From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: "Półwysep Krymski przepadł"
Date: Mon, 24 Jan 2022 20:29:06 +0100
 by: boukun - Mon, 24 Jan 2022 19:29 UTC

Makowski: "Niebezpieczna gra Berlina. Fiasko polityki niemieckiej
względem Rosji" [OPINIA]

Gdy Władimir Putin gromadzi ponad 100 tys. żołnierzy na granicy z
Ukrainą, grożąc przemodelowaniem europejskiej architektury
bezpieczeństwa oraz powrotem do sowieckich "stref wpływów", szef
niemieckiej marynarki wojennej twierdzi, że "Półwysep Krymski przepadł",
a rosyjski prezydent po prostu "chce szacunku". Cóż z tego, że w obliczu
krytyki podał się do dymisji? Pora powiedzieć to na głos - niemiecka
polityka uzależnienia energetycznego od Rosji oraz ustępstw względem
Moskwy bankrutuje na naszych oczach. I budzi coraz większe obawy w Kijowie.

https://wiadomosci.wp.pl/makowski-niebezpieczna-gra-berlina-fiasko-polityki-niemieckiej-wzgledem-rosji-opinia-6729845182982784a

Przemek
5 godzin temu
A ja myślałem panie Makowski że wręcz przeciwnie ,Niemcy prowadzą
bezpieczną,unijna ,zdystansowaną politykę ,bez retoryki wojennej no ale
człowiek uczy się przez całe życie .hihi

Re: "Półwysep Krymski przepadł"

<4382c772-e727-443b-9782-07bb5d8dc373n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25029&group=soc.culture.polish#25029

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 11:36:32 -0800 (PST)
Subject: Re: "Półwysep Krymski przepadł"
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 24 Jan 2022 19:36 UTC

On Monday, January 24, 2022 at 3:29:10 PM UTC-4, boukun wrote:
> [...]
> bezpieczną,unijna ,zdystansowaną politykę ,bez retoryki wojennej no ale
> człowiek uczy się przez całe życie .hihi

Taaa. Sa uprzejmi dla tego kto chce im wyjac portfel. Ano bankructowo, conajmniej polityczne i Zieloni wszystko robili, aby tak sie skonczylo, rozmontowujac potencjal energetyczny Niemiec. A teraz o ironio juz energia nuklearna i gaz zaczynaja byc 'zielonym'. Mocno to spoznione i pan Piotr jako naukowiec tez mial w tym swoj udzial. Jako naukowiec powinien miec lepsza zdolnosc przewidywania. I ciagle jeszcze tutaj straszyl nas Putinem, kibicujac tym, ktorzy wpychali EU w rece Rosji.

Re: "Półwysep Krymski przepadł"

<eb270910-83a5-49dc-9b42-27cb47f77a35n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25047&group=soc.culture.polish#25047

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 13:24:59 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Mon, 24 Jan 2022 21:24 UTC

poniedziałek, 24 stycznia 2022 o 20:29:10 UTC+1 boukun napisał(a):
> [...]
> bezpieczną,unijna ,zdystansowaną politykę ,bez retoryki wojennej no ale
> człowiek uczy się przez całe życie .hihi

Niemcy też mają swoje prawo do Krymu w związku z zamieszkaniem tam w starożytności Gotów. Ile narodów przewinęło się przez ten mały dzyndzel. Bądź tu człowieku mądry i pisz wiersze, czyje mojsze jest najmojsze.

Re: "Półwysep Krymski przepadł"

<25356e89-2d93-439b-a7f1-6377cbf7d118n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25056&group=soc.culture.polish#25056

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 14:21:37 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 24 Jan 2022 22:21 UTC

On Monday, January 24, 2022 at 4:06:34 PM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Taaa. Sa uprzejmi dla tego kto chce im wyjac portfel. Ano bankructowo, conajmniej polityczne i Zieloni wszystko robili, aby tak sie skonczylo, rozmontowujac potencjal energetyczny Niemiec. A teraz o ironio juz energia nuklearna i gaz zaczynaja byc 'zielonym'. Mocno to spoznione i pan Piotr jako naukowiec tez mial w tym swoj udzial.

..... poprzez pisanie ze Niemcy NIE powinny wylaczac elektrowni atamowych tylko weglowe?
Pogratulowac uczciwosci przedstawiania pogaldow Pana oponentow, i zeby bylo lepiej - za ich plecami.
(w watku w ktorym mnie nie bylo).

Pan Andrzej Strak - everybody.

Piotr
== "To jest zenada, ZENADA! Jak mi sie podobnie pogorszy na stare lata, to prosze mnie odciac od internetu"...
Intelektualista Wyklety ze Szwecji

interests / soc.culture.polish / "Półwysep Krymski przepadł"