From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Wpadka_Joe_Bidena._Prezydent_USA_obraził_dziennika
rza_Fox_News
Date: Tue, 25 Jan 2022 10:18:25 +0100
 by: boukun - Tue, 25 Jan 2022 09:18 UTC

Joe Biden nazwał w poniedziałek Petera Doocy, dziennikarza telewizji Fox
News "głupim sukinsynem". Myśląc, że ma wyłączony mikrofon. Prezydent
USA odniósł się w ten sposób do pytania na temat inflacji, która jest
najwyższa od 40 lat. W grudniu osiągnęła 7 proc. To drugi tego typu
incydent z udziałem Demokraty w ostatnich dniach.

Do zdarzenia, jak relacjonuje Polska Agencja Prasowa, doszło w momencie,
gdy dziennikarze byli wyprowadzani z sali w Białym Domu, gdy zaczęło się
tam posiedzenie gabinetu Bidena na temat inflacji, a także wzmacniania
konkurencji na rynku.

Wówczas Peter Doocy, korespondent Fox News, krzycząc, zadał prezydentowi
USA pytanie, czy uważa inflację za polityczne obciążenie. Joe Biden
najwyraźniej myślał, że ma wyłączony mikrofon. I odparł z sarkazmem:
"Nie, to wielki atut. Większa inflacja. Co za głupi sukinsyn".

Kolejna wpadka Joe Bidena

Jest to już drugi taki incydent w ostatnich dniach z udziałem Bidena i
dziennikarzy stacji, która sympatyzuje z Partią Republikańską. I
jednocześnie jest bardzo krytyczna wobec administracji obecnego
prezydenta USA.

W minionym tygodniu powiedział — w podobnej sytuacji, przy "wyłączonym
mikrofonie" — że reporterka Jacqui Heinrich zadała "głupie pytanie.
Brzmiało ono: "dlaczego czeka na to, by Putin wykonał pierwszy ruch".

https://www.money.pl/gospodarka/wpadka-joe-bidena-prezydent-usa-nazwal-dziennikarza-fox-news-glupim-sukinsynem-6730091475118752a.html

ostatni
przed chwilą
sort przyzwoitości to nasza łoPOzycja na usługach Berlina

3xX
2 min. temu
wielkie AjWaJ to tak samo jakby nazwać "dziennikarza" "gazety polskiej"
jedna kasta kłamców

ooo
2 min. temu
No coz kazdy ma swoj TVN i TVP

Re: Wpadka Joe Bidena. Prezydent USA obraził dziennikarza Fox News

<d35437a8-093f-4ead-b9a2-486a28365241n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25088&group=soc.culture.polish#25088

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 25 Jan 2022 01:29:24 -0800 (PST)
Subject: Re:_Wpadka_Joe_Bidena._Prezydent_USA_obraził_dzienn
ikarza_Fox_News
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Tue, 25 Jan 2022 09:29 UTC

boukun wrote:

> [...]
> najwyższa od 40 lat. W grudniu osiągnęła 7 proc. To drugi tego typu
> incydent z udziałem Demokraty w ostatnich dniach.

Video: https://twitter.com/bennyjohnson/status/1485741603251761153

Re: Wpadka Joe Bidena. Prezydent USA obrazi? dziennikarza Fox News

<0anvugl81n25l4uoq0s6mvrmvrbmgefekj@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25096&group=soc.culture.polish#25096

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Wpadka Joe Bidena. Prezydent USA obrazi? dziennikarza Fox News
Date: Tue, 25 Jan 2022 06:23:54 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Tue, 25 Jan 2022 11:23 UTC

On Tue, 25 Jan 2022 01:29:24 -0800 (PST), brat_olin
<bratolin9@gmail.com> wrote:

>Video: https://twitter.com/bennyjohnson/status/1485741603251761153

Sleepy Joe nie wie jak nalezy wypowiadac sie o dziennikarzach.
Prezydent Trump (who CANT.STOP.WINNING) wie najlepiej:
https://youtu.be/PX9reO3QnUA

zalek

Re: Wpadka Joe Bidena. Prezydent USA obrazi? dziennikarza Fox News

<sspibd$u4s$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25130&group=soc.culture.polish#25130

From: t-1...@todlaspamu.pl (t-1)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 25 Jan 2022 20:17:19 +0100
 by: t-1 - Tue, 25 Jan 2022 19:17 UTC

W dniu 2022-01-25 o 12:23, ZalekBloom@hotmail.com pisze:

> Sleepy Joe nie wie jak nalezy wypowiadac sie o dziennikarzach.
> Prezydent Trump (who CANT.STOP.WINNING) wie najlepiej:
> https://youtu.be/PX9reO3QnUA
>
> zalek

Nie ma porównania.
Trump w linku nic nie mówił o matce dziennikarza.

interests / soc.culture.polish / Re: Wpadka Joe Bidena. Prezydent USA obrazi? dziennikarza Fox News