Every man is as God made him, ay, and often worse. -- Miguel de Cervantes

interests / soc.culture.polish / Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?

SubjectAuthor
* Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?Russet Bulba
`* Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?a a
 `* Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?Russet Bulba
  `* Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?a a
   `* Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?Russet Bulba
    `- Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?a a

1
Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?

<9a3a8f5f-935a-4881-94a7-0f2e56e28d10n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32577&group=soc.culture.polish#32577

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 06:05:24 -0700 (PDT)
Subject: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 5 Apr 2022 13:05 UTC

Na to sie zanosi. Moze wowczas nie bedzie ‘cenzury’, to bedziemy chealic Muska. Moze i pod niebiosa.

Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?

<1450382c-a859-4ffb-b875-c75de4a7ca46n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32582&group=soc.culture.polish#32582

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 06:28:16 -0700 (PDT)
Subject: Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 5 Apr 2022 13:28 UTC

On Tuesday, 5 April 2022 at 15:05:25 UTC+2, cyrylme...@gmail.com wrote:
> Na to sie zanosi. Moze wowczas nie bedzie ‘cenzury’, to bedziemy chealic Muska. Moze i pod niebiosa.
to wszystko jest fake

Melon nie ma kasy i robi wirtualne inwestycje, bo Tesla to przestarzały gruchot i się nie sprzedaje
Latanie na Księzyc odwolane
Latanie na Marsa odwolane
wiercenie tuneli i budowa kolei pneumatycznych - odwołana

Czekam kiedy M elon ogłosi bankructwo

A kogo jeszcze obchodzi Tliter, wyłudzający numery telefoniczne aby rozsyłać spam po calym świecie
To kolejne narzędzie szpiegotronowe, którego należy unikać

Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?

<2bcc81dc-5f4f-4fa3-b26d-e84e6f0b1bb7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32584&group=soc.culture.polish#32584

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 06:30:47 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 5 Apr 2022 13:30 UTC

On Tuesday, April 5, 2022 at 10:28:17 AM UTC-3, mant...@gmail.com wrote:
> [...]
> To kolejne narzędzie szpiegotronowe, którego należy unikać

Cos Twoje proroctwa sie nie sprawdzaja. Chyba marksista jestes, bo im tez nie wychodzi. Poza mordowaniem.

Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?

<b4e8e8f1-af87-4233-b68d-88e716b8f04cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32586&group=soc.culture.polish#32586

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 06:52:23 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 5 Apr 2022 13:52 UTC

On Tuesday, 5 April 2022 at 15:30:48 UTC+2, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Cos Twoje proroctwa sie nie sprawdzaja. Chyba marksista jestes, bo im tez nie wychodzi. Poza mordowaniem.
Ważne, że nie jestem leninistą jak wielu przedmowcow

Melon to robot 3.Generacji
i gdy rano się budzi
to centrala mu wysyła sygnal, co ma mówić i co robić

Wczoraj mial lecieć na Marsa ale zasłał łózko

Znalazłem na necie zdjęcie twojego wujka
co za uderzające podobienstwo

https://pl.wikipedia.org/wiki/Karl_Marx

Jak się nazywa kraj, który rozdaje każdemu Zenkowi po 100.000 zielonych rocznie ?
nie kapitalizm, ale też na K.

W Hameryce dobrze to już było,
a lepiej to będzie, ale za 100 lat (przysłowie indianskie)

Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?

<306de9d8-eb98-4237-9b46-8a2ed279ecb2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32588&group=soc.culture.polish#32588

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 07:00:56 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 5 Apr 2022 14:00 UTC

On Tuesday, April 5, 2022 at 10:52:24 AM UTC-3, mant...@gmail.com wrote:

> [...]
> nie kapitalizm, ale też na K.
>
> W Hameryce dobrze to już było,
> a lepiej to będzie, ale za 100 lat (przysłowie indianskie)

Nie zazdrosc. Na te melony to trzeba tu orac dosyc ciezko. Jak chcesz, to mozesz sprobowac. Gdy Ci sie znudzi, to sobie pojdziesz ale bedziesz mial bezposrednie doswiadczenie.

Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?

<379dcbcb-4857-4143-bdd0-22985280cf22n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32591&group=soc.culture.polish#32591

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 07:15:07 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 5 Apr 2022 14:15 UTC

On Tuesday, 5 April 2022 at 16:00:57 UTC+2, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Nie zazdrosc. Na te melony to trzeba tu orac dosyc ciezko. Jak chcesz, to mozesz sprobowac. Gdy Ci sie znudzi, to sobie pojdziesz ale bedziesz mial bezposrednie doswiadczenie.
Melony to dzisiaj rosną w Azji, Afryce, a Hameryka to zrujnowany świat : patrz Detroit

Melon żyje deluzjami i day dreaming
bo na niczym nie musi sie znać,
bo jest szkolony ptrzez grupę bankierów na przyszłego prezia
i raz będzie kosmonauta, a raz dostanie Nobela a innym razem będzie produkował irysy
aby poznacc Hameryke

Pomagalem Obamie zostac prezydentem, dzwoniłem po wyb orcach, zbieralem fundusze, promowałem go w mediach i wygral
\ Mówilem Donaldowi, że mu pomogę i wygra
a Donald robił jedynie te swoje niemądre miny

Mówią mu, przestań pajacować, bo ludzie tego nie lubią
a on mi odpowiedział, siedź cicho, bo robie te śmieszne miny aby zapobiec covidowej panice

No i ok, paniki nie było, sukcesu covidowego nie było

\ale jeszcze powiedzial, że będzie drukował tyle dolarów, aby uniknąć krachu na Wall Street sprzed 100 lat

No i krachu nie ma, dolarów nadrukowanych cale worki, ale to napędziło globalna inflację na rynku paliw : gaz 500%
\i inflacja w JHameryce za rok będzie dwucyfrowa

no i Donald nie wygrał

W nowej kandencji nie będę Donalda promował, bo będzie już za stary

Dla zabawy wypromuje Melona na prezyddenta

On jeszcze o tym nie wie
ale go zgłoszę i niech raz przegra, ale zdobędzie doswiadczenie, a za 12 lat już wygra
i będzie Melon prezydentem Hameryki na 2 kolejne kadencje

interests / soc.culture.polish / Re: Czy Musk kompletnie przejmie Twittera?