Predestination was doomed from the start.

interests / soc.culture.polish / Re: Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego - WP Wiadomości

SubjectAuthor
* Re: Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują JanusPiotr
`* Re: Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują JanusPiotr
 `- Re: Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują JanusPiotr

1
Re: Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego - WP Wiadomości

<850807ae-b182-4c33-a7a0-0a8321676399n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32623&group=soc.culture.polish#32623

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 14:12:04 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Masakra_w_Buczy._Kremlowskie_media_cytują_Janus
za_Korwin-Mikkego_-_WP_Wiadomości
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 5 Apr 2022 21:12 UTC

On Tuesday, April 5, 2022 at 5:55:23 AM UTC-2:30, boukun wrote:
> [...]
> Konfederacji, komentując zamieszczony film z Buczy. W dalszej
> części przekonuje, powołując się na rosyjskich oficjeli, że cała
> "rzekoma zbrodnia", jak nazywa ją propaganda, to "ukraińska
> prowokacja".
>
> W poniedziałek pojawił się jego kolejny wpis. "Jest to TYPOWE
> błędne koło. Takie zdjęcia mają UDOWODNIĆ, że Rosjanie są
> zbrodniarzami. A skąd wiadomo, że mordercami byli Rosjanie, a nie
> Ukraińcy? Jak to, skąd? Bo przecież WIADOMO, że Rosjanie są
> zbrodniarzami... Szkolny błąd logiczny. Ludzie ZAŚLEPIENI go nie

Hmm - czyli Mikkego cytuja "kremlowskie-media" oraz "boukun".

Na wypadek gdyby ktos pomyslal, ze to przypadek:

"naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie"
Jaroslaw Niedzwiecki, ps. "boukun" w JEGO watku "Polacy chcą by wkorczył tu Putin"
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/bO5Wcwx15RU/m/HAAn-HONQ8gJ

- "Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę"
Jaroslaw Niedzwiecki, ps."El Comandante", w JEGO watku: "to jedyny narod ktory przechytszyl zydow"
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/uKShJs7a6iU/m/X0HXQFVpAA4J

- "Zwisa mi to, sluzyli w obronie i interesie panow, klasy uciskajacej narod"
Jaroslaw Niedzwiecki, ps. "boukun", o zamordowanych w Katyniu, w JEGO poscie:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/2yxYk3wz8Rk/m/utPUjajzBQAJ

Re: Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego - WP Wiadomości

<0653204e-e921-46b5-8821-2b37a18118e7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32671&group=soc.culture.polish#32671

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 6 Apr 2022 09:52:34 -0700 (PDT)
za_Korwin-Mikkego_-_WP_Wiadomości
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 6 Apr 2022 16:52 UTC

On Wednesday, April 6, 2022 at 4:21:28 AM UTC-2:30, boukun wrote:

> Pojebany psychol profesorek Trela hejtuje. WP, która wprowadziła cenzurę od początku wojny na Ukrainie
> Jak i inne polskojęzyczne Media i która szczerze tylko jednostronną zjadliwa anty rosyjską propagandę,
> według psychola Treli nagle stała się kremlowskimi mediami, bo ośmieliła się skrytykować korwina-mikke przy okazji
cytując co krytykuje"

NIKT nie nazywal WP "kremlowskimi mediami", o Dumo Swidnicy. \
"Kremlowskie media" to NIE opinia "psychola Treli" o WP, LECZ cytat z TYTULU tego watku, tytulu wybranego przez .... Niedzwieckiego:

Subject: "Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego - WP Wiadomości"
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nie widzialy galy co pisaly, czy wczesny poczatek demencji?

Podsumujmy:
1. W swoim artykule, WP pisze ze slowa Mikkego sa wykorzystywane przez kremlowskie media (Agencja RIA Novosti i inne)
do kwestionowania mordowania cywilow przez armie rosyjska.

2. Ja:: "Hmm - czyli Mikkego cytuja "kremlowskie-media" oraz "boukun".

3. Nasz Wybitny Intelekt Jaroslaw Niedzwiecki czyta to, zapomina o "kremlowskimi mediach" w artyklue ktory cytuje i w
tytule watku, ktory sam tu otworzyl i nazywa .... mnie "pojebanym psycholem", bo wg niego ja atakuje krytykujaca
Rosje WP nazywajac WP .... "kremlowskimi mediami". I zeby bylo lepiej - nazywam ja tak za to, ze WP .... "ośmieliła się skrytykować korwina-mikke" !
Whau - gdybym cos takiego zmyslil - to by powiedziano mi ze przegialem. ze nikt nie jest AZ TAKIM IDIOTA...

Ale jak widac - rzeczywistosc przerasta fikcje: Jaroslaw Niedzwiecki - everybody !

==Piotr

Re: Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego - WP Wiadomości

<b9f867ee-85c4-4dfe-8c6c-8943ce59b534n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32698&group=soc.culture.polish#32698

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 6 Apr 2022 16:54:19 -0700 (PDT)
za_Korwin-Mikkego_-_WP_Wiadomości
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Wed, 6 Apr 2022 23:54 UTC

On Wednesday, April 6, 2022 at 6:08:51 PM UTC-2:30, boukun wrote:

> Głąbie kapuścianym, Wejdź na ten artykuł z podanego linku i
> spróbuj go udostępnić poprzez jakąkolwiek aplikację i zobaczysz jaki tytuł się wklei.

Juz sie robi, panie Niedzwiecki - udostepniam i o, patrz Pan jaki tytul sie "wkleil"
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/PXeG-Iop56E/m/IUZ8c79JCQAJ
Hmm, jest Pan pewien, ze TEN SAM tytul co tytul niniejszego watku? ;-)

I nawet GDYBY NIE DALO sie zmienic tytulu - to co to ma zmieniac - oznaczaloby jedna z dwoch mozliwosci:

- albo Jaroslaw Niedzwiecki udostepnia artykul .... ktorego tytulu i tresci NIE ZNA - a gdy zwrocono mu na to uwage
- ZAMIAST przeczytac je - nazywa ...oponenta " Pojebanym psycholem"

- albo Jaroslaw Niedzwiecki przeczytal tytul i artykul ... i z faktu ze WP pisze ze Mikke jest wykorzystywany przez
"kremlowskie media" jak (Agencja Prasowa "Novosti") .... WYWNIOSKOWAL, ze .... ja atakuje WP, nazywajac WP
..... "kremlowskimi mediami" i to za to, ze WP .... "ośmieliła się skrytykować korwina-mikke" !

Klasyka, panie Niedzwiecki, klasyka. Pan pozwoli, ze nominuje Pana do Zlotego Kleczkowskiego 2022,
w kategorii "Umiejetnosc Czytania i Logika" . Oto uzasadnienie:

=======https://wiadomosci.wp.pl/masakra-w-buczy-kremlowskie-media-cytuja-janusza-korwin-mikkego-6754897657526784a
WP: "Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego"
Świat jest wstrząśnięty tym, co wydarzyło się w Buczy. Masowe groby, ciała rozstrzelanych na ulicach ludzi. Janusz Korwin-Mikke podaje jednak w wątpliwość odpowiedzialność Rosjan za te zbrodnie. Jego skandaliczną wypowiedź wykorzystują prokremlowskie media. [...]
Skandaliczne słowa polskiego parlamentarzysty skwapliwie podchwyciła rosyjska propaganda. Agencja Ria Novosti zamieściła depeszę zatytułowaną: "Poseł RP zakwestionował 'masową śmierć' ludzi w Bucha". Przedrukowało ją wiele rosyjskich dzienników i portali internetowych.

Jaroslaw Niedzwiecki czyta powyzszy tytul i tekst i konkluduje:
"Pojebany psychol profesorek Trela hejtuje. [...] według psychola Treli [Wirtualna Polska] nagle stała się kremlowskimi mediami, bo ośmieliła
się skrytykować korwina-mikke"
=====

interests / soc.culture.polish / Re: Masakra w Buczy. Kremlowskie media cytują Janusza Korwin-Mikkego - WP Wiadomości