Good news is just life's way of keeping you off balance.

interests / soc.culture.polish / USA chcą uzależnić Europę jako pośrednik dostaw energii

SubjectAuthor
* USA chcą uzależnić Europę jako pośrednik dostawa a
`* Re: USA chcą uzależnić Europę jako poboukun
 `- Re: USA chcą uzależnić Europę jako pośrednik doa a

1
USA chcą uzależnić Europę jako pośrednik dostaw energii

<3ed1e96a-9532-470b-9395-b96f847abb0dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25141&group=soc.culture.polish#25141

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 25 Jan 2022 13:34:51 -0800 (PST)
Subject: USA_chcą_uzależnić_Europę_jako_pośrednik_dostaw
_energii_
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 25 Jan 2022 21:34 UTC

USA chcą uzależnić Europę jako pośrednik dostaw energii

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/usa-chca-uniezaleznic-europe-od-dostaw-energii-z-rosji/1kgjfyg,79cfc278

Planują kupować rosyjski gaz, ropę przez pośredników, przepakowac go i sprzedawać paliwa jako hamerykanskie, dalekowschodnie, zarabiając 100% na prowizji

Re: USA chcą uzależnić Europę jako pośrednik dostaw energii

<sspqrn$19js$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25142&group=soc.culture.polish#25142

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: USA chcą uzależnić Europę jako po
średnik_dostaw_energii
Date: Tue, 25 Jan 2022 22:42:14 +0100
 by: boukun - Tue, 25 Jan 2022 21:42 UTC

W dniu 25.01.2022 o 22:34, a a pisze:
> [...]
>
> Planują kupować rosyjski gaz, ropę przez pośredników, przepakowac go i sprzedawać paliwa jako hamerykanskie, dalekowschodnie, zarabiając 100% na prowizji

Z Iraku źródła wyschły,czy wszystko pompuje Izrael?

Re: USA chcą uzależnić Europę jako pośrednik dostaw energii

<9e91d080-20d1-48de-ad67-1628a704cc55n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25144&group=soc.culture.polish#25144

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 25 Jan 2022 13:51:13 -0800 (PST)
Subject: Re:_USA_chcą_uzależnić_Europę_jako_pośrednik_do
staw_energii
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 25 Jan 2022 21:51 UTC

On Tuesday, 25 January 2022 at 22:42:17 UTC+1, boukun wrote:

> Z Iraku źródła wyschły,czy wszystko pompuje Izrael?
Ropa na Bliskim Wschodzie, ta tania się już dawno skonczyła, bo Bliski Wschód planuje zostac tygrysem Bliskiego Wschodu i samodzielnie skonsumuje paliwa na wlasne potrzeby

To analogia do gazu głupkowego.
Mial byc, miało go być mnocho a skonczyło się jak zwykle.

Przewiercili cała Hamerykę i wszystko wympowali i jest koniec, finito, klapa totalna.

Dlatego tak chcą pomagać Europie aby zarobić na pośrednictwie.

Po co Europie z 500 mln mieszkancow maly pośrednik z 300 mln populacji

Europa jest samodzielna i Mimce od dawna wiedzą, że gaz i ropa jest jedynie na wschodzie, bo jeden konflikt na Bliskim Wschodzie i tyle przypłynie ropy ile za reagana, czyli będą wozić puste tankowce.

Poza tym Brokselka od dawna chciala poszerzyć Łónię od Lizbony po Nachodkę

A wiadomo, kto ma jakie wpływy.

Ale dla Brokselki Rosja to partner biznesowy który może zaoferować gryzipiórkom milionowe zyski nad stolem i pod stołem i darmowe wczasy na Krymie i polowania na Syberii i dl;atego tęsknią za wschodem.

Adolf juz w 1930 wiedzial, że ropa jest tylko na wschodzie
Szukali ropy w Afryce, ale skonczylo się jak zwykle.

Pewnie prowadzone sąw Brókselce rozmowy pod stolem czy Putin zechce zostac carem Europy i przyjąc Europke pod swoje skrzydla

Ale to pod stołem, bo na stole jest tylko pyskowanie.

interests / soc.culture.polish / USA chcą uzależnić Europę jako pośrednik dostaw energii