"Whatever the missing mass of the universe is, I hope it's not cockroaches!" -- Mom

interests / soc.culture.polish / Czasem jest doskonale byc Indianinem

SubjectAuthor
* Czasem jest doskonale byc IndianinemRusset Bulba
`* Re: Czasem jest doskonale byc Indianinemnarciasz
 `- Re: Czasem jest doskonale byc IndianinemRusset Bulba

1
Czasem jest doskonale byc Indianinem

<b63efe3a-8d04-4f89-b565-d4d4e287f3d3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27192&group=soc.culture.polish#27192

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 13 Feb 2022 09:27:29 -0800 (PST)
Subject: Czasem jest doskonale byc Indianinem
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 13 Feb 2022 17:27 UTC

Mozna byc milionerem z tytulu przynaleznosci plemiennej, jak ponizej:

https://moneyinc.com/richest-native-american-tribes/

Czyli nie jest to takie uniwersalne, ze Indianin to nedza by default, jak to niektorzy maluja. No ale moj biedny Tony, ktory fizycznie jest uosobieniem stereotypowego Indianina nie mial tego szczescia. Razem z rodzina wywalili go z plemienia za byt mala doze krwi indianskiej. W ten sposob plemie jest szczuplejsze ale za to wiecej melonow na glowe. No i nie jest to zaden rasizm, ktory jest wylacznie domena bialych.

Re: Czasem jest doskonale byc Indianinem

<7926b362-7caf-43cc-ac0a-57fe347eb12en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27202&group=soc.culture.polish#27202

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 13 Feb 2022 10:29:48 -0800 (PST)
Subject: Re: Czasem jest doskonale byc Indianinem
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Sun, 13 Feb 2022 18:29 UTC

te, debil! Kup se na swój łysy łeb: https://images90.fotosik..pl/445/1fa3d582f7e9c783.jpg
pióropusz:
https://m.salon24.pl/96827b625c68686c877d88be343a5bf7,860,0,0,0.jpg
i czuj się chuju milionerem!

<1538d7b5-944a-475b-978b-01f528423193n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27208&group=soc.culture.polish#27208

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 13 Feb 2022 11:07:13 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 13 Feb 2022 19:07 UTC

On Sunday, February 13, 2022 at 2:29:49 PM UTC-4, narciasz wrote:
> te, debil! Kup se na swój łysy łeb: https://images90.fotosik.pl/445/1fa3d582f7e9c783.jpg
> [...]

Nie potrzebuje pioropuszu. Ale seksualny perwert Edward Lewandowski moze tego grosza potrzebowac. Plazma w koncu juz stara i obraz obrzezanych dziadkow niejasny a i nowy fotoshop do jego zboczonych porno kreacji tez by sie mu zapewne przydal. Skad masz te paskudne seksualne zaburzenia psychiczne Edwardzie? Jak sie nie da leczyc, to bedziesz je w koncu musial znormalizowac i z innych zrobic wariatow albo moralnych padalcow, aby czuc sie lepiej - jak inni to masowo czynia.No i oglosic sie ofiara takich jak ja a zwlaszcza jak Brata Olina. Tak To widza pochylajac sie nad Toba Edwardzie.

interests / soc.culture.polish / Czasem jest doskonale byc Indianinem