Nothing in life is to be feared. It is only to be understood.

interests / soc.culture.polish / Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawidzić ruskich

SubjectAuthor
* Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawidRusset Bulba
`* Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawidRusset Bulba
 `* Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawidRusset Bulba
  +- Re: Władza każe nam kochać Ukraińcówandal
  `- Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawidRusset Bulba

1
Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawidzić ruskich

<aa7b693f-eb25-41b4-8ade-a3e7f9235f03n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32718&group=soc.culture.polish#32718

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 7 Apr 2022 04:30:44 -0700 (PDT)
Subject: Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawid
zić ruskich
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 7 Apr 2022 11:30 UTC

On Thursday, April 7, 2022 at 7:37:46 AM UTC-3, boukun wrote:
> https://www.money.pl/gospodarka/polskie-majatki-tez-bedzie-mozna-z
> amrazac-prawnicy-krytykuja-rzadowa-autopoprawke-do-ustawy-sankcyjn
> ej-6755591319751264a.html
>
> Rząd chce, żeby obywatele i firmy mogli trafiać na listę sankcyjną
> z uwagi na "zagrożenie bezpieczeństwa narodowego RP". Eksperci
> twierdzą, że to przepis, pod który można podciągnąć wszystko —
> ostrzega "Puls Biznesu". Sejm rozpoczął prace nad rządowym
> projektem ustawy o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę.

> [...]

Bo i oni nas nienawidzili i nienawidza.

https://www.currenteventspoland.com/commentary/is-world-war-III-possible.html

Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawidzić ruskich

<d5d5855b-2d4a-4e0f-96b0-ff17643288bcn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32724&group=soc.culture.polish#32724

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 7 Apr 2022 05:18:09 -0700 (PDT)
zić ruskich
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 7 Apr 2022 12:18 UTC

On Thursday, April 7, 2022 at 8:30:46 AM UTC-3, Russet Bulba wrote:

> Bo i oni nas nienawidzili i nienawidza.
>
> https://www.currenteventspoland.com/commentary/is-world-war-III-possible.html

Byc Polakiem w Zwiazku Sowieckim w 1938 roku - to mniej wiecej to samo,
co byc Zydem w III Rzeszy.
Helena Trybel, swiadek ludobójstwa

Bardzo dobrze! Kopcie i czysccie nadal ten polsko-szpiegowski brud.
Niszczcie go w interesie Zwiazku Sowieckiego.
Józef Stalin

Wkroczenie Sowietów do Polski w 1939 roku bylo dla wielu szokiem. Rozstrzelanie polskich oficerów przez NKWD wiosna 1940 roku stalo sie symbolem komunistycznego aparatu terroru...
Lecz Stalin mordowal Polaków juz w 1937 roku. W ramach ,,operacji polskiej" zginelo dziesiec razy wiecej ludzi, niz wynosi liczba ofiar zbrodni katynskiej. W kraju Stalina kazdy Polak byl ,,szpiegiem". Nikt nie czul sie bezpieczny. Wystarczyl podpis jednego czlowieka...
Oto historia zapomnianego ludobójstwa. Przypomina nam o nim Rosjanin, wybitny historyk, znawca dziejów mniejszosci polskiej w Zwiazku Sowieckim.
Ta zbrodnia nie doczeka sie kary. Nie wolno nam o niej zapomniec!

Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawid zić ruskich

<c01b5b61-d891-4d8d-a437-ae0109c56bb8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32732&group=soc.culture.polish#32732

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 7 Apr 2022 06:56:18 -0700 (PDT)
zić ruskich
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 7 Apr 2022 13:56 UTC

On Thursday, April 7, 2022 at 9:52:12 AM UTC-3, boukun wrote:

> Czyli nienawidzisz, bo coś tam kiedyś... a w międzyczasie były
> lata pokoju i przyjaźni, a teraz taki jad...
> --
> boukun
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html

Jakiej przyjazni? Kiedy bylismy kompletnie przez nich zdominowani i to jest jedyny uklad, kiedy nas akceptuja. Zarowno wowczas jak i teraz. Najpierw zreszta probowali nas rusyfikowac i chciano nawej polskie mundury wzorowac na rosyjskich i wprowadzac rubaszki. Tak jak i proba wywlaszczenia rolnikow indywidualnych. Perspektywa potencjalnego glodu tylko temu zapobiegla. No ale Stalin zmarl, wladza sie rozkruszyla, Chruszczow ujawniajac prawde skompromitowal komunizm jako dominujaca ideologie rosyjska tamtych czasow co dla nas oznaczalo gleboki oddech i mozliwosc bycia bardziej soba. Ale i tak wiernosc CCCP wpisalismy sobie w Konstytucje za Gierka, ktory tym placil za te nieszczesne reformy. Ja oponowalem. Tak jak i w Rosji, ta polska jak i nie tylko polska droga do komunizmu zaczynala byc droga do faszyzmu, ktory obecnie w Rosji rozkwita w pelni. W Polsce takiego czolobitnego dla CCCP. A w koncu niemiecki nazizm tez byl forma socjalizmu.

Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawid zić ruskich

<t2nphl$19b0$4@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32769&group=soc.culture.polish#32769

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Władza każe nam kochać Ukraińców
i nienawid zić ruskich
Date: Thu, 7 Apr 2022 22:45:09 -0000 (UTC)
 by: andal - Thu, 7 Apr 2022 22:45 UTC

On Thu, 7 Apr 2022 06:56:18 -0700 (PDT), Russet Bulba wrote:

> [...]
> rozkwita w pelni. W Polsce takiego czolobitnego dla CCCP. A w koncu
> niemiecki nazizm tez byl forma socjalizmu.

opinia boukuna potwierdza jego ruskie pochodzenie, jego rodzice zostali
wyslani na dolny slask by szpiegowac dla wkpb, dzieciory odziedziczyly to
w genach rusko-mongoskie pochodzenia

Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawid zić ruskich

<6ef35c51-a480-4d3b-955d-cb3f5b3c99a0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32777&group=soc.culture.polish#32777

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 7 Apr 2022 16:16:55 -0700 (PDT)
zić ruskich
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Thu, 7 Apr 2022 23:16 UTC

On Thursday, April 7, 2022 at 1:00:48 PM UTC-3, boukun wrote:

> Sranie w banie. Ruskie po wojnie dali nam wolność, 40 blisko lat
> strzegli naszych granic, gdyby nie to, ziemie zachodnie nie
> należały do Polski, a później grzecznie wyjechali i Polacy
> zaczęli pluć na Ruskich, a teraz to już jest w ogóle jedno
> wielkie Ogólnopolskie plucie na Rosjan. To się dla nas może nie
> dobrze skończyć
> --
> boukun
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.com/usenet/index.html

Najpierw nas rozebrali a potem wyzwolili. To tak jak wrzucic kogos do rzeki a potem wydobyc i zadac wdziecznosci, ze mu sie zycie ocalilo. Nie bronili naszych granic, tylko pilnowali granic imperium. A kochali nas tak, ze latami nie mozna bylo nigdzie wyjechac w okresie stalinowskim. To wyzwolenie bylo po drodze. Gdyby im na nas zalezalo, czy na pokoju, to by paktu z hitlerowskim diablem nie zawierali. A tak uwazali, iz trafila im sie okazja do grabiezy. Gdyby im tak na naszym dobrze zalezalo, to by nas nie wywozili setkami tysiecy na Syberia ani nie strzelali w Katyniu. Nie Polska zadala tych granic. Chciala inne niz dostala. A oni chcieli oslabienia Niemiec z jednej strony i wepchniecia Polski w potencjalny konflikt terytorialny z Niemcami na wieki, tak abysmy musieli byc od Rosji uzaleznieni. Niestety Zachod sie bardzo spacyfikowal, w tym Niemcy i rewanzystow zabraklo jako grozby, co oslabilo role zRosji jako gwaranta naszej suwerennosci. Rosja przegrala na europejskim pokoju.

interests / soc.culture.polish / Re: Władza każe nam kochać Ukraińców i nienawidzić ruskich