Do not sleep in a eucalyptus tree tonight.

interests / soc.culture.polish / Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)

SubjectAuthor
* Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)brat_olin
+- Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)Piotr
+* Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)Russet Bulba
> [...]
   |    `* Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)Piotr
   |     `- Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)a a
   `* Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)andal

Pages:12
Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)

<5a8994fb-b95d-457e-b323-0fe5dd8ea848n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21843&group=soc.culture.polish#21843

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 13:37:01 -0800 (PST)
Subject: Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 23 Dec 2021 21:37 UTC

On Thursday, December 23, 2021 at 11:22:37 AM UTC-4, Piotr wrote:

> [...]
>
> Demencja ( w tym przypadku "Cudowne, CUDOWNE Przejrzenie [p. Andrzeja]" (c) b. Olin) rabuje swoja ofiare nie
> tylko z intelektu, ale takze z mozliwosci dostrzezenia, ze ma sie demencje - ofiara nie tylko, ze nie dopuszcza do
> mysli ze moze byc chora, lecz wrecz reaguje agresja i/lub projekcja wobec zwracjacych uwage na to.
> "Niech sie wstydzi ten kto widzi", eh? :
> sie zmaga. A madrej glowie - dosc po slowie. Ale madrej.

Pan chyba w zyciu nie dyskutowal, panie Piotrze. Nie jest pan do tego stworzony. O czym moglblby pan uczciwie dyskutowac na tym czerwonym uniwerku w Polsce albo na Memorialu dzisiaj? Wszystko jest upolitycznione w takich srodowiskach, a Younger Dryas przede wszystkim dzisiaj. Wiec pozostaja napaści osobiste, projektowanie udawanych a moze i koniunkturalnie zinternacjonalizowanych wartosci na pokaz publiczny i to niemal wszystko. Az sie srodowisko zmieni a to sie zmienia lecz w tempie one funeral at a time. A co do pamieci, to swietnie pamietam to czego pan nie chce pamietac. Nie przypominam na codzien, ale moge dostarczyc dowodow, aby rozwiac watpliwosci :-)))

Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)

<c1083d14-ad39-43f8-b930-2cc507987106n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21845&group=soc.culture.polish#21845

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 14:01:42 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 23 Dec 2021 22:01 UTC

On Thursday, 23 December 2021 at 19:42:13 UTC+1, boukun wrote:

> 2 Days Ago
> 5 Russia 10,267,719 +25,907 299,249 +1,027
> Yesterday
> 5 Russia 10,292,983 +25,264 300,269 +1,020
> Now
> 5 Russia 10,318,650 +25,667 301,271 +1,002
czemu deleted, skoro tekst poprawny ?

Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)

<9ce5b08e-5899-4466-b9f2-4e6a55b371d8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21859&group=soc.culture.polish#21859

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 15:50:03 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 23 Dec 2021 23:50 UTC

On Thursday, December 23, 2021 at 6:07:02 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Pan chyba w zyciu nie dyskutowal, panie Piotrze.

"Dyskusja" w Panskim rozumieniu tego slowa - tj: zamiast odpowiedzi na argumenty oponenta, ktore sie cytuje - monolog na INNE tematy, oraz zapewnianie jaki to oponent glupi, zwiazany z ubecja, wiesniak etc. - mnie nie interesuje. Patrz przyklad w tej Panskiej "dyskusji":

Man(t)olek: "1 zaszczepiony na 3 niezaszczepionych, czyli wielka tragedia, wywolana nieskutecznościa szczepionek "

ja: " wiekszosc ludzi najbardziej podatnych na smierc w skutek komplikacji jest zaszczepiona - natomiast wsrod nieszczepow jest dysporporcjonalnie wielu ludzi mlodych i zdrowych, ktorzy sa z natury mniej podatni na smierc jesli zarazani. A wiec jedynym majacym sens porownywaniem byloby porownywanie Z KONTROLA na wiek i stan zdrowia"

- Strak: " Coz to znow pan Piotr wydedukowal w wysiłkach swojego umyslu? Cos pod czyms a nie cos na czyms. I z tym sie zmaga. A madrej glowie - dosc po slowie. Ale madrej. Rozwoj covidowej pandemii ma swoja dynamike i kierunek, ktory zaczyna byc oczywisty."

I to ma OBALAC moj argument o braku kontroli na wiek i stan zdrowia porownywanych przez Ma(n)tolka grup - JAK?

==Piotr

Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)

<e5d37768-d8f2-412a-86f5-5d54b2103a37n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21861&group=soc.culture.polish#21861

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 23 Dec 2021 16:10:30 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 24 Dec 2021 00:10 UTC

On Friday, 24 December 2021 at 00:50:04 UTC+1, Piotr wrote:

> [...]
>
> I to ma OBALAC moj argument o braku kontroli na wiek i stan zdrowia porownywanych przez Ma(n)tolka grup - JAK?

No i patrzajta i uczta się dziatwa
czym sie różni swiat realny, logiczny od alogiznego
za to podobna różnica jak z ruchem prawostronnym i lewostronnym.

I ci jada i ci jadą, ale nie powinni sie nigdy spotkać

I teraz spotykamy alogiczne Pacanowo

[...]

No i alogiczny Pacanów ciągle tlumaczy świat realny alogicznie

Ministerstwo oficjalnie ogłosiło 2 dni temu,
że wśród umierających na covida jest 76% niezaszczepionych

Ale to dokladnie znaczy, że jest 24% zaszczepionych

Czyli kolejka covidowa na cmentarz wygląda nastepująco:

zaszczepiony niezaszczepiony niezaszczepiony niezaszczepiony

albo niezaszczepiony niezaszczepiony zaszczepiony niezaszczepiony

I to jest jasne dla każdego logicznego petenta

--

A teraz jak to tlumaczy petent alogiczny ?

natomiast wsrod nieszczepow jest dysporporcjonalnie wielu ludzi mlodych i zdrowych, ktorzy sa z natury mniej podatni na smierc jesli zarazani.

Ale nie są mniej, a więcej, bo ich umiera 76%

--

== wiekszosc ludzi najbardziej podatnych na smierc w skutek komplikacji jest zaszczepiona

Ale po to seniorzy się szczepią aby nie umierać

Bo gdyby mieli się szczepic po to aby umierać, to musieliby zamienić się glowę z d..pą

Click here to read the complete article

interests / soc.culture.polish / Re: Czwarta dawka w Izraelu (re: Covid)