Too much is just enough. -- Mark Twain, on whiskey

interests / soc.culture.polish / Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

SubjectAuthor
* Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'abrat_olin
+- Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aRusset Bulba
+- Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aA. Filip
+* Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aBasia
> [...]
| +* Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aBasia
| `- Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aRusset Bulba
+* Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aZenek Kapelinder
> [...]
|  `* Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aBasia
|   `- Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aBasia
+* Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aZalekBloom
|`- Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aA. Filip
+- Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aPiotr
`- Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'aHreczecha

Pages:12
Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<anfi+0w5jyybsyf-lc72@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=20725&group=soc.culture.polish#20725

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a
Date: Tue, 07 Dec 2021 12:18:54 +0000 (UTC)
sha1:QrNF5y4dONHdSP+wVApstH2vSaY=
 by: A. Filip - Tue, 7 Dec 2021 12:18 UTC

ZalekBloom@hotmail.com pisze:

> Smiechu warte - przeciez the Rosja, United Kingdom, USA, Chiny and
> Francja zagwarantowaly integralnosc terytorialna Ukrainy, Bialorusi i
> Kazachstanu w zamian za pozbycie sie broni nuklearnej:
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Budapest_Memorandum_on_Security_Assurances
> [December 5 1994]

<ironia> Tylko głupek by w uwierzył w takie zapewnienia! </ironia>

USA udowodniły światu w Iraku ile kosztuje *brak* atomówek, nieprawdaż?

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Czasem i w brzydkim osiedlu możesz possać smaczną miazgę z kory
| drzewa. (Przysłowie damańskie)

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<2d68617b-28bb-45a6-8d0c-948069350155n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=20728&group=soc.culture.polish#20728

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Dec 2021 04:53:11 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 7 Dec 2021 12:53 UTC

On Tuesday, December 7, 2021 at 7:29:10 AM UTC-4, Zenek Kapelinder wrote:

> Inwazja będzie ale chińska na Tajwan. Chiny i Rosja zakumplowaly się ostatnio. W Europie robiona jest akcja pozorowana jak by straszaka z obcięciem dostaw gazu nie wystarczyło. Sojusz Chiny Rosja może więcej niż każde z tych państw oddzielnie. Na początku przyszłego roku Chiny odzyskają Tajwan. USA strasznie się wkurwia ale jeśli duża część NATO będzie czekała na rosyjska inwazję w Europie to same będą musiały, jeśli będą chciały utrzymać pozycję najsilniejszego państwa na świecie, wystapic w próbie odbicia Tajwanu. Nieudanej próbie. Po fiasku z odbiciem Tajwanu USA stracą pozycję światowego lidera na rzecz Chin. W Europie po cichu Rosja przesunie swoje granice trochę na zachód. A raczej zalegalizuje to co już osiągnęła. Izrael pozbawiony usańskiej ochrony będzie w bardzo trudnej sytuacji sam przeciwko prawie miliardowi wyznawców Allaha. Chiny jako nowy światowy lider uwolnią wydobywające ropę kraje arabskie od przymusowej i drogiej ochrony amerykańskiej i wymusza dla siebie korzystne ceny i niczym nie zakłócane dostawy ropy. Taka jest moja przepowiednia na przyszły rok.

Izrael jest w lepszej pozycji. Moze postawic nastepny pomnik Armii Czerwonej. To niewatpliwie ujmie Putina jak malo co.

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<f582a0ac-ec9f-4003-8fd8-6c768d8bf977n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=20729&group=soc.culture.polish#20729

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Dec 2021 04:55:10 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 7 Dec 2021 12:55 UTC

On Tuesday, December 7, 2021 at 5:48:54 AM UTC-4, Basia wrote:

> Tutaj doskonale zdjecie Bidena i jego zabkow:
>
> https://phototass2.cdnvideo.ru/width/1020_b9261fa1/tass/m2/en/uploads/i/20210425/1312775.jpg
>
> https://img.etimg.com/thumb/msid-83336284,width-300,imgsize-592065,,resizemode-4,quality-100/biden-putin.jpg
>
> U Putynia paszczeka raczej mizerna w porownaniu.
>
> Basia

Solidny nylon od DuPonta. Ot i co.

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<a348765f-26da-468e-a70f-1d2eb85e6d6bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=20744&group=soc.culture.polish#20744

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Dec 2021 08:16:26 -0800 (PST)
From: 4kogute...@gmail.com (Zenek Kapelinder)
 by: Zenek Kapelinder - Tue, 7 Dec 2021 16:16 UTC

wtorek, 7 grudnia 2021 o 13:53:12 UTC+1 cyrylme...@gmail.com napisał(a):

> Izrael jest w lepszej pozycji. Moze postawic nastepny pomnik Armii Czerwonej. To niewatpliwie ujmie Putina jak malo co.
Izrael jest w tragicznej sytuacji w Putin palcem nie kiwnie żeby mu pomóc. Bardzo mało wiemy o Iranie, za sprawą propagandystów w publikatorach. Iran nie tylko wzbogaca uran. W Iranie produkowane są taśmowo rakiety. Dziwnym zbiegiem okoliczności smaja zasięg akurat taki żeby z z Iranu dosięgnęły każdego miejsca w Izraelu. Według niektórych danych mają ponad 100 tysięcy rakiet różnych. Nie są to przestarzałe konstrukcje chociaż bazują na dawnych sowieckich rakietach. Większość z nich to pociski manewrujące podobne do amerykańskich Cruise. Pociski takie lecą bardzo nisko i nie zostawiają żadnego śladu elektromagnetycznego przez co są trudne do namierzenia i zniszczenia. Kiedyś pociski takie miały położenie celu zaprogramowane w posiadanej w pamięci mapie a leciały według charakterystycznych obiektów jakie umieszczono im w pamięci. Dokonywały analizy obrazu. Teraz dołożono im dane z GPS. Ale nawet po wyłączeniu sygnału GPS dolecą do celu jedynie rozrzut będzie większy. W miastach kilkadziesiąt metrów nie robi żadnej różnicy.

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<b6406653-838f-4e3e-a7f0-d5f59d5d74a3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=20777&group=soc.culture.polish#20777

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Dec 2021 16:22:48 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 8 Dec 2021 00:22 UTC

On Tuesday, December 7, 2021 at 3:29:10 AM UTC-8, Zenek Kapelinder wrote:

> Inwazja będzie ale chińska na Tajwan. Chiny i Rosja zakumplowaly się ostatnio. W Europie robiona jest akcja pozorowana jak by straszaka z obcięciem dostaw gazu nie wystarczyło. Sojusz Chiny Rosja może więcej niż każde z tych państw oddzielnie. Na początku przyszłego roku Chiny odzyskają Tajwan. USA strasznie się wkurwia ale jeśli duża część NATO będzie czekała na rosyjska inwazję w Europie to same będą musiały, jeśli będą chciały utrzymać pozycję najsilniejszego państwa na świecie, wystapic w próbie odbicia Tajwanu. Nieudanej próbie. Po fiasku z odbiciem Tajwanu USA stracą pozycję światowego lidera na rzecz Chin. W Europie po cichu Rosja przesunie swoje granice trochę na zachód. A raczej zalegalizuje to co już osiągnęła. Izrael pozbawiony usańskiej ochrony będzie w bardzo trudnej sytuacji sam przeciwko prawie miliardowi wyznawców Allaha. Chiny jako nowy światowy lider uwolnią wydobywające ropę kraje arabskie od przymusowej i drogiej ochrony amerykańskiej i wymusza dla siebie korzystne ceny i niczym nie zakłócane dostawy ropy. Taka jest moja przepowiednia na przyszły rok.

Sciepowa Chinszczyzna czeka konca
Ameryki juz od dekad a on nie nastepuje,
beda wiec czekac i w 2022,

....ale przyznam ze zalamanie gospodarcze
jakie powoduje Covid moze wkrotce, gdyby
pandemia miaal dalej trwac czy sie poszerzac
i wyczerpaly by sie mozliwosci monetarrnej i
fiskalnej stymulacji gospodarek...to moze
wkrotce zaistniec sytuacja w ktorej by powstrzymac
kontynuujace sie zalamanie potrzebne byly
by jakies wydatki wojenne na duza skale.

Chiny byc moze wtedy zaatakuja Tajwan bo nie
beda mialyby wiele do stracenia w swiecie
ktory nie pozwala Im na dalszy szybki rozwoj a
sytuacja wewnetrzna ulega pogorszeniu.

Na razie jeszcze tego nie widac.

W Rosji gdyby na Covid mialo padac po 10 tysiecy
i wiecej na tydzien to nie dziwne ze generalowie
mogliby chciec na front ludzi szybko wyslac-
"Niech tam padaja, bedzie chociaz jakis pozytek."

Jak na razie jedni i drudzy, Putyn i Xi wiedza
kto ma najwieksza paszczeke, czaja sie
ale siedza cicho!

https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/THJ3aHseKP7h5P9Aatvkkw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTU0MDtjZj13ZWJw/https://s.yimg.com/os/creatr-uploaded-images/2021-12/dc7a9380-579f-11ec-bfaf-74e9796a0bcb

Basia

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<269ba7a8-db4d-4a7f-b393-c005c463dd8bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=20778&group=soc.culture.polish#20778

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Dec 2021 16:40:04 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 8 Dec 2021 00:40 UTC

On Tuesday, December 7, 2021 at 4:22:49 PM UTC-8, Basia wrote:

> [...]
> mogliby chciec na front ludzi szybko wyslac-
> "Niech tam padaja, bedzie chociaz jakis pozytek."
>
> Jak na razie jedni i drudzy, Putyn i Xi wiedza

A w niej najwieksze zeby, bo im wieksza paszczeka
tym naturalnie wieksze w niej zeby sa usadowione.

<4720f7a6-1104-4a86-b417-68d098de549an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=20779&group=soc.culture.polish#20779

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 7 Dec 2021 16:55:52 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 8 Dec 2021 00:55 UTC

On Tuesday, December 7, 2021 at 4:40:05 PM UTC-8, Basia wrote:

> A w niej najwieksze zeby, bo im wieksza paszczeka
> tym naturalnie wieksze w niej zeby sa usadowione.
>
> ...czaja sie ale siedza cicho!

Czaja sie i testuja Bidena czy istnieje
dla nich i ich Panstw taka opcja.

Sadze ze Biden zakomunikuje ze
nie istnieje.

[...]

<7b4a542f-304a-4ea8-9646-a9659f5d45ccn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=20811&group=soc.culture.polish#20811

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 8 Dec 2021 14:45:23 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 8 Dec 2021 22:45 UTC

On Tuesday, December 7, 2021 at 4:55:53 PM UTC-8, Basia wrote:

> Czaja sie i testuja Bidena czy istnieje
> [...]

No i zakomunikowal.

W dzisiejszym swiecie w ktorym role
Globalnego Policjanta pelnia USA nie
ma miejsca na zadna polityke wojny o
czym zreszta przekonanli sie juz wczesniej
Saddam Husein i Slobodan Miloszewicz,

Supermocarstwo nie pozwoli by Imperia
stymulowaly sobie gospodarki wywolujac
wojny i wzniecajac konflikty zbrojne.

Putyn podobno sluchal Bidena uwaznie,
ale osobiscie to ja nie wierze ze 2 godziny
rozmawiano o tym co Biden moze Rosji
zrobic, jakie sancje nalozyc itd. Tam
dyskutowano pewnie cos wiecej, czego
publice sie nie mowi.

Basia

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<507d8781-16a2-4edd-bc6d-5a19825f7cbdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21096&group=soc.culture.polish#21096

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Dec 2021 17:28:31 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 15 Dec 2021 01:28 UTC

On Tuesday, December 7, 2021 at 2:10:49 AM UTC-8, Basia wrote:

> Chyba najlepsze zdjecie ponizej, ...klasyczny usmiech
> Joe'a ktorym zaskarbil sobie zaufanie amerykanskich
> wyborcow:
>
> https://img.huffingtonpost.com/asset/6052e0a0250000a2081d8b49.jpeg?cache=Fs7hWh1S2p&ops=scalefit_960_noupscale

A tutaj gosc z perspektywami, obdarowany
przez nature odpowiednia na wspolczesne
czasy anatomia odzwierciedlajaca bez
watpienia odpowiednio drapiezczy charakter
tego indywiduum:

Prince Faisal bin Farhan Al Saud Foreign Minister
of Saud Arabia:

https://tinyurl.com/yckscffc

https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/JJzXD6zdO1VgxnoiGIO4UA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTY0MDtjZj13ZWJw/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/Fm9uRzr7iw.dKAIj_THXcg--~B/aD01MzM7dz04MDA7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/https://media.zenfs..com/en/reuters.com/c88f506160feabe28cc59c128184de02

Nie dziwie sie ze Putyn Lawrowa na podobnym
stanowisku trzyma, ...z rozmiarem jego paszczeki
napewno budzi strach i respekt wsrod oponentow.

https://pbs.twimg.com/media/DeWD_KwX4AAJk_m?format=jpg&name=medium

https://www.unian.info/politics/donbas-ukraine-could-be-destroyed-in-case-of-escalation-lavrov-claims-11374168.html

Basia

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<5ee0a341-1b69-4890-b145-989effdb6991n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21097&group=soc.culture.polish#21097

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 14 Dec 2021 21:02:35 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Wed, 15 Dec 2021 05:02 UTC

On Tuesday, December 14, 2021 at 5:28:33 PM UTC-8, Basia wrote:

> [...]
>
> Nie dziwie sie ze Putyn Lawrowa na podobnym
> stanowisku trzyma, ...z rozmiarem jego paszczeki
> napewno budzi strach i respekt wsrod oponentow.

Nie dziwie sie ze 'trio' naszych krotko-szczekich
politykow nie bardzo ma sukcesy w zagranicznej
dyplomacji... i jest pod ciaglym obstrzlem i
gryzione po nogawkach.

Duda niby ma pizdke w paszczece ale to zbyt
malo, chociaz 'nice try' Kaczak zrobil wystawiajac
filuta na Prezydenta.

W malej paszczecze naturalnie musza byc
male zeby, ...oponenci o tym wiedza! Dodatkowo
u Dudy i paszczeka mala i w glowie tez jakby
pustawo.

https://oko.press/images/2020/09/20200921_ziobro-kaczynski--919x967.jpg

https://i.guim.co.uk/img/media/e3969337a6bc6eb64108c57917dcde6fa88202f2/0_3676_4322_2593/master/4322.jpg?width=620&quality=45&auto=format&fit=max&dpr=2&s=f1cba1ee24803d8a74238ae52ff6c219

Basia

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<bb0226d6-94f2-4cbd-903d-cce851421cfdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21166&group=soc.culture.polish#21166

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 15 Dec 2021 17:03:58 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Thu, 16 Dec 2021 01:03 UTC

> [...]
>
> Nie dziwie sie ze Putyn Lawrowa na podobnym
> stanowisku trzyma, ...z rozmiarem jego paszczeki
> napewno budzi strach i respekt wsrod oponentow.

Artykul i zdjecie spod ostatniego linku wlasnie zniknelo.

Lawrow jest doskonaly, ...rozumiem dlaczego
Putyn go trzyma i wystawia do wszelakich negocjacji.

Wyobrazam sobie przerazenie w oczach negocjatorow
na widok jego atrybutow. Lawrow do imponujacej
paszczeki ma prawie 2 metry wzrostu.

https://phototass1.cdnvideo.ru/width/1020_b9261fa1/tass/m2/en/uploads/i/20210224/1304189.jpg

Basia

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<feed63a5-8a6d-4573-971d-2076c1f577c0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21201&group=soc.culture.polish#21201

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Dec 2021 10:08:51 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 16 Dec 2021 18:08 UTC

B6On Wednesday, December 15, 2021 at 9:03:59 PM UTC-4, Basia wrote:

> [...]
>
> Wyobrazam sobie przerazenie w oczach negocjatorow
> na widok jego atrybutow. Lawrow do imponujacej

Plus pies i Merkel zostala przekonana co do korzysci NordStream 2.

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<d2932963-080a-425c-8942-a357ed35e474n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=21223&group=soc.culture.polish#21223

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 16 Dec 2021 16:36:24 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Fri, 17 Dec 2021 00:36 UTC

On Thursday, December 16, 2021 at 10:08:52 AM UTC-8, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Plus pies i Merkel zostala przekonana co do korzysci NordStream 2.

Tak, ale niewiadomo w jaki sposob
Merkel zostala przekonana.

Basia tez kiedys zostala przekonana do
dalszej gry w pokera przez osilka grajcego
znaczonymi kartami, ...co wstawala od
stolu i dalszej gry, osilek kladl reke na
jej barku i komunikowal dalsza potrzebe
gry.

Podobnie pewnie gra Putyn, wybudowal
sobie rurociag, jako narzedzie szantazu,
i zmusza teraz do zakupu gazu. Merkel
majac w otoczeniu bullies'a zdana jest
na pastwe losu, wymuszona gre znaczonymi
kartami.

Basia

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<68a8becc-0ef0-4c9d-9a4e-976204324386n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=22507&group=soc.culture.polish#22507

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 31 Dec 2021 06:03:26 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Fri, 31 Dec 2021 14:03 UTC

On Wednesday, December 15, 2021 at 5:03:59 PM UTC-8, Basia wrote:

> [...]
>
> Wyobrazam sobie przerazenie w oczach negocjatorow
> na widok jego atrybutow. Lawrow do imponujacej

Teraz w nadchodzacych rozmowach bedzie bral
udzial takze niejaki Yuri Ushakov, facet o imponujacych
atrybutach. Olbrzymie zeby i paszczeka o scisku
niewatpliwie grubo powyzej 500 KG powinna zrobic
wrazenie i byc pomocna w negocjacjach z dyplomatami
USA i NATO.

Byc moze wkrotce nawet koniec pandemii.
Miejmy nadzieje.

https://phototass2.cdnvideo.ru/width/1020_b9261fa1/tass/m2/en/uploads/i/20211203/1341737.jpg
https://tinyurl.com/yr74ufbn

Basia

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<9738de1e-ba26-441d-8330-53d32c178fabn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=22508&group=soc.culture.polish#22508

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 31 Dec 2021 06:12:39 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Fri, 31 Dec 2021 14:12 UTC

On Friday, December 31, 2021 at 6:03:29 AM UTC-8, Basia wrote:

> [...]
> niewatpliwie grubo powyzej 500 KG powinna zrobic
> wrazenie i byc pomocna w negocjacjach z dyplomatami

W kazdym badz razie pomoze wyrownac
braki krotkoszczekiego Putynia. Imbalans
widoczny na zdjeciu:

https://brifly-media.s3.ap-south-1.amazonaws.com/s3fs-public/styles/large/public/article/2021-12/US%20President%20Joe%20Biden%20and%20Russian%20President%20Vladimir%20Putin.jpg?itok=3JZxqy_S

<ea93f6cc-77ad-4bd6-8e47-faeb36ef467en@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=22510&group=soc.culture.polish#22510

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 31 Dec 2021 07:16:31 -0800 (PST)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Fri, 31 Dec 2021 15:16 UTC

On Friday, December 31, 2021 at 10:12:40 AM UTC-4, Basia wrote:

> W kazdym badz razie pomoze wyrownac
> braki krotkoszczekiego Putynia. Imbalans
> [...]

Biden powinien sobie sprawic pitbulla za kompana zamiast niemieckiego owczarka.

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<6e17fc5f-449e-4aed-bfc4-52c0a3f2469fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=22520&group=soc.culture.polish#22520

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 31 Dec 2021 09:21:24 -0800 (PST)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Fri, 31 Dec 2021 17:21 UTC

On Friday, December 31, 2021 at 7:16:32 AM UTC-8, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Biden powinien sobie sprawic pitbulla za kompana zamiast niemieckiego owczarka.

W dyplomacji liczy sie rozmiar wlasnej paszczeki.

https://thelondonpost.net/blinken-to-visit-qatar-germany-over-afghanistan-issue/
https://grist.org/wp-content/uploads/2012/12/john-kerry.jpg

Basia (Ona/Jej)

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<e5d3d61c-f550-421f-b119-061a8bfce6cdn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32396&group=soc.culture.polish#32396

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 3 Apr 2022 08:51:46 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 3 Apr 2022 15:51 UTC

> Chyba najlepsze zdjecie ponizej, ...klasyczny usmiech
> Joe'a ktorym zaskarbil sobie zaufanie amerykanskich
> [...]

No i paszczeki ktore tu w tym watku w
grudniu porownywalam poszly w ruch:

https://storage.googleapis.com/afs-prod/media/79c5111cd2c145ba8bca64866808a368/3000.jpeg
https://s.abcnews.com/images/Health/WireAP_5c5ac61eb9644fcdbfff673885c48141_16x9_1600.jpg
https://i.guim.co.uk/img/media/7ddea9d9a3b8e4230b3db8ceffeae6cb38eb2892/0_0_4000_2400/master/4000.jpg?width=1200&height=900&quality=85&auto=format&fit=crop&s=f0fb134126563498656a8e247c0c8380

https://i.insider.com/5799663f88e4a779638baecb?width=1000&format=jpeg&auto=webp

U Putynia paszczeka i zabki mniejsza
wiec slabiutko wypada w porownanu z Bidenem:

https://assets.bwbx.io/images/users/iqjWHBFdfxIU/iGXWEmxtxhIo/v1/-1x-1.jpg
https://images.news18.com/ibnlive/uploads/2022/03/putin-164679604916x9.jpg
https://www.cp24.com/polopoly_fs/1.5818026.1647254770!/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_960/image.jpg

--------------
Basia

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<375943e6-154a-4820-9809-1993c5a0b904n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32400&group=soc.culture.polish#32400

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 3 Apr 2022 09:20:49 -0700 (PDT)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sun, 3 Apr 2022 16:20 UTC

Basia wrote:

> [...]
> U Putynia paszczeka i zabki mniejsza
> wiec slabiutko wypada w porownanu z Bidenem:

David Icke, znany publicysta tzw. teorii spiskowych od wielu juz lat pisze
o rodzie jaszczurzym (Reptilianach), wywodzacym sie od slynnych
Anunnaki z Sumeru. Potomkowie tej krzyzowki gadow i ludzi podobno
zyja wsrod nas, a przedstawicielami ich sa np. Bushe (tez "W"), Rothschildy,
czy cala rodzina krolewska w Anglii. Mam kilka ksiazek Icke'a, ciezko sie je
czyta, ale podstawa tamze jest to, ze Reptilianie to praktycznie wszyscy ludzie
wladzy od czasow Sumerow (5-6 tysiecy lat temu) do dzisiaj. Naszlo mnie,
ze Biden pewnie tez Reptilianin, nie mowiac o Putinie (drobno-zebna gadzina).

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<33ba6ea1-ff6d-4928-baf8-c03da30ed0fcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32401&group=soc.culture.polish#32401

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 3 Apr 2022 09:55:19 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 3 Apr 2022 16:55 UTC

On Sunday, April 3, 2022 at 9:20:50 AM UTC-7, brat_olin wrote:

> [...]
> ze Biden pewnie tez Reptilianin, nie mowiac o Putinie (drobno-zebna gadzina).

Do tego po-naszprycowywane towarzystwo
farmaceutykami nie przebadanymi na
dlugoterminowe skutki uboczne w tym
psychiczne czy psychiatryczne.

Ktoz mogl przewidziec taki obrot sprawy!?

Naukofcy od Pfizera, Sputnika, czego tam
jeszcze pewnie po przestraszani. Milcza
zamiast wolac o TIMEOUT!!

Basia

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<5de38097-6006-4829-9ec0-d223ea98b486n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32408&group=soc.culture.polish#32408

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 3 Apr 2022 11:52:17 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 3 Apr 2022 18:52 UTC

On Saturday, December 4, 2021 at 7:24:24 PM UTC-3:30, brat_olin wrote:
> New York Post@nypost:
> Joe Biden vows to deter Russian invasion of Ukraine:

Lubudubu, lubudubu, Biden to jest tak naprawde China-Joe!

Po tej glebokiej analizie naszego "spelnionego politologa" - opinia amerykanskiego prawaka ktory wiec
chyba cos wiecej - bo w odroznieniu od ww. politologa - zna Trumpa osobiscie:

https://www.vanityfair.com/news/2022/03/john-bolton-donald-trump-ukraine-finland-russia
"John Bolton: Trump Is a Putin-Loving Moron Who Thought Finland Was Part of Russia

Newsmax [makes FoxNews look like a bunch of liberals - PT]: "I’m surprised you don’t think that he would’ve handled this better than Joe Biden."

Bolton: "No, he did not. He did not. We didn’t sanction Nord Stream 2…we should have, we should have brought the project to an end. We did impose sanctions on Russian oligarchs and several others because of their sales of S-400 antiaircraft systems to other countries. But in almost every case, the sanctions were imposed with Trump complaining about it saying we were being too hard. The fact is that he barely knew where Ukraine was.. He once asked John Kelly, his second chief of staff, if Finland were a part of Russia. It is just not accurate to say that Trump’s behavior somehow deterred the Russians. I think the evidence is that Russia didn’t feel that their military was ready."
[...]
Trump has just been praising Putin’s savvy ["genius" for recognizing the "independence" of Donietsk and Lugansk "republics") and calling
the U.S. a “stupid country.” And when he was in office?

- Trump publicly sided with Putin over his own intelligence agencies re: 2016 election meddling;
- Trump wanted Ukraine investigated for alleged election meddling, a line straight out of the Kremlin’s playbook;
- Trump talked to Putin—who no doubt struggled to catch his breath from laughing—about forming a “cybersecurity unit” with Russia to combat “election hacking” (!);
- Trump pressed for Russia to be let back in an expanded G7, despite being kicked out for annexing Crimea;
- Trump excused killings by Putin, saying the U.S. is just as bad;
- Trump leaked classified information from another country to Russia;
- Trump allowed Russia to expand its influence in Syria [ and by betraying their Kurds to Turkey - forced them into the arms of Russia and Assad)
- Trump defended the Soviet Union’s 1979 invasion of Afghanistan, saying Russia was “right to be there,”
--- end of quote -----------------------------------

"Pres. Trump Can't Stop Winning".
Nasz Seryjny (Brown-noser ze Szwecji - seryjnie wchodzi w dupe: Walesy ("Polak Tysiaclecia") , Giertycha, Leppera, George'a W. Busha,
Orbana, Farage'a, Kaczynskiego, Michalkiewicza, Macierewicza, Rydzyka, Ziemkiewicza, Trumpa i wielu wielu innych.

O twierdzeniach Trumpa, ze za jego prezydentury Putin by nie napadl na Ukraine, Bolton, well, w pewnym sensie
przyznaje mu racje, choc chyb nie z powodow ktory ucieszylby jego wazeliniarzy:

[Bolton:] "In a second Trump term, I think he may well have withdrawn from NATO. And I think Putin was waiting for that.”
https://www.msnbc.com/rachel-maddow-show/maddowblog/bolton-sheds-light-putin-didnt-invade-ukraine-trump-rcna19045

Tamze:
"Trump spent four years going to almost comical lengths to make Putin happy, to the point that the then-American president’s own director of national intelligence later admitted he feared Trump had been compromised by the Kremlin."

Putin _strasznie musial sie go bac. Stad gdy nalozyl sankcje na wrogich mu politykow - nalozyl je na Bidena, a nie na Trumpa.
I nie, nie chodzi tu o to, ze Trump nie jest juz prezydentem - bo Putin nalozyl sankcje takze na Hillary Clinton i wielu innych Amerykanow
ktorzy nie sa ani nigdy nie byli prezydentem:
Jimm Kimmel: https://www.youtube.com/watch?v=zKtf8KxPVsw&t=143s

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<cd8692b3-daaa-401d-aab6-51045bf2f20cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32412&group=soc.culture.polish#32412

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 3 Apr 2022 12:23:46 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Gwałciciel moralności werbalnej)
 by: Gwałciciel moralno - Sun, 3 Apr 2022 19:23 UTC

niedziela, 3 kwietnia 2022 o 17:51:47 UTC+2 Basia napisał(a):

> [...]
>
> U Putynia paszczeka i zabki mniejsza
> wiec slabiutko wypada w porownanu z Bidenem:

Patrzycie ma paszczę jednego i drugiego pod kątem
zasadzenia im czegoś w usta?

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<b0bd5086-dfd5-49bc-bcea-631256ffa1d6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32439&group=soc.culture.polish#32439

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 3 Apr 2022 15:48:33 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sun, 3 Apr 2022 22:48 UTC

On Saturday, December 4, 2021 at 4:54:24 PM UTC-6, brat_olin wrote:
> New York Post@nypost:
> Joe Biden vows to deter Russian invasion of Ukraine:
> https://trib.al/myBXwHQ
>
> --
> Smart questions to stupid answers
Teraz Putin boi sie wlasnego cienia. I ma ku temu powody.

Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a

<7c066047-47a3-448e-ab66-411b65283063n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32549&group=soc.culture.polish#32549

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 4 Apr 2022 17:45:08 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 5 Apr 2022 00:45 UTC

On Sunday, April 3, 2022 at 12:23:47 PM UTC-7, Gwałciciel moralności werbalnej wrote:

> Patrzycie ma paszczę jednego i drugiego pod kątem
> zasadzenia im czegoś w usta?

Dlaczego?

Charakter czlowieka najlepiej poznac
gdy ten jest zly, ...gdy pieknie sie
usmiecha kazda kreatura potrafi
chilowo zauroczyc.

Basia (Ona/Jej)

interests / soc.culture.polish / Re: Jestem przekonany ze Putin boi sie China-Joe'a