It isn't easy being a Friday kind of person in a Monday kind of world.

interests / soc.culture.polish / szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców

SubjectAuthor
* szok schock szok - jeden czlowiek opanował świata a
`* Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanował świJakub A. Krzewicki
 +* Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanował świa a
 |`* Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanował świJakub A. Krzewicki
 | `- Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanował świa a
 `- Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanowałA. Filip

1
szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców

<86697b1c-7d10-4651-9916-3835e5f5dd0bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=22098&group=soc.culture.polish#22098

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Dec 2021 01:51:43 -0800 (PST)
Subject: szok_schock_szok_-_jeden_czlowiek_opanował_świat__
antyszczepionkowców
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 27 Dec 2021 09:51 UTC

szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców

https://groups.google.com/g/pl.sci.psychologia/

Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców

<a950da35-342a-4dc8-b771-dcc3b50da772n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=22099&group=soc.culture.polish#22099

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Dec 2021 02:08:11 -0800 (PST)
Subject: Re:_szok_schock_szok_-_jeden_czlowiek_opanował_świ
at_antyszczepionkowców
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Mon, 27 Dec 2021 10:08 UTC

poniedziałek, 27 grudnia 2021 o 10:51:44 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):
> szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców
>
> https://groups.google.com/g/pl.sci.psychologia/

Jedna kobita - Ikselka mianowicie.
No ale właściwie to ja nie widzę ludzi, którzy by się sprzeciwiali szczepionkom, a nie mieli oprócz argumentów naukowych jakichś przekonań religijnych.
I prawie nigdy tymi przekonaniami nie są judaizm, buddyzm czy advaita (religie poszukujące wiedzy intelektualnej i uzależniające wyzwolenie od nauki i zbierania informacji - nirguna brahman) tylko odłamy religii oparte na wierze i zaufaniu (do osobowych bytów ludzkich lub wyższych - saguna brahman).

Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców

<d16e2e9a-6bec-4fce-831f-44b5d6c6c5aan@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=22100&group=soc.culture.polish#22100

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Dec 2021 02:13:03 -0800 (PST)
at_antyszczepionkowców
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 27 Dec 2021 10:13 UTC

On Monday, 27 December 2021 at 11:08:12 UTC+1, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> I prawie nigdy tymi przekonaniami nie są judaizm, buddyzm czy advaita (religie poszukujące wiedzy intelektualnej i uzależniające wyzwolenie od nauki i zbierania informacji - nirguna brahman) tylko odłamy religii oparte na wierze i zaufaniu (do osobowych bytów ludzkich lub wyższych - saguna brahman).
Właśnie im powiedziałem,
aby przestali sie więcej napierdzielac i zaczęli słuchac najmądrzejszego człowieka na świecie, czyli Ciebie

Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców

<anfi+co1uv96j3f-lcr1@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=22102&group=soc.culture.polish#22102

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanował
świat_antyszczepionkowców
Date: Mon, 27 Dec 2021 10:14:16 +0000 (UTC)
sha1:16OKhmZ9x4tjMDdahztrSmUkrQM=
 by: A. Filip - Mon, 27 Dec 2021 10:14 UTC

"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:

> [...]
> od nauki i zbierania informacji - nirguna brahman) tylko odłamy
> religii oparte na wierze i zaufaniu (do osobowych bytów ludzkich lub

Skoro sądy w USA dopuszczają powody religijne dla "nieskuteczności"
wymagania szczepień (np. przez pracodawcę od pracowników) to hamerykanię
mieliby być za głupi żeby sobie takie powody "dorobić"? :-)

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Lękliwi i cierpiący na przewlekłą chorobę, zapewniają pomyślność
| lekarzom. (Przysłowie hinduskie)

Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców

<34d0e4c2-c0d5-49c1-8dad-f370058f676an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=22103&group=soc.culture.polish#22103

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Dec 2021 02:17:38 -0800 (PST)
at_antyszczepionkowców
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Mon, 27 Dec 2021 10:17 UTC

poniedziałek, 27 grudnia 2021 o 11:13:05 UTC+1 mant...@gmail.com napisał(a):

> Właśnie im powiedziałem,
> aby przestali sie więcej napierdzielac i zaczęli słuchac najmądrzejszego człowieka na świecie, czyli Ciebie
Bez przesady, nie jestem najmądrzejszy i nikt nie musi nikogo słuchać. Sferę prywatnych obsesyjek mają sami do przepracowania..

Re: szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców

<621483f0-bec9-4829-83f4-4d5ae76a16d0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=22108&group=soc.culture.polish#22108

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 27 Dec 2021 02:57:37 -0800 (PST)
at_antyszczepionkowców
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 27 Dec 2021 10:57 UTC

On Monday, 27 December 2021 at 11:17:39 UTC+1, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Bez przesady, nie jestem najmądrzejszy i nikt nie musi nikogo słuchać. Sferę prywatnych obsesyjek mają sami do przepracowania.
No i odezwał sie wyznawca scp-owego mędrca

https://groups.google.com/g/pl.sci.psychologia/c/eNJEqzx0DHw

Napisz mu, że dlatego zabrakło na rynku czipów do samochodów
bo wszystkie użyto w szczepionkach Billa NiebieskiEkran
to będzie happy

interests / soc.culture.polish / szok schock szok - jeden czlowiek opanował świat antyszczepionkowców