Necessity is a mother.

interests / soc.culture.polish / Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

SubjectAuthor
* Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silna a
`* Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję siębrat_olin
 `* Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję sięa a
  `* Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czujboukun
   `* Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję sięa a
    `* Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czujboukun
     `* Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję sięa a
      `* Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czujboukun
       `* Re: Jarosław Gowin wraca do polityki.andal
        `* Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czujboukun
         `- Re: Jarosław Gowin wraca do polityki.andal

1
Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<ef23893d-34c0-4179-9ab9-7bc71136c6e0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25079&group=soc.culture.polish#25079

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 24 Jan 2022 22:52:04 -0800 (PST)
Subject: Jarosław_Gowin_wraca_do_polityki._"Czuję_się_siln
iejszy_niż_kiedykolwiek"
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 25 Jan 2022 06:52 UTC

Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

— Miałem depresję, będącą efektem wielu miesięcy bezsenności. Z kolei brak snu był skutkiem ubocznym przechorowania COVID-19. Na to nałożyło się przepracowanie i brutalny atak PiS — przyznaje Jarosław Gowin w rozmowie z reporterką "Faktów" TVN Arletą Zalewską. — Pokonałem chorobę. Wracam do polityki. Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek — dodaje prezes Porozumienia.

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/jaroslaw-gowin-wraca-do-polityki-czuje-sie-silniejszy-niz-kiedykolwiek/pz2x93g,79cfc278

Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<425becbc-08e9-41d8-8cef-c49da881c35an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25121&group=soc.culture.polish#25121

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 25 Jan 2022 08:52:33 -0800 (PST)
Subject: Re:_Jarosław_Gowin_wraca_do_polityki._"Czuję_się_
silniejszy_niż_kiedykolwiek"
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Tue, 25 Jan 2022 16:52 UTC

Teraz silniej sie pochlasta?

--
Smart questions to stupid answers

Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<26d2df29-b741-4110-b47c-fc87ce124d3en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25123&group=soc.culture.polish#25123

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 25 Jan 2022 09:05:26 -0800 (PST)
silniejszy_niż_kiedykolwiek"
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 25 Jan 2022 17:05 UTC

On Tuesday, 25 January 2022 at 17:52:34 UTC+1, brat_olin wrote:

> Teraz silniej sie pochlasta?
>
> --
> Smart questions to stupid answers
Depresja nigdy nie mija, bo to nie stan a podatność.

Osoba dotknięta depresją powinna nigdy nie powracać do polityki, bo syndrom się może powtórzyć z większą intensywnością

Dlatego w Hameryce wszystkich polityków badaja psychiatrzy, czy nie sa podatni na depresje wynikające ze stresu i konfliktu interesów i podatności na wpływy lobbystów.

Jarosław przegrał życie i powinien szukać pracy wymagającej wysiłku fizycznego, codziennego, aby odzyskac sprawność fizyczną, motoryke i dotlenienie.

Przebywanie tysięcy godzin w zam kniętych pomieszczeniach generuje efekt klaustrofobii

Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<sspkrs$8jo$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25132&group=soc.culture.polish#25132

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Jarosław_Gowin_wraca_do_polityki._"Czuj
ę_się_silniejszy_niż_kiedykolwiek"
Date: Tue, 25 Jan 2022 20:59:56 +0100
 by: boukun - Tue, 25 Jan 2022 19:59 UTC

W dniu 25.01.2022 o 18:05, a a pisze:

> Depresja nigdy nie mija, bo to nie stan a podatność.
>
> Osoba dotknięta depresją powinna nigdy nie powracać do polityki, bo syndrom się może powtórzyć z większą intensywnością

Kto się polityką para, ten od polityki ginie.

Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<ab23f757-8197-4bdc-9a3e-ea4ea4de5e2bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25143&group=soc.culture.polish#25143

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 25 Jan 2022 13:42:22 -0800 (PST)
silniejszy_niż_kiedykolwiek"
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 25 Jan 2022 21:42 UTC

On Tuesday, 25 January 2022 at 20:59:58 UTC+1, boukun wrote:

> Kto się polityką para, ten od polityki ginie.
Niekoniecznie
Ale Jaroslaw ma bardzo dziwną osobowość
bo wszedł do rządu GrinPISu a działał jak kret

Pyskowal na wybory korespondencyjn e, a Hameryka zawsze organizuje wybory korespondencyjne i tam Jarosław nie pyskowal.

Dlatego powinien zrezygnować z polityki bo jechał na oklep na 2 koniach jednocześnie
i jeden koń się zatrzymał, a drugi pognał dalej

no i skutki oplakane.

Poza tym nadmiernie i za szybko osiwiał
A siwizna to oznaka stresu, a nie depresji

Chociaż to ciągły stres też może wywołać trwałą depresje i niezdolność do prawidłowej oceny rzeczywistości.

Politycy powinni pracować w fabnryukach a polityką się zajmować po poludniu

Podobnie duchowni powinni być zatrudnieni w zakładach produkcyjnych, aby utrzymywac kontakt ze światem realnym
a religią zajmowac się w weekendy

Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<sspsa9$1u1c$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25147&group=soc.culture.polish#25147

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
ę_się_silniejszy_niż_kiedykolwiek"
Date: Tue, 25 Jan 2022 23:07:04 +0100
 by: boukun - Tue, 25 Jan 2022 22:07 UTC

W dniu 25.01.2022 o 22:42, a a pisze:

> [...]
>
> Dlatego powinien zrezygnować z polityki bo jechał na oklep na 2 koniach jednocześnie
> i jeden koń się zatrzymał, a drugi pognał dalej

A do tego katol fanatyczny, jak Czarnek & Co., dlatego musi odejść...

Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<fc8246f1-727b-4ea3-ba40-cdb1ff2a6032n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25150&group=soc.culture.polish#25150

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 25 Jan 2022 14:16:01 -0800 (PST)
silniejszy_niż_kiedykolwiek"
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 25 Jan 2022 22:16 UTC

On Tuesday, 25 January 2022 at 23:07:07 UTC+1, boukun wrote:

> A do tego katol fanatyczny, jak Czarnek & Co., dlatego musi odejść...

Jarosław Gowin – Wikipedia, wolna encyklopedia
https://pl.wikipedia.org/wiki/Jarosław_Gowin

Jarosław Adam Gowin (ur. 4 grudnia 1961 w Krakowie) – polski polityk, filozof i publicysta.

Ale on wygląda na 89 lat a nie na 61 lat
przewczesnie sie postarzal
i religia nie ma z tym nic wspólnego

i pewnie papieżem czy kardynalem i tak już nie zostanie

...See more
Jarosław Gowin w szpitalu tygodnik Sieci krytykowany za ...
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jaroslaw-gowin-w-szpitalu-tygodnik-sieci...

06.12.2021 · Według Pyzy pobyt Jarosława Gowina na oddziale psychiatrycznym szpitala świadczy, że jego problemy zdrowotne są poważne. - Musiało zdarzyć się coś jeszcze, np. próba samobójcza. Na ile poważna i...

Reviews: 18

Pyza i Wikło w "Sieci" o osobistym dramacie Jarosława Gowina
https://wpolityce.pl/polityka/576939-pyza-i-wiklo...

06.12.2021 · Przywiozła go żona z asystentem. Trafił na oddział ogólny. Zamknęli go w izolatce. To była poważna próba samobójcza, podcięcie żył. Nie było zagrożenia życia, wszystko wyglądało na rozpaczliwy krzyk człowieka załamanego. Bez względu na detale mamy do czynienia z dramatem, który należałoby raczej przeanalizować na chłodno, niż szukać sensacji.
Jarosław Gowin w szpitalu tygodnik Sieci krytykowany za ...
https://blog.wirtualnemedia.pl/artykul/jaroslaw-gowin-w-szpitalu-tygodnik-sieci...

06.12.2021 · Według Pyzy pobyt Jarosława Gowina na oddziale psychiatrycznym szpitala świadczy, że jego problemy zdrowotne są poważne. - Musiało zdarzyć się coś jeszcze, np. próba samobójcza. Na ile poważna i celowa - nie nam rozstrzygać. Ale zdarzenie miało miejsce. Dziennikarze i politycy doskonale o tym wiedzą.
Jarosław Gowin - smutny życiowy dramat - blog krzysztofjaw
https://www.salon24.pl/u/krzystofjaw/1187312...

07.12.2021 · Stąd ta - prawdopodobnie egzogenna - depresja, która mogła się zakończyć wielką tragedią, czyli jego śmiercią. Na szczęście próba samobójcza się nie powidła, ale przed J. Gowinem długa psychiczna rekonwalescencja i mam nadzieję, że zakończona sukcesem. Nikomu bowiem, nawet wrogowi, nie życzę nigdy czegoś niedobrego w obszarze jego zdrowia.
Burza wokół „Dramatu Gowina”, czyli o czym pisać nie wolno
https://wpolityce.pl/polityka/576810-burza-wokol...

05.12.2021 · Musiało zdarzyć się coś jeszcze, np. próba samobójcza. Na ile poważna i celowa – nie nam rozstrzygać. Ale zdarzenie miało miejsce. Dziennikarze i politycy doskonale o tym wiedzą. Dyskutują o tym od ponad tygodnia, ale tylko po cichu, we własnym gronie. ... Jarosław Gowin przeżywa osobisty dramat. Bardzo mu współczuję i liczę ...

Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<ssptjb$hfk$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25152&group=soc.culture.polish#25152

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
ę_się_silniejszy_niż_kiedykolwiek"
Date: Tue, 25 Jan 2022 23:28:58 +0100
 by: boukun - Tue, 25 Jan 2022 22:28 UTC

W dniu 25.01.2022 o 23:16, a a pisze:

> [...]
>
> 06.12.2021 · Według Pyzy pobyt Jarosława Gowina na oddziale psychiatrycznym szpitala świadczy, że jego problemy zdrowotne są poważne. - Musiało zdarzyć się coś jeszcze, np. próba samobójcza. Na ile poważna i...

Religia to opium dla ludu, nie dziwota, że wylądował w psychiatryku...

Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<sspu12$nkl$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25155&group=soc.culture.polish#25155

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Jarosław Gowin wraca do polityki.
"Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"
Date: Tue, 25 Jan 2022 22:36:18 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 25 Jan 2022 22:36 UTC

On Tue, 25 Jan 2022 23:28:58 +0100, boukun wrote:

> Religia to opium dla ludu, nie dziwota, że wylądował w psychiatryku...

typowa zydowska opinia

podkowa ci wyraznie szkodzi

Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<sspufj$u3q$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25159&group=soc.culture.polish#25159

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
ę_się_silniejszy_niż_kiedykolwiek"
Date: Tue, 25 Jan 2022 23:44:03 +0100
 by: boukun - Tue, 25 Jan 2022 22:44 UTC

W dniu 25.01.2022 o 23:36, andal pisze:

> typowa zydowska opinia
>
> podkowa ci wyraznie szkodzi

Żydowska religia i ciebie opętała dziadu.

https://images92.fotosik.pl/489/70e9ff46ed944ccf.jpg

Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"

<sspunt$nkl$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=25162&group=soc.culture.polish#25162

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
"Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"
Date: Tue, 25 Jan 2022 22:48:30 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 25 Jan 2022 22:48 UTC

On Tue, 25 Jan 2022 23:44:03 +0100, boukun wrote:

> Żydowska religia i ciebie opętała dziadu.
>
> https://images92.fotosik.pl/489/70e9ff46ed944ccf.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=hiRacdl02w4

podpierasz sie towarem kradzionym przez zyda co cie jebie na kazdym
kroku, tfu!

interests / soc.culture.polish / Re: Jarosław Gowin wraca do polityki. "Czuję się silniejszy niż kiedykolwiek"