From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Polska_wyśle_wojsko_na_Ukrainę?_Szef_BBN_odpo
wiada
Date: Sat, 22 Jan 2022 23:41:50 +0100
 by: boukun - Sat, 22 Jan 2022 22:41 UTC

Narasta napięcie na wschodzie Europy. Szef Biura Bezpieczeństwa
Narodowego stwierdził, że "jest wiele scenariuszy rozwoju sytuacji na
Ukrainie". Był pytany, co zrobi Polska.

O napiętej sytuacji świadczy między innymi fakt, że przy granicy z
Ukrainą rozmieszczono rosyjskie siły wojskowe. Zdjęcia satelitarne
pokazują, że może to być nawet ok. 100 tys. żołnierzy. Widać rosyjskie
obozy wojskowe w czterech lokalizacjach.

- Jest wiele scenariuszy rozwoju sytuacji na Ukrainie, próba okupacji
całego terytorium przez Rosjan także jest przez nas i naszych
sojuszników rozważana - powiedział w TVN24 w sobotę szef Biura
Bezpieczeństwa Narodowego Paweł Soloch.

- Patrząc na twarde liczby wojsk zgromadzonych wokół Ukrainy, wielu
ekspertów twierdzi, że to liczba niewystarczająca, by doszło do
konfliktu pełnoskalowego. (…) Scenariusza, według jakiego następowałyby
wypadki, nie sposób przewidzieć w stu procentach przed rozpoczęciem
działań. (…) Próba okupacji całego terytorium Ukrainy przez Rosjan jest
przez nas i naszych sojuszników rozważana – wskazał.

Polska wyśle wojsko na Ukrainę?

Na pytanie, czy Polska wyśle żołnierzy na Ukrainę, Soloch odparł, że
"nie ma o tym mowy, nie rozważamy tego". - Takie jest stanowisko
sojusznicze, takie jest też stanowisko partnerów ukraińskich, którzy
proszą o wsparcie, ale deklarują gotowość i wolę samodzielnej obrony,
gdyby agresja rosyjska nastąpiła – dodał.

Komentując z kolei kwestię tego, czy Polska wysyła sprzęt wojskowy na
Ukrainę, Soloch odparł, że "wspieramy Ukrainę w kwestiach współpracy
wojskowej, a możliwość tego rodzaju wsparcia jest brana pod uwagę". -
Nie mogę się podzielić żadną konkretną informacją. Jeżeli decyzja
zapadnie, opinia publiczna będzie o tym poinformowana – zaznaczył.

https://wiadomosci.wp.pl/polska-wysle-wojsko-na-ukraine-szef-bbn-odpowiada-6729099566443168a

NIE, NIE, NIEEEE!
12 godzin temu
NIE ZGADZAM SIĘ NA MIESZANIE POLSKI DO TEJ WOJNY. O TO WŁAŚNIE CHODZIŁO
TYM PSYCHOPATOM. CAŁY CZAS PROWOKUJĄ, DYSKREDYTUJĄ, MANIPULUJĄ ŻEBY
TYLKO WYMAZAĆ POLSKĘ Z MAPY. ROSJA WRAZ ZE SZWABAMI.

Hawran
12 godzin temu
Ponad 2 mln Ukraińców w Polsce liczy na PiS że wyśle Polaków by ginęli
za nich- to fakt a nie propaganda

Niebać
11 godzin temu
PIS niech pampers ze swoim elektoratem idzie do okopów i broni Ukrainy a
od drugiego sortu z daleka.

Re: Polska wyśle wojsko na Ukrainę? Szef BBN odpowiada

<ssi19f$c66$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24836&group=soc.culture.polish#24836

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Polska wyśle_wojsko_na_Ukrainę? Szef BBN
odpowiada
Date: Sat, 22 Jan 2022 22:42:55 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 22 Jan 2022 22:42 UTC

On Sat, 22 Jan 2022 23:41:50 +0100, boukun wrote:

> Narasta napięcie na wschodzie Europy.

nie spamuj mongolski chuju

Re: Polska wyśle wojsko na Ukrainę? Szef BBN odpowiada

<ssi20k$1e4q$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24839&group=soc.culture.polish#24839

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Polska_wyśle_wojsko_na_Ukrainę?_Szef_BB
N_odpowiada
Date: Sat, 22 Jan 2022 23:55:15 +0100
 by: boukun - Sat, 22 Jan 2022 22:55 UTC

W dniu 22.01.2022 o 23:42, andal pisze:

> nie spamuj mongolski chuju

Będzie wojna stary chuju. Tego chcieliście dla Polski.

Re: Polska wyśle wojsko na Ukrainę? Szef BBN odpowiada

<ssi27q$1g6g$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24841&group=soc.culture.polish#24841

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
odpowiada
Date: Sat, 22 Jan 2022 22:59:06 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 22 Jan 2022 22:59 UTC

On Sat, 22 Jan 2022 23:55:15 +0100, boukun wrote:

> Będzie wojna stary chuju. Tego chcieliście dla Polski.

nareszcie kraj pozbyje sie kupe mongolow

Re: Polska wyśle wojsko na Ukrainę? Szef BBN odpowiada

<ssi2aq$1h6l$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24842&group=soc.culture.polish#24842

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
N_odpowiada
Date: Sun, 23 Jan 2022 00:00:41 +0100
 by: boukun - Sat, 22 Jan 2022 23:00 UTC

W dniu 22.01.2022 o 23:59, andal pisze:

> nareszcie kraj pozbyje sie kupe mongolow

Wstąp do WOTu i stań w obronie polskich podżegaczy stary dziadu.

interests / soc.culture.polish / Re: Polska wyśle wojsko na Ukrainę? Szef BBN odpowiada