If life is a stage, I want some better lighting.

interests / soc.culture.polish / Czas uderzyc Bomba A w Putina

SubjectAuthor
* Czas uderzyc Bomba A w Putinafatso
+* Re: Czas uderzyc Bomba A w PutinaBasia
|+- Re: Czas uderzyc Bomba A w PutinaBasia
|`- Re: Czas uderzyc Bomba A w PutinaBasia
`* Re: Czas uderzyc Bomba A w PutinaZenek Kapelinder
 +- Re: Czas uderzyc Bomba A w PutinaGwaÅ‚ciciel moralnoÅ›ci werbalnej
 `- Re: Czas uderzyc Bomba A w Putinaandal

1
Czas uderzyc Bomba A w Putina

<a48077ae-c3d9-4bfc-9f6b-68fc0ac36608n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27359&group=soc.culture.polish#27359

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 15:40:44 -0800 (PST)
Subject: Czas uderzyc Bomba A w Putina
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Mon, 14 Feb 2022 23:40 UTC

sp Adolf Hitler wyprzedzil Stalina dajac mu poteznego kopa w jaja na 7-10 dni przed spodziewanym atakiem na Europe. W wyniku Rosja stracila wraz ze swymi satelitami co najmniej 26 mln meskich genotypow i juz nigdy sie biologicznie nie podniosla.
Dzis stutysieczna armia Putina szykuje podobny numer i czas na cios wyprzedzajacy. Pare bombek A sprawe zalatwi a strategicznie rozmieszczone rakiety na lodziach podwodnych zniecheca Putina do odwetu.
Witaj smutku!

Re: Czas uderzyc Bomba A w Putina

<0875c6b7-83a1-44d1-97e9-472815c4370an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27364&group=soc.culture.polish#27364

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 16:53:20 -0800 (PST)
Subject: Re: Czas uderzyc Bomba A w Putina
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 15 Feb 2022 00:53 UTC

On Monday, February 14, 2022 at 3:40:45 PM UTC-8, fatso wrote:

> [...]
> Dzis stutysieczna armia Putina szykuje podobny numer i czas na cios wyprzedzajacy. Pare bombek A sprawe zalatwi a strategicznie rozmieszczone rakiety na lodziach podwodnych zniecheca Putina do odwetu.

KGB'owcy dali ukrainskim wybrancom
w 'escrow' tytuly wlasnosci do ukrainskiego
przemyslu, itp., ...a Ci chcieli z tymi tytulami
czmychnac do EU i NATO.

Putyn zdecydowal sie tytuly wlasnosci
poodbierac i towarzystwo prywatnymi
samolotami teraz masowo ucieka,

....dlaczego ptaki, inna zwierzyna mialyby
cierpiec napromieniowana z tego powodu?

Basia

Re: Czas uderzyc Bomba A w Putina

<fc93fee8-6381-4ce2-b4c2-13d4c96edbf1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27365&group=soc.culture.polish#27365

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 17:19:19 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 15 Feb 2022 01:19 UTC

On Monday, February 14, 2022 at 4:53:21 PM UTC-8, Basia wrote:

> [...]
> poodbierac i towarzystwo prywatnymi
> samolotami teraz masowo ucieka,
>
> ...dlaczego ptaki, inna zwierzyna mialyby

"Mialaby" mialo byc.

> cierpiec napromieniowana z tego powodu?

Armia Czerwona wyzwolila i zdobyla
Ukraine ...dala pozniej 'w escrow' swoim
wybrancom i na okres przemian tylko
tytuly wlasnosci do Krasno-Armiejskiego
majatku.

Dlaczego Putyn nie mialby teraz odbierac
jak towarzystwo chce mu uciec z jego
wlasnoscia do EU/NATO?

Basia

Re: Czas uderzyc Bomba A w Putina

<1b650408-69ab-4997-9edd-b498416e6465n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27368&group=soc.culture.polish#27368

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 17:22:14 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 15 Feb 2022 01:22 UTC

On Monday, February 14, 2022 at 4:53:21 PM UTC-8, Basia wrote:
> ...dlaczego ptaki, inna zwierzyna mialyby
> cierpiec napromieniowana z tego powodu?

Poprawnie powinno byc:

....dlaczego ptaki, inna zwierzyna, mialyby
cierpiec napromieniowane z tego powodu.

Basia

Re: Czas uderzyc Bomba A w Putina

<86030910-ef7f-4df0-acc0-7821ef349f22n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27373&group=soc.culture.polish#27373

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 14 Feb 2022 23:48:35 -0800 (PST)
From: 4kogute...@gmail.com (Zenek Kapelinder)
 by: Zenek Kapelinder - Tue, 15 Feb 2022 07:48 UTC

wtorek, 15 lutego 2022 o 00:40:45 UTC+1 fatso napisał(a):
> [...]
> Dzis stutysieczna armia Putina szykuje podobny numer i czas na cios wyprzedzajacy. Pare bombek A sprawe zalatwi a strategicznie rozmieszczone rakiety na lodziach podwodnych zniecheca Putina do odwetu.
Jak jakies państwo robi wojnę to ma jasne cele, przede wszystkim finansowe. Jaki interes może zrobić Rosja podbijając Ukrainę? Taki że podnieśli by na Ukrainie wynagrodzenia i emerytury żeby były zbliżone do rosyjskich? Rosja ma PKB na człowieka 3 razy większe niż Ukraina. Ze niby Krym przyłączyli do Rosji. Debil Chruszczow przyłączył rosyjski od zawsze Krym do ukrainy. Krym z Ukrainą miał zawsze tyle wspólnego co barwa na kurierze z kurwa na barierze. Jak już puszczać bombki A to po równości na Kreml i Biały Dom. Z tym że na biały dom najpierw bo tam więksi bandyci mieszkają. Kojarzysz kto jak trwała wojna sprzedał nas do ZSRR. Dzisiaj jak państwa mają satelity i broń jądrowa pojęcie strefy buforowej nie istnieje. Do każdego miejsca na Ziemi mają takie państwa maksymalnie 250 kilometrów. Uważam że to co się dzieje na granicy Ukrainy i Rosji to działania pozorowane mające chwilowo przykryć akcje wejścia wojsk chińskich na Tajwan. Tajwan jest tak samo Chiński jak Krym Rosyjski. Jeśli ruscy przekroczą swoją granice to wejdą tylko do tych okręgów czy województw co są opanowane przez separatystów. Wejdą w celach humanitarnych. Tam jest tragedia. Nie ma wody, prądu, ludzie nie mają pracy, nie mają pieniędzy. Humanitarna zapaść w Europie w pierwszej połowie XXl wieku. Poza tym tam jest dużo ludzi z rosyjskimi paszportami. Kreml ze względów wizerunkowych nie może pozwolić sobie na to żeby jego obywatele żyli w tragicznych warunkach. Jeśli Ukraina mogła się odłączyć od ZSRR to żeby było sprawiedliwie musi pozwolić na to żeby ludzie żyjący na jakimś terenie nie utożsamiający się z Ukrainą też mogli zadecydować kim chcą byc i czy chcą żyć w swoim czy w cudzym państwie. Razem te dwa obwody co się odłączyły od Ukrainy mogą stworzyć małe państwa bo mają wystarczająca ilość ludzi. Jak tylko Amerykanie i ich europejskie pieski nie będą się wpierdalały na Ukrainie to nikomu włos z głowy na Ukrainie nie spadnie a kilka milionów ludzi zacznie żyć jak ludzie a nie jak zwierzęta. Zadyma ze strony Ukrainy jest o to że jeśli by się odłączyły dwa województwa i ludziom tam żyjącym by się znacząco poprawiły warunki życia to następne województwa też by się chciały odłączyć i przy okazji podziękować za współpracę tzw oligarchom którzy są pospolitymi pokomunistycznymi złodziejami. Rosjanie partie szachów pod nazwą Ukraina rozegrali idealnie. Trzymają za jaja państwa Europy zachodniej, te zależne od jej surowców energetycznych. Niemcy podobno w sytuacji w której przestali by dostawać rosyjski gaz mają rezerwy gazu na dwa tygodnie. Dlatego nie chcą wysyłać żadnej broni na Ukrainę. Mogę sie mylić ale scenariusz będzie taki. Po olimpiadzie Chiny wejdą na Tajwan. Europa zachodnia nie ruszy dupy żeby pomagać w chińsko amerykańskiej wojnie bo będzie udawała że szykuje się do obrony przez Rosją. W zamian za lojalność dostanie rosyjski gaz i surowce. Przy okazji nie zauważy że powstaną dwa a może jedno nowe państwo pomiędzy Ukraina i Rosją. Amerykański trup bez kroplówki z tajwańskich półprzewodników wyzionie ducha. Chiny zostaną państwem nr 1 na świecie. Skończy się izraelska pod amerykańska przykrywką dominacja finansowa w krajach arabskich, tych co handlują surowcami energetycznymi. Przestaną płacić USA za ochronę. Złą strona takiego rozwiązania prawdopodobnie będzie brutalna likwidacja Izraela. Dobrą stroną możliwość rozliczania handlu międzynarodowego w walutach na jakie umówią się strony. To co się może stać w najbliższym czasie może być początkiem nowego porządku świata. Ale nie tego spiskowego.

Re: Czas uderzyc Bomba A w Putina

<c41fd857-3922-4109-803b-7a0983afad09n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27381&group=soc.culture.polish#27381

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 15 Feb 2022 04:12:55 -0800 (PST)
From: alojzy.n...@gmail.com (Gwałciciel moralności werbalnej)
 by: GwaÅ‚ciciel moralnoÅ - Tue, 15 Feb 2022 12:12 UTC

Zenek Kapelinder napisał(a):
> Ukrainy i Rosji to działania pozorowane mające chwilowo przykryć akcje wejścia wojsk chińskich na Tajwan.

ZerknÄ…Å‚em wczoraj do ruskiej budy.
Kitaj, rusek i irańczyk razem ćwiczą na jakim morzu.

cyt.
W dniach 18-22 stycznia w Zatoce Omańskiej odbywają się rosyjsko-chińsko-irańskie

Re: Czas uderzyc Bomba A w Putina

<sugpih$5j1$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27415&group=soc.culture.polish#27415

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 15 Feb 2022 17:57:37 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 15 Feb 2022 17:57 UTC

On Mon, 14 Feb 2022 23:48:35 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
> handlu międzynarodowego w walutach na jakie umówią się strony. To co się
> może stać w najbliższym czasie może być początkiem nowego porządku

Zenek, kitajce nigdy nie odzyskaja Taiwanu,
jesli zaczna to zostana wykonczeni w 20 minut

interests / soc.culture.polish / Czas uderzyc Bomba A w Putina