You will have domestic happiness and faithful friends.

interests / soc.culture.polish / Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EU

SubjectAuthor
* Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EURusset Bulba
+- Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EUGwaÅ‚ciciel moralnoÅ›ci werbalnej
`* Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EURusset Bulba
 `* Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EUZalekBloom
  +- Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EURusset Bulba
  `- Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EURusset Bulba

1
Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EU

<d87244d5-1eb8-425d-9f7d-eee3d1b550c9n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32570&group=soc.culture.polish#32570

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 05:32:16 -0700 (PDT)
Subject: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EU
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 5 Apr 2022 12:32 UTC

Lecz niby po co? Dlaczego zachecac kogos, kto ma silne watpliwosci co do tego a nie przyjmowac kogos, kto jest zdecydowanym wstapic, jak Ukraina? Po to aby miec ruskiego agenta we wlasnych szeregach? Serbia ucierpiala ze strony Zachodu podczas wojny na Balkanach, zasluzenie jak i tez nie. Ale czlonkowstwo w EU nie wyzwoli jej jeszcze spod wplywu Rosji. Bieda moze wyzwolic, co i tak nie zawsze pewne.

Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EU

<7ce3f8a1-64c8-48a1-bde4-5f6dcacde78fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32599&group=soc.culture.polish#32599

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 08:58:56 -0700 (PDT)
Subject: Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EU
From: alojzy.n...@gmail.com (Gwałciciel moralności werbalnej)
 by: GwaÅ‚ciciel moralnoÅ - Tue, 5 Apr 2022 15:58 UTC

boukun napisał(a):
> A najgorzej jak ktoś zza oceanu chcę mówić jak w Europie mają żyć.
> Swoją drogą Ukraina, to połowę ruskich

Podobno 6-8 mln.
Już o tym klepałem. Z pewnością znajdą się regiony wymieszane.
49 RU - 51 UA % Jakie genialne rozwiÄ…zania proponuje mr. Boukun
dla tych regionów? Włączyć je do RU czy UA.

Ostatnio żem se zerknął do Marxa. Jeden cyt. zapamiętałem.
"prości ludzie oczekują prostych rozwiązań". 0/1. Dzień/noc.
Białe/czarne.

Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EU

<7777d8f7-097a-4302-a2d2-cdb74406c6d5n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32601&group=soc.culture.polish#32601

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 09:07:59 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 5 Apr 2022 16:07 UTC

On Tuesday, April 5, 2022 at 12:39:05 PM UTC-3, boukun wrote:
> A najgorzej jak ktoś zza oceanu chcę mówić jak w Europie mają żyć.
> [...]

Dlatego, ze place tez na ten caly europejski balagan. Jak trwoga, to do Bogo, czyli do USA po pomoc i obrone. Dobrze sie ci 'ruscy' bronia przeciw Ruskim. Podziwu godne. I jak ich miluja. Prawdziwi Ruscy juz z Ukrainy wyemigrowali do Rosji. Rosyjsko-jezyczny nie znaczy Rosjanin. Tak samo jak anglojezyczny nie oznacza, iz to Anglik.

Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EU

<7sdp4h9ifh608u5r1lfbns1u9ilj3o0ff3@4ax.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32629&group=soc.culture.polish#32629

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 05 Apr 2022 17:52:59 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Tue, 5 Apr 2022 21:52 UTC

On Tue, 5 Apr 2022 22:54:56 +0200 (GMT+02:00), boukun
<boukun@gmail.com> wrote:[...]

>Najpierw bandziory tworząc konflikty na całym świecie, a później
> dla przez nich zwaśnionych stron sprzedają broń, gdyby nie to to
> byście żebrali na ulicach okej

Nie moge sie powstrzymac od talmudyzowania:

Ma Pan 100% racji!

W 1939 bandziory stworzyly konflikt miedzy Polska i Zwiazkiem
Radzieckim, tak ze 17 wrzesnia 1939 Zwiazek Radziecki zmuszony byl
zaatakowac Polske.

W listopadzie 1939 bandziory stworzyly konflikt miedzy Finlandia i
Zwiazkiem Radzieckim, tak ze Zwiazek Radziecki zmuszony byl
zaatakowac Finlandie.

W1956 bandziory stworzyly konflikt miedzy Wegrami i Zwiazkiem
Radzieckim, tak ze Zwiazek Radziecki zmuszony byl zaatakowac Wegry.

W1968 bandziory stworzyly konflikt miedzy Czechoslowacja i Zwiazkiem
Radzieckim, tak ze Zwiazek Radziecki zmuszony byl zaatakowac
Czechoslowacje.

W1979 bandziory stworzyly konflikt miedzy Afganistanem i Zwiazkiem
Radzieckim, tak ze Zwiazek Radziecki zmuszony byl zaatakowac
Afganistan.

W latach 1994 -1996 bandziory stworzyly konflikt miedzy Czecznia i
Rosja, tak ze Rosja zmuszona byla zaatakowac Czecznie

W 2008 bandziory stworzyly konflikt miedzy Gruzja i Rosja, tak ze
Rosja zmuszona byla zaatakowac Gruzje.

W 2022 bandziory stworzyly konflikt miedzy Ukraina i Rosja, tak ze
Rosja zmuszona byla zaatakowac Ukraine.

Skaranie Boskie z tymi bandziorami!

zalek

Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EU

<0dd924d0-3ca8-4fee-ab71-fdf051d1675cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32634&group=soc.culture.polish#32634

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 5 Apr 2022 15:49:53 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 5 Apr 2022 22:49 UTC

On Tuesday, April 5, 2022 at 6:53:01 PM UTC-3, Zalek...@hotmail.com wrote:
> [...]
> Rosja zmuszona byla zaatakowac Gruzje.
>
> W 2022 bandziory stworzyly konflikt miedzy Ukraina i Rosja, tak ze

W miedzyczasie jeszcze Litwa, Lotwa i Estonia 'dobrowolnie' weszly w ramy Zwiazku Radzieckiego, potem Zwiazek Radziecki zajal Besarabie oraz Bukowine na prosbe miejscowej ludnosci, tak jak Krym w 2014 i zaczal walke wyzwolencza w Donbasie. Nieszczesciem, ze te amerykanskie bandziory (razem z Rosja zreszta) zapewnily pisemnie Ukraine, ze w zamian za rezygnacje z broni jadrowej zapewniaja nienaruszalnosc jej suwerennosci i granic. Jak widac te bandziory staraja sie to zobowiazanie wypelnic, podczas gdy uczciwa Rosja nie moze jakos przekonac Ukrainy aby ta sie dala obrabowac tym uczciwym. Nie mowiac o tym, ze podjudzili ten biedny CCCP do ludobojstwa milionow w latach 30-tych i dluzej oraz zeslania 20 milionow ludzi jako niewolnikow do pracy w mrozach Syberii w Kolymie. Akurat tam, gdzie jest najzimniej na ziemi.

Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EU

<ddae0ef1-61d5-4e61-9acc-9227b71ebf75n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32654&group=soc.culture.polish#32654

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 6 Apr 2022 04:48:24 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Wed, 6 Apr 2022 11:48 UTC

On Wednesday, April 6, 2022 at 4:00:12 AM UTC-3, boukun wrote:

> Odwołuję do mojego wątku spiskowa teoria dziejów. I to 1939
> najpierw Niemcy napadły na Polskę
> --
> boukun
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html

To zostalo ustalone w tajnym protokole, ktory w koncu Rosja opublikowala i okazal sie prawda mimo wszelkich poprzednich zaprzeczen. Tak wiec podzielono juz Polske i innych przed samym wybuchem wojny, za czasow pokoju i generalnie tak podzielono Europe Wschodnia po wojnie w Polsce jak i wczesniej uzgodniono. Poza Bukowina, ktora Rosja zagarnela bez uzgodnienia wczesniej z Hitlerem i przy jej manewrach dyplomatycznych w Serbii Hitler uznal, ze knuja i chca go odciac od zrodla ropy w Rumunii, co przesadzilo o jego najezdzie na CCCP w takim a nie innym momencie. Tak wiec zbiry po morderstwie pobili sie przy dzieleniu lupem. I taka jest prawda.

interests / soc.culture.polish / Re: Niemcy zachecaja Serbie do wstapienia do EU