From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: "Więc_nie_miałam_na_sobie_majtek"
Date: Thu, 10 Feb 2022 23:25:32 +0100
 by: boukun - Thu, 10 Feb 2022 22:25 UTC

Była molestowana przez masażystę

Do całego zdarzenia doszło w jej własnym domu. Nicola McLean gościła w
nim mężczyznę, który miał zrobić jej masaż leczniczy konieczny po
zabiegu liposukcji. Masażysta nie tylko okazał się być nieprofesjonalny,
ale dopuścił się także molestowania seksualnego. Modelka po całym
zajściu była roztrzęsiona i przerażona, że mężczyzna kiedyś wróci,
ponieważ zna jej dokładny adres. Przez długi czas zmagała się z
paraliżującym lękiem. Nie mogła również jeść.

Rozmowa z policjantem również okazała się traumatyczna

O dramatycznym przeżyciu Nicoli McLean jako pierwszy dowiedział się jej
mąż. Potem modelka otworzyła się przed pozostałymi członkami rodziny i
najbliższymi przyjaciółmi. Następnie w 2020 roku kobieta postanowiła
opowiedzieć o molestowaniu w wywiadzie dla "The Sun".

Jej opowieść sprawiła, że odezwało się do niej około 20 innych kobiet,
które stwierdziły, że zostały napadnięte przez tego samego mężczyznę. To
był impuls dla Nicoli McLean, by udać się na policję. Jednak
doświadczyła na własnej skórze zawstydzania i obwiniania ofiary.
Funkcjonariusz zapytał się jej bowiem, co miała wtedy na sobie.

"Więc nie miałam na sobie majtek. Pomyślałam, czy to była moja wina?" –
powiedziała modelka w rozmowie z "The Sun". Przyznała również, że gdy
wychodzi gdzieś sama, długo zastanawia się, co na siebie założyć. Nie
chce zwracać uwagi mężczyzn, którzy często reagują wtedy gwizdaniem.

"Nie chcę zwracać niepotrzebnej uwagi, ale tak naprawdę to nie jest mój
problem. To jest problem mężczyzn. Jako kobiety możemy być pewne, że
jeśli spódnica jest za krótka, to od razu przyciągnie uwagę" – dodała.

https://kobieta.wp.pl/byla-molestowana-podczas-masazu-policjant-zapytal-co-miala-na-sobie-6735520872426208a

Zorro
2 godziny temu
....co w tym dziwnego, że policjant zapytał co miała na sobie??? Miał się
domyślać czy była ubrana w spodnie, spódniczkę i... gumofilce???
Przecież to istotne pytanie zmierzające do wszechstronnego poznania
okoliczności zdarzenia! Odpowiedzi na pytania: gdzie, kiedy, jak,
kto...itd! Ta poprawność polityczna doprowadza do kompletnego ogłupiania
ludzi...

to ja sam
2 godziny temu
skoro pol miasta wiedzialo co to za masazysta bo kobiety wiedza wszystko
to wiadomo po co jego wlasnie zamowila wszystko sie ryplo gdy plotki
doszly do meza i zaczela sie zadyma

40 na karku
2 godziny temu
Czas odejść do lamusa ale jeszcze trochę będzie mąciła wokół siebie.

Re: "Więc nie miałam na sobie majtek"

<320164f5-c7f8-47ba-a920-a595a2f12764n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=26881&group=soc.culture.polish#26881

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 10 Feb 2022 14:48:30 -0800 (PST)
Subject: Re: "Więc nie miałam na sobie majtek"
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 10 Feb 2022 22:48 UTC

On Thursday, 10 February 2022 at 23:25:34 UTC+1, boukun wrote:
> [...]
>
> 40 na karku
> 2 godziny temu
> Czas odejść do lamusa ale jeszcze trochę będzie mąciła wokół siebie.
najlatwiejszy jest lans na masaż erotyczny przez szympansa,
bo nikt nie uwierzy ale będzie gadane i klikane
i o to chodzi na kwarantannie

Re: "Więc nie miałam na sobie majtek"

<c0e5a67b-a2ec-4146-aec8-d8d685ab8ec3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=26882&group=soc.culture.polish#26882

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 10 Feb 2022 14:49:42 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Thu, 10 Feb 2022 22:49 UTC

> [...]
>
> 40 na karku
> 2 godziny temu
> Czas odejść do lamusa ale jeszcze trochę będzie mąciła wokół siebie.
Najwazniejsze jest pytanie,
czy masażysta miał na sobie majtki
czy masował w kalesonach

interests / soc.culture.polish / "Więc nie miałam na sobie majtek"