From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Hop, hop, hop Panie boukunie - prosze podziekowac Dawidkowi!
Date: Sun, 13 Feb 2022 10:13:10 -0500
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sun, 13 Feb 2022 15:13 UTC

Podziekowac za informacje ze istnieje jezyk na telefony o ktorym nic
nie wiedzialem - Flutter, oraz ze istnieje noSQL database o ktorym tez
nic nie wiedzialem.
Fluttera sie naumialem i w ramach nauki napisalem program "Czy jestem
Zydem". Nie wstawilem go do Google Play Store, ale zrobilem z niego
strone internetowa, gdzie kazdy sciepowiec bedzie mogl sprawdzic swoja
czystosc rasowa. A noSQL database - Firebase zaczynam sie uczyc.
Program "Czy jestem Zydem znajduje sie tutaj:
sciepa.org/web/index.html
Program doskonale pracuje na telefonie, ale ta strona internetowa ma
pewne problemy:
Uzywajac Chrome i MS Edge - program mowi po polsku, uzywajac Opera i
Firefox - program mowi jakims dziwnym jezykiem, to na pewno nie jidish
ani hebrajski.
Nie wszystkie animacje dzialaja.

zalek

Re: Hop, hop, hop Panie boukunie - prosze podziekowac Dawidkowi!

<sub80r$1p2c$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27160&group=soc.culture.polish#27160

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 13 Feb 2022 16:27:25 +0100
 by: boukun - Sun, 13 Feb 2022 15:27 UTC

W dniu 13.02.2022 o 16:13, ZalekBloom@hotmail.com pisze:
> [...]
> Uzywajac Chrome i MS Edge - program mowi po polsku, uzywajac Opera i
> Firefox - program mowi jakims dziwnym jezykiem, to na pewno nie jidish

Podziękuję, nie ma sprawy.
Dawidek, to już wyższa szkoła jazdy niż my.

interests / soc.culture.polish / Hop, hop, hop Panie boukunie - prosze podziekowac Dawidkowi!