From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Putin_gotowy_uderzyć_w_każdej_chwili?_Skrzypc
zak_o_możliwym_przebiegu_inwazji
Date: Sat, 22 Jan 2022 23:18:47 +0100
 by: boukun - Sat, 22 Jan 2022 22:18 UTC

Generał Waldemar Skrzypczak, były dowódca wojsk lądowych nie pozostawia
złudzeń i kreśli plan Władimira Putina. Według niego rosyjski prezydent
chce uderzyć w samo serce Ukrainy.

- Dla niego lepsza jest szybka operacja - mówi w "Fakcie" generał
Waldemar Skrzypczak, kreśląc plan inwazji Władimira Putina. Według niego
prezydent Rosji może zaatakować na kilku frontach, ale cel jest jeden -
zmiana władzy w Kijowie.

Putin wg. Skrzypczaka zamierza uderzyć w samo serce Ukrainy. - Będzie
chciał szybkim uderzeniem osadzić w Kijowie kogoś, kto będzie sprzyjał
Rosji - mówi.

Gen. Skrzypczak jest zdania, że Rosja nie jest gotowa na długą wojnę, a
Ukraina może się okazać trudnym przeciwnikiem. - Są na to przygotowani.
Mają 40 brygad na pozycjach bojowych - mówi dziennikowi.

Niepokój na wschodzie Europy

Świat z niepokojem patrzy na wschodnią Europę. O napiętej sytuacji
świadczy między innymi fakt, że przy granicy z Ukrainą rozmieszczono
rosyjskie siły wojskowe. Zdjęcia satelitarne pokazują, że może to być
nawet ok. 100 tys. żołnierzy. Widać rosyjskie obozy wojskowe w czterech
lokalizacjach.

W piątek doszło do rozmów szefów amerykańskiej i rosyjskiej dyplomacji.
Głównym tematem była oczywiście sytuacja wokół Ukrainy i wzrastające
napięcie między Rosją a Zachodem. Spotkanie nie przyniosło jednak przełomu.

- Po tym, jak USA przekażą Rosji pisemne odpowiedzi na jej żądania,
dotyczące tzw. gwarancji bezpieczeństwa, planowane jest kolejne
spotkanie na szczeblu szefów dyplomacji - poinformował Siergiej Ławrow.

- Strona amerykańska starała się postawić na pierwszym miejscu Ukrainę,
ale wydaje mi się, że pod koniec spotkania zrozumiała, że trzeba się
skoncentrować na istocie propozycji Rosji – powiedział Ławrow.

Sekretarz stanu USA Antony Blinken zapewnił, że jakakolwiek forma
agresji przeciwko Ukrainie spotka się z reakcją Stanów Zjednoczonych.
Jak stwierdził, "zdecydowaną i szybką". - Odpowiemy także na cyberataki
i inne działania Rosji przeciw Ukrainie - podkreślił.

https://wiadomosci.wp.pl/putin-gotowy-uderzyc-w-kazdej-chwili-skrzypczak-o-mozliwym-przebiegu-inwazji-6729026657852032a

Miro54
15 godzin temu
Jak w 1939 w Polsce.A jak wyszlo?

Natan
15 godzin temu
Putin miał dużo czasu na przygotowanie i wcale mnie nie dziwi, że się
przygotował.

ssssssssss
2 min. temu
A ja panie generale myślę, że Putin nie jest szaleńcem i jedno co zrobi
to zajmie Donbas i połączy z Rosją, żeby mieć stałe i lądowe połączenie
z Krymem,wyręczy separatystów i tak wspieranych przez Moskwę.Na samej
wojnie z Ukrainą on i jego sługusy za dużo stracą -chodzi o sankcje i
blokadę kasy w zachodnich bankach, a mają nie małe konta.

Re: Putin gotowy uderzyć w każdej chwili? Skrzypczak o możliwym przebiegu inwazji

<e9728ee7-52f1-4f55-a0e3-7cf4ab69717en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24824&group=soc.culture.polish#24824

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 22 Jan 2022 14:23:39 -0800 (PST)
Subject: Re:_Putin_gotowy_uderzyć_w_każdej_chwili?_Skrzypcz
ak_o_możliwym_przebiegu_inwazji
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 22 Jan 2022 22:23 UTC

On Saturday, 22 January 2022 at 23:18:49 UTC+1, boukun wrote:
> [...]
> wojnie z Ukrainą on i jego sługusy za dużo stracą -chodzi o sankcje i
> blokadę kasy w zachodnich bankach, a mają nie małe konta.
zspam

Re: Putin gotowy uderzyć w każdej chwili? Skrzypczak o możliwym przebiegu inwazji

<ssi06v$osd$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24827&group=soc.culture.polish#24827

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Putin_gotowy_uderzyć_w_każdej_chwili?_S
krzypczak_o_możliwym_przebiegu_inwazji
Date: Sat, 22 Jan 2022 23:24:30 +0100
 by: boukun - Sat, 22 Jan 2022 22:24 UTC

W dniu 22.01.2022 o 23:23, a a pisze:

> zspam

Wypierdalaj głupku.

interests / soc.culture.polish / Putin gotowy uderzyć w każdej chwili? Skrzypczak o możliwym przebiegu inwazji