From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Mają_24_godziny._Zełenski_grozi_uciekinierom
:_Uwierzcie,_zrobimy_to
Date: Tue, 15 Feb 2022 01:10:21 +0100
 by: boukun - Tue, 15 Feb 2022 00:10 UTC

W obliczu konfliktu zbrojnego z Rosją zaczynają się ucieczki z Ukrainy.
W niedzielę uciekła pokaźna grupa bajecznie bogatych oligarchów, a nawet
kilku posłów. Rozwścieczyło to prezydenta kraju Wołodymyra Zełenskiego,
który postawił uciekinierom 24-godzinne ultimatum.

O ucieczce oligarchów (najbogatszych mieszkańców, współtworzących
nieformalnie politykę kraju) poinformował serwis Ukraińska Prawda.
Według portalu, w niedzielę z Ukrainy wyleciało aż 30 samolotów
czarterowych z bogaczami. Uciekło także kilku posłów z partii Zełenskiego.

W związku z tym, prezydent Zełenski zaapelował dziś o powrót do kraju.
Posłom postawił ultimatum: mają wracać do kraju i powinni to zrobić w 24
godziny. Wyartykułował je podczas spotkania z niemieckim kanclerzem
Olafem Scholzem.

Tym, którzy wyjechali za granicę, posłom różnych partii... Powinniśmy
dać im sygnał. Od kraju, od parlamentu i jego marszałka, ode mnie, że
powinni wrócić. W ciągu 24 godzin. Jeśli tego nie zrobią, powinniśmy
wyciągnąć poważne wnioski. Państwo i polityczne kierownictwo. I
uwierzcie nam - zrobimy to - miał powiedzieć Zełenski podczas spotkania
z Scholzem.

Kto uciekł?

Wśród uciekinierów jest prawdziwa śmietanka ukraińskich bogaczy. Według
Ukraińskiej Prawdy kraj (już 30 stycznia) miał opuścić m.in. Rinat
Achmetow. Majątek najbogatszego Ukraińca, sponsora klubu piłkarskiego
Szachtar Donieck szacowany jest na 7 mld dolarów. W niedzielę miał
jednak z Ukrainy odlecieć jego prywatny samolot.

Kolejnym uciekinierem ma być także Ihor Abramowicz. Ten polityk jednej z
prorosyjskich partii w parlamencie miał miał zorganizować wylot dla
swoich partyjnych kolegów i krewnych. Do partii (Opozycyjna Platforma Za
życie) należą także Wadim Rabinowicz i Dmitrij Medwedczuk.

Ukrainę opuścić miał również inny bogacz, Wiktor Pińczuk. Dorobił się
fortuny na handlu i produkcji stali i jest zięciem pierwszego prezydenta
Ukrainy Łeonida Kuczmy. W poniedziałek na Ukrainie nie było aż 14
parlamentarzystów.

Mówicie, że odleciało aż 30 samolotów? To świadczy, że nasze państwo
jest bogate. Najważniejsze, żeby wylatywali pustymi, a nie wywozili nic
z kraju - ironicznie skomentował Zełenski.
Sam Zełenski zapowiedział, że nie opuści Ukrainy. Zdecydował, że zostaje
w kraju wraz z rodziną, o czym poinformował podczas wspólnej konferencji
prasowej z kanclerzem Niemiec Olafem Scholzem w Kijowie.

https://www.o2.pl/informacje/maja-24-godziny-zelenski-grozi-uciekinierom-uwierzcie-zrobimy-to-6737347681688384a

Re: Mają 24 godziny. Zełenski grozi uciekinierom: Uwierzcie, zrobimy to

<suev3r$1e2g$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27367&group=soc.culture.polish#27367

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Mają_24_godziny._Zełenski grozi
uciekinierom: Uwierzcie, zrobimy to
Date: Tue, 15 Feb 2022 01:19:55 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 15 Feb 2022 01:19 UTC

On Tue, 15 Feb 2022 01:10:21 +0100, boukun wrote:

> W obliczu konfliktu

spierdalaj spamerze jebany w świński ryj:
https://images90.fotosik.pl/568/42c405118478426c.jpg spamerze!

Re: Mają 24 godziny. Zełenski grozi uciekinierom: Uwierzcie, zrobimy to

<suf2n2$ukt$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27369&group=soc.culture.polish#27369

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Mają_24_godziny._Zełenski_grozi_uciekin
ierom:_Uwierzcie,_zrobimy_to
Date: Tue, 15 Feb 2022 03:21:22 +0100
 by: boukun - Tue, 15 Feb 2022 02:21 UTC

W dniu 15.02.2022 o 02:19, andal pisze:

> spierdalaj spamerze jebany w świński ryj:
> https://images90.fotosik.pl/568/42c405118478426c.jpg spamerze!

Tym zdjęciem

https://images92.fotosik.pl/489/70e9ff46ed944ccf.jpg

ten stary, stojący jedną nogą nad grobem obleśny dziadyga

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7d52c55d5326a27.html

ukorzył tego starego łapserdaka

https://images92.fotosik.pl/489/70e9ff46ed944ccf.jpg

Ciekawe zjawisko, jaką moc dominacji ma taki stary, stojący jedną nogą
nad grobem, obleśny, wulgarny dziadyga

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7d52c55d5326a27.html

że podporządkował sobie i dominuje nad takim starym łachudrą?

https://images92.fotosik.pl/489/70e9ff46ed944ccf.jpg

Nie mówiąc już nic, czym powoduje taki stary, stojący jedną nogą nad
grobem, obleśny, wulgarny dziadyga

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7d52c55d5326a27.html

że ma moc sprawczą, że nawet taki gruby, stary kawaler Krzewicki mu z
ręki je i też jaja liże i przed czym taki profesor Trela ma pietra?

Zachodzę w głowę, jakie tuzy intelektu tu na grupie się udzielają, żeby
przed takim starym, stojącym jedną nogą nad grobem, obleśnym, wulgarnym
dziadygą mieć pietra

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7d52c55d5326a27.html

Re: Mają 24 godziny. Zełenski grozi uciekinierom: Uwierzcie, zrobimy to

<sugpn6$5j1$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27418&group=soc.culture.polish#27418

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
uciekinierom: Uwierzcie, zrobimy to
Date: Tue, 15 Feb 2022 18:00:06 -0000 (UTC)
 by: andal - Tue, 15 Feb 2022 18:00 UTC

On Tue, 15 Feb 2022 03:21:22 +0100, boukun wrote:

> [...]

wypierdalaj mongolski spamerze jebany w świński ryj:
https://images90.fotosik.pl/568/42c405118478426c.jpg spamerze!

Re: Mają 24 godziny. Zełenski grozi uciekinierom: Uwierzcie, zrobimy to

<sugpup$uvd$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=27422&group=soc.culture.polish#27422

From: bou...@gmail.com (boukun)
Newsgroups: soc.culture.polish
ierom:_Uwierzcie,_zrobimy_to
Date: Tue, 15 Feb 2022 19:04:09 +0100
 by: boukun - Tue, 15 Feb 2022 18:04 UTC

W dniu 15.02.2022 o 19:00, andal pisze:

> [...]

Zachodzę w głowę, jakie tuzy intelektu tu na grupie się udzielają, żeby
przed takim starym, stojącym jedną nogą nad grobem, obleśnym, wulgarnym

interests / soc.culture.polish / Mają 24 godziny. Zełenski grozi uciekinierom: Uwierzcie, zrobimy to