From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Ile_osób_uwięził_w_domach_Omikron?_Olbrz
ymia_liczba,_a_to_dopiero_początek
Date: Mon, 24 Jan 2022 19:04:24 +0100
 by: boukun - Mon, 24 Jan 2022 18:04 UTC

Na początku piątej fali epidemii koronawirus zamknął w domach 760 tys.
Polaków - ustaliła Wirtualna Polska. Eksperci mówią o konieczności
skrócenia kwarantanny albo wręcz jej zniesienia - inaczej grozi nam
paraliż kraju.

https://wiadomosci.wp.pl/ile-osob-uwiezil-w-domach-omikron-olbrzymia-liczba-a-to-dopiero-poczatek-6729888387025568a

wojtek
20 min. temu
Czy ten wyjątkowy kłamca, przestanie w końcu być ministrem? Czy Pis
myśli że zmieni go przed wyborami i ktoś zapomni o tym co wyrabiał. Nikt
nie zapomni , będzie siedział. Wojciech Kornowski b. Prezes szpitali
KORVITA, szef partii Akcja Zjednoczonych Emerytów i Rolników (AZER)

trutnie
18 min. temu
Emocjonuja sie statystykami na wyscigi. Seplon swiszczacy, niedzielski i
ten siwy, ktory juz jest tak podniecony, ze wieczorem zdradza sekret ilu
nowych zarazonych. To wy zarazy jestescie odpowiedzialni za smierc
wszystkich ludzi.

Re: Ile osób uwięził w domach Omikron? Olbrzymia liczba, a to dopiero początek

<e94c7f82-f96c-4e28-9f5a-0671a04d369fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25014&group=soc.culture.polish#25014

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 10:09:52 -0800 (PST)
Subject: Re:_Ile_osób_uwięził_w_domach_Omikron?_Olbrzymia_
liczba,_a_to_dopiero_początek
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Mon, 24 Jan 2022 18:09 UTC

ty skurwysynu i bez zarazy skazany jesteś na siedzenie przy kompie i spamowanie. Nie masz skurwysynu nikogo by ryj otworzyć - jedynie tu se możesz skurwysynu pospamować.

Modl się do Stalina by zabrał cie skurwysynu do siebie.

<ssms8j$1k2d$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25023&group=soc.culture.polish#25023

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Ile osób uwięził w domach Omikron?
Olbrzymia_liczba,_a_to_dopiero_początek
Date: Mon, 24 Jan 2022 19:47:47 +0100
 by: boukun - Mon, 24 Jan 2022 18:47 UTC

W dniu 24.01.2022 o 19:09, narciasz pisze:
> [...]
>
> Modl się do Stalina by zabrał cie skurwysynu do siebie.

Tyle żółci cię zalewa, pedzik, ja pierdolę. Jak tak można żyć?

Re: Ile osób uwięził w domach Omikron? Olbrzymia liczba, a to dopiero początek

<63799df1-011c-4dc4-9bbd-4e1248c06d08n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25027&group=soc.culture.polish#25027

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 11:29:42 -0800 (PST)
liczba,_a_to_dopiero_początek
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 24 Jan 2022 19:29 UTC

On Monday, January 24, 2022 at 2:47:49 PM UTC-4, boukun wrote:

> Tyle żółci cię zalewa, pedzik, ja pierdolę. Jak tak można żyć?

Mozna zyc, chociaz to bolesne. Bedzie za to krocej w czyscu siedzial. Moze z 10,000 lat - nie wiecej. Do nieba sie w koncu dostanie za dokarmianie wieworek.

Re: Ile osób uwięził w domach Omikron? Olbrzymia liczba, a to dopiero początek

<b88e3b82-8b90-45e7-a207-24a2125f3103n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25036&group=soc.culture.polish#25036

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 12:25:12 -0800 (PST)
liczba,_a_to_dopiero_początek
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Mon, 24 Jan 2022 20:25 UTC

poniedziałek, 24 stycznia 2022 o 14:29:43 UTC-5 cyrylme...@gmail.com napisał(a):

> Mozna zyc, chociaz to bolesne. Bedzie za to krocej w czyscu siedzial. Moze z 10,000 lat - nie wiecej. Do nieba sie w koncu dostanie za dokarmianie wieworek.

te, debil! Cotam uciebie taki ruch?
https://tiny.pl/9j92b

interests / soc.culture.polish / Re: Ile osób uwięził w domach Omikron? Olbrzymia liczba, a to dopiero początek