Even the best of friends cannot attend each other's funeral. -- Kehlog Albran, "The Profit"

interests / soc.culture.polish / Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Córka i syn Filipskiego przerywają milczenie

SubjectAuthor
* Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Cóboukun
`* Re: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Córka inarciasz
 `* Re: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci.boukun
  +* Re: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Córka inarciasz
  |`- Re: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci.boukun
  `- Re: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci.andal

1
Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Córka i syn Filipskiego przerywają milczenie

<sselm9$m05$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24695&group=soc.culture.polish#24695

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Có
rka_i_syn_Filipskiego_przerywają_milczenie
Date: Fri, 21 Jan 2022 17:06:33 +0100
 by: boukun - Fri, 21 Jan 2022 16:06 UTC

Ryszard Filipski odszedł 22 października 2021 roku. Choć niewątpliwie
świetnie sprawdzał się jako aktor, jego życie rodzinne przedstawiało się
zupełnie inaczej. Dzieci zmarłego wyznały, jakim człowiekiem był na co
dzień.

Informacja o śmierci Ryszarda Filipskiego obiegła media pod koniec
października ubiegłego roku. Na jaw wychodzą szokujące fakty, dotyczące
jego życia prywatnego. Córka oraz syn aktora podali informacje, które
przedstawiają go w zupełnie innym świetle.

Nie zamierzają milczeć. Taki naprawdę był Ryszard Filipski

Zofia oraz Bronisław udzielili szczerego wywiadu, w którym jasno mówią,
że ich zmarły ojciec był wielkim pozerem. Filipski miał problemy z
alkoholem oraz hazardem. Ulegał też złym wpływom swojej o 40 lat
młodszej konkubiny.

-Gdy ojciec zostawił nas dla 21-letniej wówczas kochanki, moja
najmłodsza siostra miała dwa lata, ja - pięć, a najstarsza z całego
rodzeństwa siostra, cierpiąca na autyzm, niespełna 15 lat. On sam - 62
lata - wspomina w rozmowie z "Pomponikiem" Zofia Filipska.

Kobieta zdradza również, że między słowami ojca kierowanymi do mediów, a
tym, jak postępował w prawdziwym życiu, zachodziła diametralna różnica.
Wszystko było na pokaz.

-Swoje życie po sześćdziesiątce oparł na kłamstwie i katofałszu, a nam
stworzył piekło, pozbawiając środków do życia i uchylając się od
elementarnej odpowiedzialności za nasz byt i rozwój - ze smutkiem
zauważa pani Zofia.

Syn aktora wyznał, że Filipski wraz z kochanką ciągał dzieci oraz ich
mamę po sądach, aby za wszelką cenę nie płacić alimentów. To był jednak
wierzchołek góry lodowej.

"Próbujemy zrozumieć, dlaczego wykreślił nas ze swego życiorysu"

Dzieci aktora o jego śmierci dowiedziały się dopiero po pogrzebie.
Szukając potwierdzenia informacji o tym, że Filipski nie żyje. Wyszło na
jaw, że ten nie chciał, aby rodzina pojawiła się na ostatnim pożegnaniu.

-O miejscu pochówku (...) dowiedzieliśmy się już po święcie zmarłych.
(...) To był nasz ojciec. Próbujemy zrozumieć, dlaczego wykreślił nas ze
swego życiorysu. Szukamy jakiegoś sensu i metafizyki w tym wszystkim -
dodała Zofia Filipska.

Kobieta zdradziła, że wraz z rodzeństwem po odejściu ojca do kochanki,
wielokrotnie próbowała nawiązać z nim kontakt, co nie przynosiło żadnych
skutków. Filipski zupełnie odciął się od rodziny. Ostatnie nadzieje
runęły w gruzach, gdy aktor wysłał SMS-a o treści: Nie interesują mnie
ani wasze narodziny, ani wasza śmierć.

"Przez 12 lat swego życia miałem dobrego, kochającego tatę"

Bronisław Filipski wspomniał, że przez kilkanaście lat nic nie
wskazywało na to, jak potworny los zgotuje im własny ojciec. Syn
zmarłego dodaje, że wszystko zmieniło się, kiedy Filipski uciekł z
młodszą kochanką.

-Naprawdę mieliśmy szczęśliwą rodzinę, dopóki w paradę nie weszła nam
pragnąca zostać aktorką Jolka, która potem przybrała imię "Lusia" -
zaznacza Filipska.

Rodzeństwo zgodnie przyznaje, że nie jest w stanie znaleźć wyjaśnień dla
postępowania ojca. Stara się jedynie wytłumaczyć, że Filipski był osobą
chorą, wyniszczoną przez alkohol oraz inne uzależnienia. Choć pranie
rodzinnych brudów nie było w ich planach, czarę goryczy przelał fakt
zatajenia śmierci oraz pogrzebu aktora.

https://kobieta.wp.pl/przed-smiercia-wyrzekl-sie-dzieci-corka-i-syn-filipskiego-przerywaja-milczenie-6728774426389152a

frooz
2 godziny temu
Dobry aktor.Człowiek bezkompromisowy.Fragment wypowiedzi.
...,,. Aktorowi zarzucano wówczas antysemityzm. Po latach powiedział:
Z zasady nie jestem przeciwny żadnemu człowiekowi z powodu jego
przynależności narodowej, bo uważam taki pogląd za głupi, nie pozwala mi
na to także moja religia, albowiem katolicyzm w swej istocie zobowiązuje
do otwarcia się na zewnątrz, na każdego człowieka. To jednak nie zwalnia
mnie od dawania świadectwa prawdzie: jeśli ktoś będzie twierdził, że
stalinowską bezpieką rządzili Aborygeni, to temu zaprzeczę ,,

Re: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Córka i syn Filipskiego przerywają milczenie

<3c7af966-c068-4015-9fd9-7ddc137b8cacn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24701&group=soc.culture.polish#24701

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 21 Jan 2022 11:08:30 -0800 (PST)
Subject: Re:_Przed_śmiercią_wyrzekł_się_dzieci._Córka_i_
syn_Filipskiego_przerywają_milczenie
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Fri, 21 Jan 2022 19:08 UTC

ciebie skurwysynu: https://images92.fotosik.pl/540/b723a18a38f14e3d.jpg już się wyrzekły

<ssf2tl$19fk$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24708&group=soc.culture.polish#24708

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci.
_Córka_i_syn_Filipskiego_przerywają_milczenie
Date: Fri, 21 Jan 2022 20:52:21 +0100
 by: boukun - Fri, 21 Jan 2022 19:52 UTC

W dniu 21.01.2022 o 20:08, narciasz pisze:
> ciebie skurwysynu: https://images92.fotosik.pl/540/b723a18a38f14e3d.jpg już się wyrzekły

Czego ty, pedzik, wszystkich (oprócz Piotra) wyzywasz od skurwysynów? Co
ja ci takiego zrobiłem?

Re: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Córka i syn Filipskiego przerywają milczenie

<802deaf1-d75b-4590-afea-1895f9348eaan@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24731&group=soc.culture.polish#24731

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 21 Jan 2022 14:46:25 -0800 (PST)
syn_Filipskiego_przerywają_milczenie
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Fri, 21 Jan 2022 22:46 UTC

piątek, 21 stycznia 2022 o 14:52:23 UTC-5 boukun napisał(a):
> Czego ty, pedzik, wszystkich (oprócz Piotra) wyzywasz od skurwysynów? Co
> ja ci takiego zrobiłem?

Normalni ludzie płodzą normalne dzieci, a ciebie;
pijak spłodził, a kurwa wysrała SKURWYSYNU!

Re: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Córka i syn Filipskiego przerywają milczenie

<ssfdhc$1s6o$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24734&group=soc.culture.polish#24734

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
_Córka_i_syn_Filipskiego_przerywają_milczenie
Date: Fri, 21 Jan 2022 23:53:32 +0100
 by: boukun - Fri, 21 Jan 2022 22:53 UTC

W dniu 21.01.2022 o 23:46, narciasz pisze:

> Normalni ludzie płodzą normalne dzieci, a ciebie;
> pijak spłodził, a kurwa wysrała SKURWYSYNU!

Spójrz w lustro, zgorzkniały dziadku.

Re: Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Córka i syn Filipskiego przerywają milczenie

<ssg3dg$omm$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24748&group=soc.culture.polish#24748

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Córka_i_syn_Filipskiego_przerywają milczenie
Date: Sat, 22 Jan 2022 05:06:56 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 22 Jan 2022 05:06 UTC

On Fri, 21 Jan 2022 20:52:21 +0100, boukun wrote:

> Czego ty, pedzik, wszystkich (oprócz Piotra) wyzywasz od skurwysynów? Co
> ja ci takiego zrobiłem?

bo wsza i menda to ta sama rasa

interests / soc.culture.polish / Przed śmiercią wyrzekł się dzieci. Córka i syn Filipskiego przerywają milczenie