Inspiration without perspiration is usually sterile.

interests / soc.culture.polish / Re: Dzien Sw Walentego

SubjectAuthor
* Re: Dzien Sw Walentegofatso
+- Re: Dzien Sw Walentegonarciasz
`* Re: Dzien Sw WalentegoJakub A. Krzewicki
 `* Re: Dzien Sw Walentegonarciasz
  `* Re: Dzien Sw WalentegoJakub A. Krzewicki
   `- Re: Dzien Sw Walentegonarciasz

1
Re: Dzien Sw Walentego

<7b26da55-d74e-4e1e-a119-d0d6ac2d2d98n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27318&group=soc.culture.polish#27318

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 10:29:01 -0800 (PST)
Subject: Re: Dzien Sw Walentego
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Mon, 14 Feb 2022 18:29 UTC

On Monday, 14 February 2022 at 18:06:09 UTC, fatso wrote:
> https://www.facebook.com/photo/?fbid=5279648675406471&set=a.951752694862779
St Valentines Day
Dzien sw Walentego, para staruchow co tez domaga sie prawa do celebracji Dnia Milosci. A wiec krolewska uczta-bezalkoholowa. Barszcz czerwony, do niego wspaniala Quiche Lorraine-naprawde nie jadlem lepszej. Na deser jogurt z czarnymi jagodkami i odpowiednim do tego dzemem. Kawusia. A co pod swieczka polozone, na szczescie? Ano-przebisniegi wiosenne z wlasnego ogrodu no i rzezba irlandzka pary w milosnym uscisku. Paddy ze swoja Molly, legenda znana od tysiaca lat na Zielonej Wyspie.
Piekna Molly jest typowana na druga zone zlego Krola-Czarodzieja. Ucieka z mlodym a jurnym dowodzca strazy. Chowaja sie po pieczarach i wrzosowiskach. Molly juz dobrze byla wykochana-i nadmuchana-przez jurnego Paddiego, co widac po jej piersiach jak paczki w masle. Tutaj odpoczywa po udanym seksie. Niestety, dopada oboje Dzika Swinia, rozpruwa brzuch Paddiego. Paddy na grani smierci gdy dopada oboje pogon Krola-Czaroksieznika. Molly blaga o puchar zyciodajnego wina dla kochanka, zawistny Krol odmawia. Wtedy syn Krola grozi tatusiowi, ze go zalatwi tak jak to zrobila wlasnie Dzika Swinia kochankowi pieknej Molly. Takiej perswazji Krol juz nie mogl sie oprzec. Paddy cudownie ozywa i biorac pod reke swoja Molly, spierdala wraz z nia w podskokach.
Piekne zakonczenie udanego wieczoru czego i wam wszystkim zycze-Amen.

Re: Dzien Sw Walentego

<414a3670-1528-4362-8729-195bf211152en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27319&group=soc.culture.polish#27319

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 10:49:16 -0800 (PST)
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Mon, 14 Feb 2022 18:49 UTC

poniedziałek, 14 lutego 2022 o 13:29:02 UTC-5 fatso napisał(a):
> [...]
> Piekne zakonczenie udanego wieczoru czego i wam wszystkim zycze-Amen.

Molly & Paddy:

https://images92.fotosik.pl/573/26eec5dea3375a1b.jpg

Quiche Lorraine

https://tiny.pl/9p351

Przepis:
Krok 1. Rozgrzej piekarnik do 180°C (termostat 6). ...
Krok 2. Nakłuj widelcem. ...
Krok 3. Przysmaż kawałki bekonu na patelni, a następnie osusz je ręcznikiem papierowym.
Krok 4. Ubij jajka, świeżą śmietanę i mleko.
Krok 5. Dodaj kawałki boczku.
Krok 6. Wpierdalaj jak chłop, podczas żniw, od kosy...

Ps. legendę, dawno temu opowiedziałem swoim dzieciakom to córka rzewnie płakała - później, gdy Jacek (syn) chciał siostrze dokuczyć to tylko wystarczyły dwa słowa:
Molly & Paddy,

Re: Dzien Sw Walentego

<d9f26257-6394-45da-bfa7-15e3a7da6609n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27331&group=soc.culture.polish#27331

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 13:10:04 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Mon, 14 Feb 2022 21:10 UTC

poniedziałek, 14 lutego 2022 o 19:29:02 UTC+1 fatso napisał(a):
> [...]
> Piekne zakonczenie udanego wieczoru czego i wam wszystkim zycze-Amen.

Z dzikiem stary motyw, jeszcze sumeryjski. Inanna i Dumuzi.

Re: Dzien Sw Walentego

<408064d1-a21d-418e-bbc0-f7787e590769n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27343&group=soc.culture.polish#27343

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 13:44:34 -0800 (PST)
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Mon, 14 Feb 2022 21:44 UTC

poniedziałek, 14 lutego 2022 o 16:10:05 UTC-5 Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> Z dzikiem stary motyw, jeszcze sumeryjski. Inanna i Dumuzi.

Pamiętam serial "Ptaki ciernistych krzewów" z Richardem Chamberlainem (Ralph) z Rachel Ward (Meggie) gdzie w jednym z odcinków guziec rozpruł wujka Meggie.

Trzeba będzie odkurzyć wizje, może w dzisiejszy wieczór?

https://www.bing.com/images/blob?bcid=SP3-XjFOfdIDvEa4K43wynzaz3oG.......8

Re: Dzien Sw Walentego

<816cad33-8ff0-4746-b166-77c9fd6ab3ddn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27346&group=soc.culture.polish#27346

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 13:59:41 -0800 (PST)
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Mon, 14 Feb 2022 21:59 UTC

Azyl P - Mała Maggie [HQ]
https://youtu.be/TtZv3OwpZOA

Re: Dzien Sw Walentego

<1b7f394e-4531-483a-a367-e9f0e767f46dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27349&group=soc.culture.polish#27349

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 14:11:45 -0800 (PST)
From: narcia...@gmail.com (narciasz)
 by: narciasz - Mon, 14 Feb 2022 22:11 UTC

poniedziałek, 14 lutego 2022 o 16:59:42 UTC-5 Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Azyl P - Mała Maggie [HQ]
> https://youtu.be/TtZv3OwpZOA

https://ebd.cda.pl/620x395/76092650f?autostart=1

interests / soc.culture.polish / Re: Dzien Sw Walentego