From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Kto_mówi_prawd??_
Date: Mon, 04 Apr 2022 15:19:35 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Mon, 4 Apr 2022 19:19 UTC

On Sun, 3 Apr 2022 17:58:58 +0200 (GMT+02:00), boukun
<boukun@gmail.com> wrote:

> [...]
> humanitarny.
>
>Jak tylko Rosjanie wchodzą do jakiegoś miasta czy miasteczka, od
> razu rozdają żywność głodnym mieszkańcom, którzy dziękują im ze
> łzami w oczach.
>
>https://ksiazki.wp.pl/nurkowanie-w-scieku-polak-przez-miesiac-ogla
>dal-rosyjska-propagande-6753517466630656a
>
>Patrząc na ogromne straty jakie ponoszą Rosjanie w wojnie z
> Ukrainą, to wiąże się chyba z tym, że nie prowadzą oni wojny
> totalnej. A patrząc na jednostronną propagandę polską, to się
> poprostu rzygać chce i jest nie do zniesienia.

Fakt, Rosjanie gdyby chcieli mogliby zamordowac znacznie wiecej
Ukraincow, ale takie rozumowanie w sadzie raczej nie przejdzie:
"tak, zgwalcilem kobiete, ale przeciez moglem ja zabic, wiec nie
jestem az tak zly".
A straty Rosjanie ponosza dlatego ze maja skorumpowane spoleczenstwo.
Magazyny wojskowe sa rozkradane, dowodcy sa promowani nie dlatego ze
sa zdolni, tylko dlatego ze wspieraja Putina i wielu wojskowych
zatwierdza sprzet jesli dostanie duza lapowke. A dziennikarze boja sie
o tym pisac, bo moga skonczyc jak Anna Politkovskaya.

zalek

Re: Kto mówi prawd??

<anfi+9l2k5h7syf-m452@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32633&group=soc.culture.polish#32633

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 05 Apr 2022 22:38:21 +0000 (UTC)
sha1:tR38IoH0+C0ffOb80gU5fXlbhqg=
 by: A. Filip - Tue, 5 Apr 2022 22:38 UTC

ZalekBloom@hotmail.com pisze:

> [...]
> Ukraincow, ale takie rozumowanie w sadzie raczej nie przejdzie:
> "tak, zgwalcilem kobiete, ale przeciez moglem ja zabic, wiec nie

No przecież w Abu Ghraib siły USA tylko jednego zabiły. [A]

> [...]
> sa zdolni, tylko dlatego ze wspieraja Putina i wielu wojskowych
> zatwierdza sprzet jesli dostanie duza lapowke.

Jak widać nie przepychają aż takich pierdoł żeby prezydent Biden sobie
z Rosją poradził.

> A dziennikarze boja sie o tym pisac, bo moga skonczyc jak Anna
> Politkovskaya.

W Królestwie Saudów dziennikarze się już nie boją? [B]

Mnie po prostu wkurwia że "bronie Putina" przez zagrywki chamsko
bezczelnych skurwysynów z podwójną moralnością Kalego.
"Łukaszenka nie dość że skurwysyn to jeszcze nie nasz skurwysyn".
USA poświęci Saudów dla dokopania Putinowi? Mi pasuje.

[A} https://en.wikipedia.org/wiki/Abu_Ghraib_torture_and_prisoner_abuse
[B] https://en.wikipedia.org/wiki/Jamal_Khashoggi

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Wilk z siebie sierść wymiecie, obyczaju swego używa przecie.
| (Przysłowie niemieckie)

Re: Kto mówi prawd??

<19faf184-60da-4c3e-a062-0a4391dccff6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32674&group=soc.culture.polish#32674

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 6 Apr 2022 10:15:14 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 6 Apr 2022 17:15 UTC

On Tuesday, April 5, 2022 at 8:09:10 PM UTC-2:30, A. Filip wrote:

> No przecież w Abu Ghraib siły USA tylko jednego zabiły.

mowa o zbrodniach Putina na Ukraincach, wiec uzyteczny Filip .... usprawiedliwia mordowanie Ukraincow
torturami Irakijczykow przez Amerykanow.

Andrzej Adam Filip - everyone!

"Uderz w Putina - A. Filip zabrzeczy" (przyslowie ukrainskie)

interests / soc.culture.polish / Re: Kto mówi prawd??