Nothing motivates a man more than to see his boss put in an honest day's work.

interests / soc.culture.polish / Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Kazał wyrwać sobie wszystkie zęby, bo uważał, że wmontowano mu w nie chipy, którymi steruje się jego mózgiem.

SubjectAuthor
* Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Ka a
+- Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiska a
`* Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszyłandal

1
Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Kazał wyrwać sobie wszystkie zęby, bo uważał, że wmontowano mu w nie chipy, którymi steruje się jego mózgiem.

<2c62bd09-d0cd-4a66-919d-175f78344996n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21955&group=soc.culture.polish#21955

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 07:10:47 -0800 (PST)
Subject: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. K
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Dec 2021 15:10 UTC

==Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Kazał wyrwać sobie wszystkie zęby, bo uważał, że wmontowano mu w nie chipy, którymi steruje się jego mózgiem.

https://www.onet.pl/sport/onetsport/wielki-mistrz-postradal-zmysly-kazal-wyrwac-sobie-wszystkie-zeby/b5jztlp,d87b6cc4

Może w tym cos byc, bo ostatnio piszą, że brakuje na rynku czipów, bo wszystkie zuzyto do szcze p i o n e k

A wiadomo, gdy kręci 1.skrzypce w szczepionkowym biznesie razem z WHO -
Bill NiebieskiEkran, ten od mikromiękkiego

Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Kazał wyrwać sobie wszystkie zęby, bo uważał, że wmontowano mu w nie chipy, którymi steruje się jego mózgiem.

<4b0a88dd-9f1e-4d0e-9c24-b69eb1b3250bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21957&group=soc.culture.polish#21957

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 07:17:36 -0800 (PST)
Subject: Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spisk
.
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Dec 2021 15:17 UTC

On Saturday, 25 December 2021 at 16:10:49 UTC+1, a a wrote:
> [...]
>
> A wiadomo, gdy kręci 1.skrzypce w szczepionkowym biznesie razem z WHO -
> Bill NiebieskiEkran, ten od mikromiękkiego
No i kolejny

https://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego,na-co-chorowal-michael-jackson--przyczyna-smierci--co-wiadomo-o-jego-zdrowiu,artykul,98640088.html

Wozili go zamknietym samochodem, aby nikt nie widział, że umiera

Nagrali próby koncertu i sprzedali na DVD
a fanom polecili zachowac bilety sprzedane na 20 koncertów jako pamiątkę

Jak nie wiadomo o co chodzi i pacjent chudnie, a w żołądku ma jedynie pastylki i żadnego pokarmu, nie je od miesiąca, to raka trzustki sie nie wyklucza

Ale też jest, że gdyby nie zmarł to organizator musialby zwrócic kase za bilety,
bo na występy nie miał zdolności fizycznych a planowano 20 koncertów full live

szkoda chłopa, bo był naprawdę kimś Wielkim

Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Kazał wyrwać sobie wszystkie zęby, bo uważał, że wmontowano mu w nie chipy, którymi steruje się jego mózgiem.

<sq7fdk$88i$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21963&group=soc.culture.polish#21963

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył
Date: Sat, 25 Dec 2021 16:04:04 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 25 Dec 2021 16:04 UTC

On Sat, 25 Dec 2021 07:10:47 -0800 (PST), a a wrote:

> [...]
>
> A wiadomo, gdy kręci 1.skrzypce w szczepionkowym biznesie razem z WHO -
> Bill NiebieskiEkran, ten od mikromiękkiego

przestan czytac to gowno szwabskie bo tez zwariujesz

Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Kazał wyrwać sobie wszystkie zęby, bo uważał, że wmontowano mu w nie chipy, którymi steruje się jego mózgiem.

<f5ef7be3-1596-418a-9cdb-c645d0c1d84en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21965&group=soc.culture.polish#21965

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 08:06:47 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Dec 2021 16:06 UTC

On Saturday, 25 December 2021 at 17:04:06 UTC+1, andal wrote:

> kazal-wyrwac-sobie-wszystkie-zeby/b5jztlp,d87b6cc4

> przestan czytac to gowno szwabskie bo tez zwariujesz
poczekaj,
nie rozłączaj się,
może jest jakiś medyk na linii i pomoże

Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Kazał wyrwać sobie wszystkie zęby, bo uważał, że wmontowano mu w nie chipy, którymi steruje się jego mózgiem.

<sq7fsh$88i$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21967&group=soc.culture.polish#21967

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 16:12:01 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 25 Dec 2021 16:12 UTC

On Sat, 25 Dec 2021 08:06:47 -0800 (PST), a a wrote:

> poczekaj,
> nie rozłączaj się,
> może jest jakiś medyk na linii i pomoże

juz go mam, wysylam do ciebie

Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Kazał wyrwać sobie wszystkie zęby, bo uważał, że wmontowano mu w nie chipy, którymi steruje się jego mózgiem.

<533a5363-33e6-403a-900e-d0caca23a0c3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21968&group=soc.culture.polish#21968

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 08:18:42 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Dec 2021 16:18 UTC

On Saturday, 25 December 2021 at 17:12:05 UTC+1, andal wrote:

> juz go mam, wysylam do ciebie
właśnie mam go na linii i pyta, jak do ciebie dojechać
sprawa pilna

Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Kazał wyrwać sobie wszystkie zęby, bo uważał, że wmontowano mu w nie chipy, którymi steruje się jego mózgiem.

<sq7reu$1erq$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21976&group=soc.culture.polish#21976

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 19:29:34 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 25 Dec 2021 19:29 UTC

On Sat, 25 Dec 2021 08:18:42 -0800 (PST), a a wrote:

> właśnie mam go na linii i pyta, jak do ciebie dojechać sprawa pilna

nie szczekaj tyle tylko plknij tabletki

Re: Pilne !!! Bobby Fischer wszędzie węszył spiski. Kazał wyrwać sobie wszystkie zęby, bo uważał, że wmontowano mu w nie chipy, którymi steruje się jego mózgiem.

<e2a98a25-449c-42c6-923f-42941a47b731n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21981&group=soc.culture.polish#21981

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 13:22:29 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Dec 2021 21:22 UTC

On Saturday, 25 December 2021 at 20:29:36 UTC+1, andal wrote:

> zmysly-

> nie szczekaj tyle tylko plknij tabletki
jak rozumiem że z reklam jest kasa,
ale sam widzisz, że łykasz i nie działają

zatem następnym razem wpuśc medyka

aby nie było jak w Łodzi przed laty
( pies uratował staruszke, bo nie wpuścił pogotowia)