From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Można_wyleczyć_COVID_19_w_48_godzin
Date: Sun, 13 Feb 2022 20:09:59 +0100
 by: boukun - Sun, 13 Feb 2022 19:09 UTC

Schemat leczenia COVID-19

Na prośbę bardzo licznego grona lekarzy i tragicznej sytuacji
epidemiologicznej w Polsce i na świecie ponownie udostępniam własny
schemat leczenia. Uprzedzam, że udostępniam go w oparciu o swoje
obserwacje i doświadczenia. Zawsze można go przeanalizować i zmienić w
oparciu o własne doświadczenia. Zastrzegam, że to ja jestem autorem tego
schematu. To jest mój projekt autorski, ja go stworzyłem, analizowałem i
rozwijałem samodzielnie.

Zasady
Stały kontakt z pacjentem
Podstawową zasadą u mnie przy podejmowaniu się leczenia COVID-19 –
lekarz musi mieć stały kontakt z pacjentem i obowiązkiem pacjenta jest
codzienna relacja o stanie zdrowia. Nie przewiduję innego scenariusza
leczenia. COVID-19 to bardzo nieprzewidywalna i niebezpieczna choroba,
bywa śmiertelna. W żadnym przypadku pacjent nie może samodzielnie
rozpocząć ani przerwać leczenia bez konsultacji z lekarzem.

Im szybciej tym lepiej
Im szybciej wkraczamy z leczeniem tym lepiej, w ten sposób skracamy czas
niekorzystnego oddziaływania wirusa na organizm i późniejsze powikłania.
Jeśli mamy charakterystyczne objawy możemy z wielkim prawdopodobieństwem
podejrzewać infekcję COVID-19. Według mnie, nie czekając na wynik testu
należy wdrożyć leczenie chlorowodorkiem amantadyny. Niezależnie od
leczenia wykonujemy test. Jeśli test jest dodatni i objawy to leczenie
rozpoczynamy natychmiast.

Dyskwalifikacja z leczenia
Z leczenia amantadyną bezwzględnie dyskwalifikuje się pacjentów z ciężką
arytmią, niewydolnością nerek, czy z chorobami psychicznymi.

Warianty dawkowania chlorowodorku amantadyny
11.04.2021 UWAGA! Zmiana zaleceń dawkowania i uproszczenie!
Wariant 1
Poniżej typowy wariant dawkowania amantadyny:

godzina 0 dwie dawki (200mg)
następna co 6 godzin jedna dawka 100mg, podawana przez 48 do 72 godzin w
zależności od stanu pacjenta.
Później redukcja do leczenia podtrzymującego do 2×1 – 100mg. Nie ma
potrzeby podawania wysokich dawek zbyt długo.

Wariant 2 – Osoby starsze ze zmniejszonym metabolizmem oraz osoby do 40
roku życia
(11.04.2021) Bazując na wnikliwych analizach, oraz własnych
obserwacjach, osoby młodsze częściej zgłaszają nadmierne pobudzenie czy
zaburzenia rytmu serca. Wynika to ze zwiększonej reaktywności układu
współczulnego i przywspółczulnego, w tym nerwu błędnego. Zalecam
stosowanie wariantu drugiego do około 40 roku życia. Te mniejsze dawki u
tych osób będą w zupełności wystarczające, gdyż wydolność odpornościowa
i immunologiczna jest na dość wysokim poziomie.

Dodatkowo, gdy jest wolniejszy metabolizm (zazwyczaj 70+), podajemy:

godzina 0 dwie dawki (200mg)
następnie 100 mg co 8 godzin przez 2-3 dni.
Następnie redukujemy zgodnie ze schematem do leczenia podtrzymującego
2×1 – 100mg.

Wariant 3 – pacjenci powyżej 75 roku życia, bezobjawowi, wyłącznie z
testem dodatnim
Zalecane leczenie amantadyną 2×1 – 100 mg – profilaktyka przez 14 dni.

Następnie leczenie podtrzymujące
Leczenie dawkami podtrzymującymi powinno trwać dość długo. Nie ma
złotego środka, każdy przypadek może wymagać modyfikacji. Jest to okres
w sumie (licząc od dnia rozpoczęcia leczenia) minimum 7-8 dni, ale
czasami nawet 10-14 dni w zależności od długości choroby i od czasu
włączenia amantadyny.

https://przychodnia-przemysl.pl/mozna-wyleczyc-covid-19-w-48-godzin/

Re: Można wyleczyć COVID 19 w 48 godzin

<sublmp$gk7$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27213&group=soc.culture.polish#27213

From: t-1...@todlaspamu.pl (t-1)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Można_wyleczyć_COVID_19_w_48_godzin
Date: Sun, 13 Feb 2022 20:20:57 +0100
 by: t-1 - Sun, 13 Feb 2022 19:20 UTC

W dniu 2022-02-13 o 20:09, boukun pisze:

> Dyskwalifikacja z leczenia
> Z leczenia amantadyną bezwzględnie dyskwalifikuje się pacjentów z ciężką
> arytmią, niewydolnością nerek, czy z chorobami psychicznymi.

O, to, to. Szczególnie ostatni powód jest przyczyną awersji do amantadyny.

Re: Można wyleczyć COVID 19 w 48 godzin

<subluv$dj0$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27215&group=soc.culture.polish#27215

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 13 Feb 2022 20:25:18 +0100
 by: boukun - Sun, 13 Feb 2022 19:25 UTC

W dniu 13.02.2022 o 20:20, t-1 pisze:

> O, to, to. Szczególnie ostatni powód jest przyczyną awersji do amantadyny.

Ale...
Psychozy mogą się rozwinąć, zwłaszcza u starszych pacjentów, którzy
oprócz amantadyny są leczeni innymi lekami przeciw chorobie Parkinsona.

https://www.netdoktor.de/medikamente/amantadin/

interests / soc.culture.polish / Można wyleczyć COVID 19 w 48 godzin