From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Strach_przed_Rosją._Departament_Stanu_USA_o_nieuch
ronnej_inwazji_militarnej
Date: Mon, 24 Jan 2022 11:17:56 +0100
 by: boukun - Mon, 24 Jan 2022 10:17 UTC

Władze USA nakazały opuszczenie ambasady w Kijowie rodzinom
amerykańskich dyplomatów w związku z "obawą nieuchronnej inwazji
militarnej na Ukrainę". Są też nieoficjalne potwierdzenia planu
zwiększenia sił USA na wschodniej flance NATO.

Departament Stanu USA rozkazał wyjazd rodzin amerykańskich dyplomatów z
Ukrainy oraz pozwolił na opuszczenie kraju przez część pracowników
placówek dyplomatycznych. "Istnieją doniesienia, że Rosja planuje
znaczące działania militarne przeciwko Ukrainie" - zaznaczono w komunikacie.

"Warunki bezpieczeństwa, szczególnie wzdłuż granic Ukrainy na okupowanym
przez Rosję Krymie i na kontrolowanej przez Rosję wschodniej Ukrainie,
są nieprzewidywalne i mogą się wkrótce pogorszyć" - oceniają amerykańscy
urzędnicy.

USA odradzają podróże do Rosji

Departament Stanu w innym komunikacie przekazał, że obywatele USA nie
powinni podróżować do Rosji. "Obywatelom USA zdecydowanie odradza się
podróżowanie drogą lądową z Rosji na Ukrainę, przez ten region" -
zaznaczono.

Jak ustalił natomiast Fox News, prezydent USA Joe Biden rozważa wysłanie
do krajów wschodniej flanki NATO od 3 tys. do 5 tys. dodatkowych
żołnierzy, a także wysłanie okrętów do portów państw sojuszu z Europy.

USA wyślą dodatkowych żołnierzy do Europy?

Według "New York Times", który powołuje się na przedstawicieli
administracji, w razie eskalacji konfliktu liczba żołnierzy USA mogłaby
szybko wzrosnąć nawet do 10 tys., a nawet 50 tys.

Z ustaleń "NYT" wynika, że decyzja w tej sprawie może zostać podjęta w
ciągu kilku dni.

Nie określono, do jakich państw mogłyby trafić amerykańskie wojska, ale
teraz najwięcej z nich stacjonuje w Polsce, gdzie według umowy z 2020 r.
ma być ich ok. 5,5 tys. - przypomina PAP. Wcześniej Biden, mówiąc o
wzmocnieniu wschodniej flanki w NATO, wskazał Polskę i Rumunię.

https://wiadomosci.wp.pl/strach-przed-rosja-departament-stanu-usa-o-nieuchronnej-inwazji-militarnej-6729741438651040a

Luck
3 godziny temu
Pragnę zasygnalizować całemu światu, że jako Polak nie zamierzam walczyć
i ginąć za banderowską Ukrainę.

wicc
4 godziny temu
Biden powiedział Putinowi że jak tylko trochę najedzie, to może.

Veqqq
3 godziny temu
Wydaje mi się, że Biden zapisze się w historii USA jako najgorszy prezydent.

Re: Strach przed Rosją. Departament Stanu USA o nieuchronnej inwazji militarnej

<3fbb0036-7913-4c1d-a205-cbe514f958dfn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24941&group=soc.culture.polish#24941

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 02:31:55 -0800 (PST)
Subject: Re:_Strach_przed_Rosją._Departament_Stanu_USA_o_nie
uchronnej_inwazji_militarnej
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 24 Jan 2022 10:31 UTC

On Monday, 24 January 2022 at 11:18:00 UTC+1, boukun wrote:
> [...]
> 3 godziny temu
> Wydaje mi się, że Biden zapisze się w historii USA jako najgorszy prezydent.
Hameryka planowala wziąć Polskę i Europe gazem głupkowym,
że rzekomo będzie tyle dostarczała, że rura nord stream 1, 2, 3, 4 , ...10 nie będzie potrzebne

Ale department stanu sie wygadal, że jeden gazpowiec przywozi gazu zaledwie na 1 dzien zapotrzebowania Polski, czyli Europa potrzebuje 20-30 gazowników dziennie
co daje rocznie 7000 tankowców

I teraz gazu glupkowego nie ma, bo Hameryka sama nie ma gazu i chce kupoiwac róski gaz, skraplać go i wywozić za ocean, aby nie zamarznąć

A b ronią Ukrainy bo po wojnie 3 miliony wyjechały z Ukrainy za Atlantyk i awansowało na stanowiska polityczne i wojskowe i przejęły kontrolę nad Hameryką, popdobnie jak Irlandia za Kennedyego

Czyli Hameryka broni swoich, ale juz wie, że róskiego gazu nie dostanie
i dlatego tak piszczy, bo Kanada zamarzła i gazu brak też z Alaski

Re: Strach przed Rosją. Departament Stanu USA o nieuchronnej inwazji militarnej

<ssm1vm$17pq$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24948&group=soc.culture.polish#24948

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Strach_przed_Rosją._Departament_Stanu_USA_o_
nieuchronnej_inwazji_militarnej
Date: Mon, 24 Jan 2022 12:19:17 +0100
 by: boukun - Mon, 24 Jan 2022 11:19 UTC

W dniu 24.01.2022 o 11:31, a a pisze:

> [...]
>
> I teraz gazu glupkowego nie ma, bo Hameryka sama nie ma gazu i chce kupoiwac róski gaz, skraplać go i wywozić za ocean, aby nie zamarznąć

Polaczki wymachiwali szabelkami, nie chcieliśmy drugiego rurociągu
przyjaźni od Rosji, to mamy drogi gaz rosyjski zza oceanu. Co to za
pyszczenie na NS2? Każdy robi, co dla niego dobre, a my szukamy wrogów
na wschodzie i zachodzie, a potem budzimy się z ręką w nocniku

interests / soc.culture.polish / Re: Strach przed Rosją. Departament Stanu USA o nieuchronnej inwazji militarnej