Research is to see what everybody else has seen, and think what nobody else has thought.

interests / soc.culture.polish / Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalie

SubjectAuthor
* Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalieA. Filip
+* Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanaliebrat_olin
|`* Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalieA. Filip
| `- Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanaliea a
+- Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanaliea a
`- Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalieJakub A. Krzewicki

1
Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalie

<anfi+z1p2rb732f-lcp6@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21978&group=soc.culture.polish#21978

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalie
Date: Sat, 25 Dec 2021 20:30:34 +0000 (UTC)
sha1:CyepuJpTm4uKLrEINkrTZ07dNqY=
 by: A. Filip - Sat, 25 Dec 2021 20:30 UTC

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/afera-pegasusa-roman-giertych-oburzony-wywiadem-rymanowskiego/5s5ksfx

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Nawet osioł obiecuje w młodości kimś zostać.
| (Przysłowie hinduskie)

Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalie

<91230f30-2b24-4589-a2b4-87d9a2e9b080n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21982&group=soc.culture.polish#21982

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 13:23:19 -0800 (PST)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sat, 25 Dec 2021 21:23 UTC

Filip wrote:

> klubu KO

Pan mecenas jeszcze nie w pierdlu, czy z wolnej stopy?

Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalie

<fa05a577-8642-40ec-a115-fad6a3f09c5dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21983&group=soc.culture.polish#21983

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 13:40:08 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Dec 2021 21:40 UTC

On Saturday, 25 December 2021 at 21:30:36 UTC+1, A. Filip wrote:
> https://wiadomosci.onet.pl/kraj/afera-pegasusa-roman-giertych-oburzony-wywiadem-rymanowskiego/5s5ksfx
>
> --
> A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
Ja nie rozumiem Romka, co on robi.

Przecież każdy ludź na świecie wie, że operator ma dostęp do rozmów wszystkich abonentów i może je nagrywać, także te video, smsy itd itp, internety

Ta funkcjonalnośc nazywa sie rozmową konferencyjną,
czyli rozmawia 2-ch a trzeci to magnetofon i już jest konferencja ;)

Tutaj opis, jak kto n ie kuma
=Jak zorganizować konferencję w telefonie - poradnik ...
https://komorkomat.pl/jak-zorganizowac-konferencje-w-telefonie-poradnik

07.03.2017 · Konferencyjne połączenia pozwalają na swobodną rozmowę kilku osób jednocześnie. Każdy współczesny smartfon daje możliwość sparowania …

Estimated Reading Time: 2 mins

Explore further
Jak wykonać połączenie konferencyjne z telefonu iPhone ... support.apple.com

--
i żaden vip nigdy nie używa komórek, ani internetu do spraw służbowych czy biznesowych.

Jak spotkałem George'a Sorosa w Pradze, to z nim rozmawiam, ale gdy chcę kontaktu, to mówi, tutaj masz mojego sekretarza i dzwon, pisz do niego, umawiaj się znim

W Hameryce dawniej interesy załatwiało się wyłącznie na polach golfowych, bo tam duża przestrzeń , brak podsłuchu i brak stacji bazowych, czyli nie ma zasięgu komórek

I oficjalnie jedzie się grac w golfa, ale nieoficjalnie gadać o interesach

I to zna świat od 100 lat

A Romek dziwnie gada, że go podsłuchiwali w komórce.

Skoro miał komórke i go podsłuchiwali, to podsłuchiwali jego klientów
i to jest najwieksza wtopa

Miał uzywac sekretarki do organizowania spotrkań, a wszystkie rozmowy prowadzić jedynie osobiście a nigdy przez telefon.

Teraz nieśpi po nocach nie Roman a jego klienci i rwą włosy z głowy, co wypaplali, nie wiedząc, że są na podsłuchu.

Zatem to bardzo nieprofesjonalne

Rozmawiałem kiedyś z managerem Della w Stanach i mówię mu,
instalujecie na laptopach drugi system operacyjny, ukryty w BIOS-ie, do zdalnego dostępu do laptopa, danych na dysku itd.

I rzekomo po to aby skasowac zdalnie dane, gdy ktos zgubi lap[topa na lotnisku i go geolokalizować.

A mówie, ide w Polsce do marketu i tam leżą laptopy della włączone na półce i ktos może wejśc do BIOS-u i aktywowac aplikacje śledzenia ze swoim kodem (nazywa się LoJack i wlasnie jest obsługiwana przez Kanadę, czyli Hamerykę)

A on na to, żse nigdy laptop Della nie powinien byc włączony w markecie.
A ja mu na to, a jaka to różnica, gdy miliony Dellów sa s[przedawane przez pośredników i jak chcą to aktywują śledzenie i zdalny dostęp sami, bez pytania Zenka o zgodę

Na to on, ok,
nie powinno być pośredników, tylko bezpośrednia wysyłka od Della do klienta

Na to ja, ale jak wyrzucic to śledzenie LoJack z laptopa, calkowocie,
a on na to,
nie da się , bo jest zaszyte w BIOS-ie i po wyjęciu, slasowaniu dysku, a także bez dyskui, zawsze działa i geolokalizuje laptopa na całym świecie.

No to mu mówię, ok, dzięki bracie
i dlatego nigdy nie uzywałem Della

Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalie

<anfi+c4byfabsyf-lcp6@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21984&group=soc.culture.polish#21984

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 21:41:08 +0000 (UTC)
sha1:qJ6JNela3rzKwoELFJzrD1/Tn5s=
 by: A. Filip - Sat, 25 Dec 2021 21:41 UTC

brat_olin <bratolin9@gmail.com> pisze:

> Pan mecenas jeszcze nie w pierdlu, czy z wolnej stopy?

Pan mecenas niby przez rok jest "nieosiągalny" dla wezwań z prokuratury
*bezskutecznie* ? Więcej wiary w niezbywalne prawo mecenasa Romana
Giertycha do kruczków prawnych niedowiarku.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Żeby nie ten „dech”, toby człowiek zdechł. (Przysłowie polskie)

Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalie

<2c9bbec6-0d0e-4098-8f27-68588a263235n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21989&group=soc.culture.polish#21989

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 13:57:18 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 25 Dec 2021 21:57 UTC

On Saturday, 25 December 2021 at 22:41:11 UTC+1, A. Filip wrote:

> [...]
> Giertycha do kruczków prawnych niedowiarku.
> --
> A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
kruczki, druczki
a jak niby zarabia gdy jest nieosiągalny dla klientow

Przeciez to się kupy nie trzyma
\ A dla urzędu skarbowego też jest nieosiągalny i podatków płacić nie musi ?

Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalie

<b3354d3a-15dd-49af-a6f2-2a43231575f2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21990&group=soc.culture.polish#21990

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 25 Dec 2021 13:57:48 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sat, 25 Dec 2021 21:57 UTC

sobota, 25 grudnia 2021 o 21:30:36 UTC+1 A. Filip napisał(a):
> https://wiadomosci.onet.pl/kraj/afera-pegasusa-roman-giertych-oburzony-wywiadem-rymanowskiego/5s5ksfx

Rozmowa kontrolowana...
https://youtu.be/l6Aee-3l3bs

interests / soc.culture.polish / Re: Mecenas Roman Giertych v. dziennikarskie kanalie