In Mexico we have a word for sushi: bait. -- Josi Simon

interests / soc.culture.polish / Re: Jordan Peterson o pandemii

SubjectAuthor
* Jordan Peterson o pandemiiRusset Bulba
+* Re: Jordan Peterson o pandemiibrat_olin
|`* Re: Jordan Peterson o pandemiiRusset Bulba
| +- Re: Jordan Peterson o pandemiiandal
| `* Re: Jordan Peterson o pandemiiPiotr
|  `- Re: Jordan Peterson o pandemiiRusset Bulba
`* Re: Jordan Peterson o pandemiiZalekBloom

Pages:12
Re: Jordan Peterson o pandemii

<004b1a43-bbab-4c52-bf4d-e9b634819463n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24924&group=soc.culture.polish#24924

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 23 Jan 2022 15:01:02 -0800 (PST)
Subject: Re: Jordan Peterson o pandemii
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 23 Jan 2022 23:01 UTC

On Sunday, 23 January 2022 at 22:55:54 UTC+1, Piotr wrote:

> [...]
>
> 2. Zachwyty Straka nad geniuszem Trumpa, ktory ilustruje jego genialnymi twierdzeniami o COVIDZIE
> - patrz cala lista tych twierdzen w:
> https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/5FbBVRd8rUI/m/Zr3twhQnDwAJ
>
> 3. Dowod Straka na to ze "Peterson’s reach is now vast and powerful":
> "Peterson has nearly 10 million followers across his social media platforms, including,
> most recently, TikTok.
>
> Dla porownania: Tylko na jednej platformie, Instagramie:
wątek zamknięty
bo to żadna dyskusja
a opluwanie jednej osiby przez starszego śledzczego z Kanady d/s tajnych akt, teczek, raportów i opozycji za granicą

Click here to read the complete article
Re: Jordan Peterson o pandemii

<ea4080d8-06b6-4ed9-9cc2-42d821aaa07cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24929&group=soc.culture.polish#24929

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 23 Jan 2022 19:03:08 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 24 Jan 2022 03:03 UTC

On Sunday, January 23, 2022 at 7:31:03 PM UTC-3:30, mant...@gmail.com wrote:

> wątek zamknięty

zamykaj sobie swoje watki. Albo Napoleona w toalecie - w ramach humoru na oddziale. W tym watku
nikt Mantolka nie dyskutowal, a wiec nie bedzie mowil, co mamy dyskutowac, a czego nie:

=== perelki Straka : =====
1. twierdzenie Straka, ze normalne geniusze "nie dorastaja nawet do piet" Jordana (dla ktorego zabraklo skali genialnosci) Petersona

2. Zachwyty Straka nad geniuszem Trumpa, ktory ilustruje jego genialnymi twierdzeniami o COVIDZIE
- patrz lista tych twierdzen w: https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/5FbBVRd8rUI/m/Zr3twhQnDwAJ

[...]

"vast and powerful Peterson" indeed

Piotr

Re: Jordan Peterson o pandemii

<c699815d-27dc-4faa-a1ab-2685f8f3a11an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=24960&group=soc.culture.polish#24960

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 04:49:29 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 24 Jan 2022 12:49 UTC

On Sunday, January 23, 2022 at 1:53:03 PM UTC-4, Piotr wrote:

> [...]
> twierdzen Trumpa do zachwytow mgr Straka - dluga lista zlotych mysli Geniusza nt. COVID w:

Dorabiacie do tego swojego lektoratu, panie Piotrze? Na to wyglada obserwujac obfite publikacje profesora na scp. Niewazne iz ligicznie niespojne i emocjonalnie niestabilne. Zrozumiale nawet przy tych cieciach budzetowych Memorialu. Chyba poza gender study. Tak wiec przyszlosc w zaludnianiu prowincji kobietami z fajfusami po kolana a nie liczeniu planktonu.

Re: Jordan Peterson o pandemii

<85807be5-d378-4f9f-84e2-3abcafaa48f9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25062&group=soc.culture.polish#25062

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 15:28:42 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 24 Jan 2022 23:28 UTC

On Monday, January 24, 2022 at 9:19:30 AM UTC-3:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

Another ... classic Andrew Strak: niezdolny to obrony swoich twierdzen w tym watku
(patrz podsumowanie w zalaczniku), pan Andrzej Strak ratuje sie ... insynuacjami o oponencie:

> Dorabiacie do tego swojego lektoratu, panie Piotrze? Na to wyglada obserwujac obfite publikacje profesora na scp.

ife unexamined is not worth living, wiec przyjrzyjmy sie blizej tej insynuacji mgr Straka:

1. pan Strak sygnalizuje czytelnikowi, ze sprzedalem sie za pieniadze. That's ...rich z ust czlowieka, ktory
po pisaniu o kretynizmie Amerykanow i amerykanskiego systemu:
"When the American public walks, its knuckles graze the ground".Jest to oryginalnie z poludnia." Andrzej Strak)
- NAGLE przepoczwarzyl sie w amerykanskiego patriote pod wplywem .....wysokosci zarobkow zaoferowanej
mu przez amerykanskiego pracodawce - i prezentowal wyzszosc sumy na tym paycheck na dowod niepodwazalnej wyzszosci USA. Rzeczywiscie, panie Strak - z nas dwoch to na pewno ja jestem kurwa, ktora sprzedala sie za pieniadze ;-)

2. Komu to mialem sie niby sprzedac. Pan Strak uzywa liczby mnogiej: " Dorabiacie do tego swojego lektoratu"
a wiec rusycyzmu, ktory na polskiej grupie kojarzy sie z jezykiem partyjniakow / milicjantow - "Pozwolcie no tu, obywatelu". A wiec swoim calkowicie swiadomy DOBOREM slow - pan Strak nie tylko ze insynuuje mi
ze jestem kurwa sprzedajaca sie za pieniadze, ale to do tego ze sprzedalem sie albo post-ubekom,
albo Putinowi.
Tylko co ten Putin mialby osiagnac poprzez moje argumenty o realnosci climate change, wiedzac ze ograniczenie
popytu na paliwa koplaniane byloby ...smiertelnym ciosem dla imperialnej polityki Rosji: bez eksportu ropy i gazu - rosyjska ekonomia upadlaby i wraz z nia nadzieje na odbudowe imperium.

Tak wiec za czyje wiec posty Putin predzej by placil - za moje ze swiat powinien jak najszybciej odchodzic od fossil fuels, czy mgr Straka - ze nie ma zadnej zmiany kliatu, ergo mozemy dalej spalac tyle fossil fuels ile dusza zapragnie.

Tak jak Blake (?) pisal ze mozna "zobaczyc swiat w ziarnku piasku", tak i mozna zobaczyc
czlowieka w jego jednej insynuacji. Panowie i Panie - pan Andrzej (Andrew) Strak, taki jakim naprawde jest.

Piotr

=== podsumowanie wczesniejszych wystepow A. Straka w tym watku ==============1. twierdzenie Straka, ze normalne geniusze "nie dorastaja nawet do piet" Jordana (dla ktorego zabraklo skali genialnosci) Petersona

[...]

==

interests / soc.culture.polish / Re: Jordan Peterson o pandemii