From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Planiści_CPK_pokazali,_komu_chcą_zabrać_
dom._W_ogródku_pani_Magdy_narysowano_sześć_tor
ów
Date: Sun, 13 Feb 2022 19:47:51 +0100
 by: boukun - Sun, 13 Feb 2022 18:47 UTC

Ledwo rządzący ugasili pożar związany z Polskim Ładem, a już szykuje się
kolejna burza. Planiści Centralnego Portu Komunikacyjnego zaczęli
publikować mapy planowanych połączeń kolejowych do megalotniska. Od
Katowic do Baranowa i od Wrocławia do Rzeszowa tysiące osób właśnie
dowiaduje się, że może stracić swoje domy.

https://wiadomosci.wp.pl/planisci-cpk-pokazali-komu-chca-zabrac-dom-w-ogrodku-pani-magdy-narysowano-szesc-torow-6736290393164576a

Re: Planiści CPK pokazali, komu chcą zabrać dom. W ogródku pani Magdy narysowano sześć torów

<be5ae4f9-4f36-4f75-b9f9-da6ecabc61c1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27229&group=soc.culture.polish#27229

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 13 Feb 2022 12:42:13 -0800 (PST)
Subject: Re: Planiści CPK pokazali, komu chcą zabrać dom.
W ogródku pani Magdy narysowano sześć torów
From: alojzy.n...@gmail.com (Gwałciciel moralności werbalnej)
 by: Gwałciciel moralno - Sun, 13 Feb 2022 20:42 UTC

boukun napisał(a):
> Od
> Katowic do Baranowa i od Wrocławia do Rzeszowa tysiące osób właśnie
> dowiaduje się, że może stracić swoje domy.

W takim razie przesyłki trafia do niemca, tam kitaj zapłaci cło&podatki/koszta odprawy celnej
a mr. boukun dalej może stękać: PL zarabiają mniej od niemca.

Re: Planiści CPK pokazali, komu chcą zabrać dom. W ogródku pani Magdy narysowano sześć torów

<subrge$16kr$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27233&group=soc.culture.polish#27233

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Planiści_CPK_pokazali,_komu_chcą_zabra
Date: Sun, 13 Feb 2022 21:59:57 +0100
 by: boukun - Sun, 13 Feb 2022 20:59 UTC

W dniu 13.02.2022 o 21:42, Gwałciciel moralności werbalnej pisze:

> W takim razie przesyłki trafia do niemca, tam kitaj zapłaci cło&podatki/koszta odprawy celnej
> a mr. boukun dalej może stękać: PL zarabiają mniej od niemca.

Jestem ciekaw, czy to CPK będą budować dłużej, niż lotnisko
Berlin-Brandenburg.

interests / soc.culture.polish / Re: Planiści CPK pokazali, komu chcą zabrać dom. W ogródku pani Magdy narysowano sześć torów