnie, on po to ma tę skorupę właśnie, żeby można było po nim przejechać samochodem i żeby mu się nic nie stało — stwierdził, sam stojąc na zwierzęciu.

jaka szkola taka nauka, tacy uczniowie

a gdzie towarzystwo ochrony zwierząt
a może @Greenpeace ?

Jak nauczucielka jeszcze zyje, to powinna zostac przesłuchana, bo Wojtus złożył publiczny donos o maltretowaniu zwierząt

https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/cejrowski-stanal-na-zolwiu-internauci-nie-maja-dla-niego-litosci/8lrqjnj,07640b54

Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<sq2boa$1vri$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21808&group=soc.culture.polish#21808

From: t-1...@todlaspamu.pl (t-1)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Wojciech_Cejrowski_w_ogniu_krytyki_po_tym,_jak_st
anął na żółwiu
Date: Thu, 23 Dec 2021 18:31:06 +0100
 by: t-1 - Thu, 23 Dec 2021 17:31 UTC

W dniu 2021-12-23 o 17:51, a a pisze:
> [...]
>
> Jak nauczucielka jeszcze zyje, to powinna zostac przesłuchana, bo Wojtus złożył publiczny donos o maltretowaniu zwierząt

Skąd się tacy durnie biorą, którzy myślą, że żółw pęknie od ciężaru
młodego Cejrowskiego a nawet nauczycielki?
Są nawet skłonni jako obrońcy zwierząt skierować sprawę do prokuratora.
A przecież powszechnie wiadomo, że cała Ziemia spoczywa na żółwiu.

Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<6f4b303c-66f4-45bc-9eb5-bae6d7ab9706n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21812&group=soc.culture.polish#21812

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 09:49:49 -0800 (PST)
Subject: Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak s
tanął na żółwiu
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Dec 2021 17:49 UTC

On Thursday, 23 December 2021 at 18:30:55 UTC+1, t-1 wrote:

> [...]
> Są nawet skłonni jako obrońcy zwierząt skierować sprawę do prokuratora.
> A przecież powszechnie wiadomo, że cała Ziemia spoczywa na żółwiu.
no i niestety internet jest pełen idiotów

opisujących jak zbadac siłę nóg i rąk dziecka,
nóg żółwia, przymocowując do nóg dynamometrr taśmą klejącą
i ciągnąc z calej sily za nogi aby wylazły ze skorupy a potem mierzyc z jaka siła zostana wciągnięte

To jest ta sama klasa badaczy co przywiązuja sznurki do wacka, przeciągaja przez dziurę w stole i każdy ciągnie za nie swój sznurek az wyrwie

https://www.researchgate.net/post/How_can_i_measure_the_strenght_of_a_turtle_limb

Inni juz zapewne wyciągają z domu swoje żółwiki i rozpędzają samochody aby sprawdzić
czy 200 kg zgniecie skorupę 1kg żólwia, czy nie

Ale nieważne co mowi t-1, t-2 , Rudy-102
to jednak niemądra nauczycielka torturowała biednego żółwia
i zasiała wśród uczniów zarazę intelektualną, aby sami tez zswoje żółwie torturowali

O ile żyje to warto ją przesluchac, czy ją koń dziadka kopnąl

https://www.bing.com/search?q=+Turtle+Shell+strength&qs=n&form=QBRE&sp=-1&pq=turtle+shell+strength&sc=2-21&sk
Bo za chwile idioci będa badac wytrzymałość ogona kota, psa

why not ?

przyklad idzie z mediow

Byloby milo gdy telewizję dały 12 miesięcy odpoczynku zacnemu Wojtusiowi

Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<sq2dhu$n1n$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21817&group=soc.culture.polish#21817

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
anął na żółwiu
Date: Thu, 23 Dec 2021 19:01:35 +0100
 by: boukun - Thu, 23 Dec 2021 18:01 UTC

W dniu 23.12.2021 o 17:51, a a pisze:
> [...]
>
> Jak nauczucielka jeszcze zyje, to powinna zostac przesłuchana, bo Wojtus złożył publiczny donos o maltretowaniu zwierząt

Dawno przedawnione.

Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<e5220b33-ad3e-45f5-b252-cdb1cabc7be1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21822&group=soc.culture.polish#21822

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 10:31:48 -0800 (PST)
tanął na żółwiu
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Dec 2021 18:31 UTC

On Thursday, 23 December 2021 at 19:01:37 UTC+1, boukun wrote:

> Dawno przedawnione.
prawa naturalne zwierząt nigdy się nie przedawniaja
i są ścigane przez organizacje ochrony zwierząt do skutku

i juz sie zgłosily organizacje i chc ą ścigac Wojtusia

=https://en.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Cejrowski
Wojciech Cejrowski
Wojciech Daniel Cejrowski (born 27 June 1964 in Elbląg) is a Polish radio journalist, satirist, photographer, traveller, author of books and press publications, artistic director of the Discover World library, member of The Explorers Club.

1964 to 55 lat

nauczyc ielka

55 + 15-20 lat = 70-75 lat
może jeszcze żyć
i to wstyd dla niej, dla Elbląga, dla szkoły, że takie wiesci dziwnej treści wyciągnął w telewizji

Chodziłem do liceum i nauczyciel wf-u bił uczniów

Byłem na spotkaniu z Jarosławem Kaczynskim i nauczyciel się też pojawił
i rozmawialismy na scenie, robiliśmy sobie zdjęcie
i tak pomyślałem
co by było gdybym ogłosił wszystkim, tam i teraz
że wśród zaproszonych gości, siedzi między nami nauczyciel wf-u, ktróry bił w szkole uczniów po twarzy

Nie uczyniłem tego, i zloczynca nie zostal ukarany pozbawieniem emerytury nauczycielskiej, a pewnie powinienem, dla dobra, imienia i pamięci wszystkich mnaltretowanych uczniów

i jak sam wiesz ( z Hameryki)
takie czyny nigdy nie ulegają przedawnieniu
- przestępca to przestepca i jego miejsce było w zamknietym ośrodku i zakaz kontaktu z uczniami

Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<sq2ffo$140s$9@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21823&group=soc.culture.polish#21823

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak
stanął na żółwiu
Date: Thu, 23 Dec 2021 18:34:32 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 23 Dec 2021 18:34 UTC

On Thu, 23 Dec 2021 10:31:48 -0800 (PST), a a wrote:

> Chodziłem do liceum i nauczyciel wf-u bił uczniów

to widac od momentu gdy tu sie pojawiles

Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<e2a9b849-059d-40f6-9153-5b119ccb9411n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21824&group=soc.culture.polish#21824

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 10:41:41 -0800 (PST)
tanął na żółwiu
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Dec 2021 18:41 UTC

On Thursday, 23 December 2021 at 19:34:35 UTC+1, andal wrote:

> to widac od momentu gdy tu sie pojawiles
to dlaczego się nie skarżyłes do dyrektora, gdy bił ?

Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<eefd4a7b-d4ab-43e9-b774-6552b1864e10n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21827&group=soc.culture.polish#21827

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 10:47:32 -0800 (PST)
tanął na żółwiu
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 23 Dec 2021 18:47 UTC

On Thursday, December 23, 2021 at 2:00:55 PM UTC-3:30, t-1 wrote:

> Skąd się tacy durnie biorą, którzy myślą, że żółw pęknie od ciężaru młodego Cejrowskiego

dobijacy 60-tki Cejrowski jest ... "młodym"? Ile w takim razie t-1 ma lat???
Starszy niz scp dziadki jak Giena, Bulba i Ma(n)tolek?

> Są nawet skłonni jako obrońcy zwierząt skierować sprawę do prokuratora.

Rzeczywiscie - oburzajace! "Biolog z Uniwersytetu Wrocławskiego Robert Maślak pokazał na Twitterze zdjęcie pękniętej skorupy żółwia, na którym dzieci próbowały "jeździć""

"Skorupa żółwi jest wrażliwa na dotyk, ból, temperaturę, wibracje i przewodzi dźwięki. Cejrowski wygaduje bzdury, że żółwie nie czują" — wyjaśnił ekspert."

Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<sq2pl7$1e9q$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21842&group=soc.culture.polish#21842

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
stanął na żółwiu
Date: Thu, 23 Dec 2021 21:28:07 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 23 Dec 2021 21:28 UTC

On Thu, 23 Dec 2021 10:41:41 -0800 (PST), a a wrote:

> to dlaczego się nie skarżyłes do dyrektora, gdy bił ?

bo nie bylem uczniem tylko nauczycielem

Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<8aa1db18-0afa-4cb5-b009-6f4a0faca445n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21847&group=soc.culture.polish#21847

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 14:06:15 -0800 (PST)
tanął na żółwiu
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Dec 2021 22:06 UTC

On Thursday, 23 December 2021 at 22:28:09 UTC+1, andal wrote:

> bo nie bylem uczniem tylko nauczycielem
==to dlaczego się nie skarżyłes do dyrektora, gdy bił ?

dyrektor jest dyrektorem szkoly tak dla uczniow , jak i dla nauczycieli

skoro było bicie w szkole, to dlaczego nie reagowałes jako nauczyciel ?

Było technikum, brat kolegi tam uczył i wszyscy wiedzieli, że bije uczniów.
Uczniowie się bali
A w kadrze była pewnie zmowa milczenia

I to trwało lata, bezkarnie

Nie żyje od lat, młodo zmarł

Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu

<sq2shv$1hsp$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21850&group=soc.culture.polish#21850

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
stanął na żółwiu
Date: Thu, 23 Dec 2021 22:17:36 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 23 Dec 2021 22:17 UTC

On Thu, 23 Dec 2021 14:06:15 -0800 (PST), a a wrote:

> [...]
> uczniów.
> Uczniowie się bali A w kadrze była pewnie zmowa milczenia

bicie to wreszcie duzy wyslilek fizyczny, szypko wyczerpuje/niszczy
organizm

interests / soc.culture.polish / Re: Wojciech Cejrowski w ogniu krytyki po tym, jak stanął na żółwiu