I used to be an agnostic, but now I'm not so sure.

interests / soc.culture.polish / Kolejne nawrocenie Wyborczej?

SubjectAuthor
* Kolejne nawrocenie Wyborczej?Russet Bulba
+- Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?a a
`* Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?Piotr
 `* Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?Russet Bulba

1
Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<fe07c96a-9dcb-4b54-adce-61de21c19881n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32922&group=soc.culture.polish#32922

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Apr 2022 09:26:02 -0700 (PDT)
Subject: Kolejne nawrocenie Wyborczej?
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 9 Apr 2022 16:26 UTC

Czy sabotaz jakis? Specjalnie do uwagi pana Piotra:

Turbiny wiatrowe zabiły co najmniej 150 bielików i orłów. 8 mln dolarów kary
Robert Jurszo
9 kwietnia 2022 | 06:04
American bald eagle1 ZDJĘCIE
American bald eagle (Fot. Shutterstock / Shutterstock)

8 mln dolarów kary, kolejnych 27 mln na zapobieganie kolizjom ptaków z turbinami wiatrowymi i prawie 30 tys. za każdego kolejnego martwego ptaka dla amerykańskiego potentata OZE. USA za Bidena dają czytelny znak, że skończyła się tolerancja dla zabijania ptaków przez branżę energetyki wiatrowej.

Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<6e0840a3-d4ff-45f8-8801-72ce152eb465n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32925&group=soc.culture.polish#32925

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Apr 2022 09:53:41 -0700 (PDT)
Subject: Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 9 Apr 2022 16:53 UTC

On Saturday, 9 April 2022 at 18:26:03 UTC+2, cyrylme...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> 8 mln dolarów kary, kolejnych 27 mln na zapobieganie kolizjom ptaków z turbinami wiatrowymi i prawie 30 tys. za każdego kolejnego martwego ptaka dla amerykańskiego potentata OZE. USA za Bidena dają czytelny znak, że skończyła się tolerancja dla zabijania ptaków przez branżę energetyki wiatrowej.
To jest blaga

Każdy ptak jest na wagę zlota, bo za życia zjada miliony robaków.

Gdyby ptaki nie istniały, to miliardy robaków by nas codziennie pożarły

Orzeł orłem, ale wrócel, golab, wrona, jeż, myszka polna,
każdy zasługuje na ochronę, bo każdy chce życ i wykarmic i wychowac swoje mlode

Turbiny wiatrowe zabijają rocznie miliony ptaków i także tych dużych, bocianów, pelikanów
gdyż łopatki wirników sa dla nich niewidoczne
i dlatego powinny być malowane w barwach ostrzegawczych a prędkośc obrotowa tak ustalona
aby układ widzenia ptaka zdążył zauważyc łopatki wiatraków jako ruchoma przeszkodę

Ale ważna tylko kasa, a miliony bezbronnych ptaków gina co roku
raz od turbin wiatrowych a raz od oprysków runupem i zjadania zatrutych owadów, robaków

Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<bdfe7b93-2032-4bf8-b86a-1cad295a0d28n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32932&group=soc.culture.polish#32932

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Apr 2022 11:06:03 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 9 Apr 2022 18:06 UTC

On Saturday, April 9, 2022 at 1:56:03 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:
> Czy sabotaz jakis? Specjalnie do uwagi pana Piotra:

aaa, hupca: Skoro p. Strak dedykuje mi pewien siebie nastepny artykul z Wyborczej - to musial byc w oryginalnym watku gora,
no bo przeciez nie przypominalby porazki, no nie ? ;-). Oczywiscie na wszelki wypadek pozostawia to nawiazanie ogolnikowe
tak by sprawdzenie go na hucpie wymagalo od czytelnika znajomosci oryginalnej dyskusji. Smooth!

A tu ten tryumf A. Straka w rzeczywistosci:

Ja: "Biedak [A. Strak] nie zauwazyl ironii p. Zalka o tym, ze wbrew przekonaniom prawactwa - najwierniejszymi czytelnikami
GW nie sa ludzie jak on (Zyd i krytyczny wobec nacjonalistow), lecz .... prawaki, z wlasnej woli nurzajace sie w tym co uwazaja za
..... "GWno". Ale to nie powinno dziwic, kto gownem miota ... - Patrz np. argumnty innego wiernego czytelnika GW,
i jednoczesnie Mentora A. Straka:
^* Dzungla w kalé. Czy juz posprzatali?"
-"GWno"
-"dzender srender"
-"sralibrium"
podpisane, ach racja - niepodpisane, bo Mistrzu p Straka NIE PODPISUJE swoich postow, wprost przeciwnie
- oburza sie na laczenie jego nazwiska z jego publicznie gloszonymi pogladami.
I nie dostrzega sprzecznosci miedzy jego jezykiem jak powyzej, a poslaniem milosci Jezusa i nauczaniem sw.JPII
o godnosci czlowieka, ktorych autorytetem sie podpiera.

Obalenie powyzszego przez A. Straka:
"mozna czytac za darmo w ramach bezplatnego trial lub tez przeczytac przez jakis czas wg tej samej zasady na komputerze
, laptopie, czy telefonie zony"

Ouuuch! Take me to the burn unit.
I by kuc zelazo poki gorace. A. Strak otwiera zaraz .... nastepny watek o GW, zeby pokazac, ze musial wygrac poprzednia dyskusje,
no bo gdyby nie wygral to by chyba sam tego nie przypominal swojej wpadki plus robi ostencjonalnie to z czego smiano sie
z niego w oryginalnym watku - uporczywe grzebanie w czyms co sam charakteryzuje jako "GWno".

Panie Zalku, Pan sie uczy hucpy od polskiego praktyka!
==Piotr
Inny praktyk - Joachim Brudzinski:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/bH2A3GMo2KU/m/rRFt-vQkCgAJ

Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<09a71e66-12a2-4b0d-a277-892bfc064ce3n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32933&group=soc.culture.polish#32933

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Apr 2022 11:19:58 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 9 Apr 2022 18:19 UTC

On Saturday, April 9, 2022 at 3:06:04 PM UTC-3, Piotr wrote:
> [...]
>
> Panie Zalku, Pan sie uczy hucpy od polskiego praktyka!

Co niby chcial pan przez to powiedziec? Ze GW zmienia kurs polityczny i ekologiczny takze? Bo w porownaniu z bardzo niedaleka przeszloscia jest to faktem. No i w efekcie pan Piotr coraz bardziej w osamotnionym dryfie na tym topniejacym lodzie. Zycze powodzenia :-))

Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<3a8bf4f0-fe64-48ad-bb99-5fd243e0da87n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32942&group=soc.culture.polish#32942

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Apr 2022 13:55:28 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 9 Apr 2022 20:55 UTC

On Saturday, 9 April 2022 at 20:19:59 UTC+2, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Co niby chcial pan przez to powiedziec? Ze GW zmienia kurs polityczny i ekologiczny takze? Bo w porownaniu z bardzo niedaleka przeszloscia jest to faktem. No i w efekcie pan Piotr coraz bardziej w osamotnionym dryfie na tym topniejacym lodzie. Zycze powodzenia :-))
Nie gadaj, ani nie spieraj się z Pacanowem, bo to robot 1.Generacji i brakuje mu kilku modułów
a jeden algorytm semantyczno-logic zny się zapętlił od 5 lat
i ciągle gada to samo.

Jego studenci płacza na internecie i pytaja, o co mu chodzi.

A wystarczy dokonać upgrade-u do wersji 3.Robota i stanie się zrozumialy dla ludzi w swojej alogiczności

Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<dc8c3446-6d66-42af-b946-82c03131eff8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32946&group=soc.culture.polish#32946

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Apr 2022 15:02:18 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 9 Apr 2022 22:02 UTC

On Saturday, April 9, 2022 at 3:49:59 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Co niby chcial pan przez to powiedziec? Ze GW zmienia kurs polityczny i ekologiczny takze?

Nie mowilem NIC o Wyborczej , ani w tym watku ani w orginalnym ktory probuje Pan wygrac zaocznie -
w OBU watkach mowilem o Panu.

Jesli sie Pan tego ciagle nie domyslil - to prosze przelknac dume i pokazac zonie zeby wytlumaczyla.
Wiem, wiem, uwaza Pan ze kobiety sa ze swoich genow mniej inteligentne od mezczyzn,
ale w Pana sytuacji - frankly, beggars can't be choosers.

==Piotr

Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<3d65a097-c492-462c-8ade-e8c9b0dfdb36n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32947&group=soc.culture.polish#32947

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Apr 2022 15:25:01 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 9 Apr 2022 22:25 UTC

On Sunday, 10 April 2022 at 00:02:19 UTC+2, Piotr wrote:

> [...]
> Wiem, wiem, uwaza Pan ze kobiety sa ze swoich genow mniej inteligentne od mezczyzn,
> ale w Pana sytuacji - frankly, beggars can't be choosers.

Piotrusiu, Piotrusiu,
\ twój przyjaciel Ras Tafarian znów pisze dziwne rzeczy.

Wytlumacz mu, że nie znamy wietnamskiego

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/SmR2lvUSpqQ

Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<8fd78e87-2250-4409-8335-8d89d30f07c2n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32951&group=soc.culture.polish#32951

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Apr 2022 16:59:20 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 9 Apr 2022 23:59 UTC

On Saturday, April 9, 2022 at 7:02:19 PM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
> Wiem, wiem, uwaza Pan ze kobiety sa ze swoich genow mniej inteligentne od mezczyzn,
> ale w Pana sytuacji - frankly, beggars can't be choosers.

Musialbym pozyczyczyc te nozyczki marki Gerlach od pana, aby panski tekst posortowac na czesci w ktorych pan pisze o mnie, czy Wyborczej ale glownie pan pisze zreszta o Bracie. I to nie w podstawowym przedmiocie Wyborczej, co tak bardzo pana w widoczny sposob ruszylo. No i to bylo moim celem. Tak wiec panie Piotrze, Wyborcza w oczywisty sposob zmienia front krecac piruety. I jeszcze wiele razy go zmieni lecz na etapie obecnym stracil pan medialnego sojusznika, ktory juz tanczy inaczej ale wciaz tak jak mu patroni graja :-).

Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<80825d91-09a5-4a29-a5ad-896dedf0ec77n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32954&group=soc.culture.polish#32954

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 9 Apr 2022 23:01:59 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 10 Apr 2022 06:01 UTC

On Saturday, April 9, 2022 at 9:29:21 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Musialbym pozyczyczyc te nozyczki marki Gerlach od pana

Ma na mysli te nozyczki marki Strak, ktorymi Andrzej Strak wycinal z wyszukanego przez siebie artykulu z Dalhousie Gazette
prawdziwa date i zmienil ja na inna, SFABRYKOWANA przez siebie - bo bez tej fabrykacji nie moglby "przylapac"
mnie na insynownym mi klamstwie w celu ukrycia moich rzekomych zwiazkow z ubecja?

A moze ma na mysli te nozyczki marki Strak ktorymi ten sam Andrzej Strak wycial zdanie z innego swojego zrodla - Money.pl,
ktore to zdanie, o zbiegu okolicznosci, gdyby niewyciete - obracaloby insynuacje ubeckosci ze mnie na niego,
na jego PiSowskiego Mentora ze Szwecji i na jego kolege w rasizmie - andala ?

I po tych falszach mial jeszcze tupet pisania o takich manipulacjach jako "typowo sbeckiej metodzie" i oskarzania o takie
metody ... ludzi wobec ktorych to on je stosowal?

Dokumentacja etyki Andrzeja Straka np, w jego watku, nomen omen: "Kanalie, padalce, oszusci.."
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/FNbbEhn9aEk/m/hLJpJ0fIBwAJ

>, aby panski tekst posortowac na czesci w ktorych pan pisze o mnie, czy Wyborczej

na nieszczescie jest Google i kazdy moze sobie sam ktory z nas jest klamca :

oto dyskutowany post:

"Strak: Czy sabotaz jakis? Specjalnie do uwagi pana Piotra:

ja: aaa, hupca: Skoro p. Strak dedykuje mi pewien siebie nastepny artykul z Wyborczej - to musial byc w oryginalnym watku gora,
no bo przeciez nie przypominalby porazki, no nie ? ;-). Oczywiscie na wszelki wypadek pozostawia to nawiazanie ogolnikowe
tak by sprawdzenie go na hucpie wymagalo od czytelnika znajomosci oryginalnej dyskusji. Smooth!

[tu bylo przypomnienie tej wczesniejszej dyskusji o Straku i jego prawackim Mentorze]

Rzeczywiscie, panie Strak - trudno sie polapac czy mowie o Wyborczej czy o Straku i jego inspiracjach.

Piotr

- a tu ta wczesniejsza dyskusja , wg Straka - nie o nim lecz "o Wyborczej".. Dla ulatwienia podkresle wielkimi literami:

=======Piotr: A tu ten tryumf A. STRAKA w rzeczywistosci:

[...]
..... "GWno" [ A. STRAK otwierajacy w tym samym czasie dwa rozne watki ze swoich lektur gazety, ktora wczesniej nazywal "GWnem").
[...]

, laptopie, czy telefonie zony" [autor: A. STRAK]

Ouuuch! Take me to the burn unit.
I by kuc zelazo poki gorace. A. STRAK otwiera zaraz .... nastepny watek o GW, zeby pokazac, ze on [A. STRAK] musial wygrac
poprzednia dyskusje, no bo gdyby [A. STRAK] nie wygral to by chyba sam [A.. STRAK] nie przypominal swojej [A. STRAKA]
wpadki plus [A. STRAK] robi ostencjonalnie to z czego smiano sie z niego w oryginalnym watku: uporczywie grzebie w czyms
co sam charakteryzuje jako "GWno".

Panie Zalku, Pan sie uczy hucpy od polskiego praktyka! [ten "polski praktyk hucpy - takze: A. STRAK - przyp. PT]
==

Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<b563110c-e38f-4e34-8134-a48cb6ae817fn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32959&group=soc.culture.polish#32959

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 10 Apr 2022 03:18:07 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 10 Apr 2022 10:18 UTC

On Sunday, April 10, 2022 at 3:02:00 AM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
> Panie Zalku, Pan sie uczy hucpy od polskiego praktyka! [ten "polski praktyk hucpy - takze: A. STRAK - przyp. PT]
Umm, ciach, buch i slowotok, ktorym operuje pan profesor Piotr, aby zasypac niewygodna mu rzeczywistosc. Mocno infantylne, panie Piotrze. I wciaz pan nie pamieta, na jakim paszporcie przyjechal do Kanady, tak jakby w jakis sposob kompromitowalo pana bardzo. No i nie pamieta pan, jak tym pamietnym artykulem z mocnymi poprawkami do rzeczywistosci wybijal sie pan Piotr na naukowca. I jak tutaj potem takiemu wierzyc? Po prostu byloby to naiwnoscia graniczaca z karygodna glupota, a wiec nie da sie. Czas do pomocy wezwac porno- zboczenca, panie profesorze :-)).

Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<9288ef8d-b4a2-4933-ba3a-2b0742b70babn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32977&group=soc.culture.polish#32977

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 10 Apr 2022 09:33:05 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 10 Apr 2022 16:33 UTC

On Sunday, April 10, 2022 at 7:48:08 AM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:
> [...]

ci ci potrafia ZAKWESTIONAOWAC FAKTY i argumenty na nich oparte, robia to.

Ci co nie potrafia - oskarzaja oponentow o to co ...sami robia: "I to jest wlasnie typowa sbecka metoda, panie Piotrze",
"Umm, ciach, buch i slowotok, aby zasypac niewygodna mu rzeczywistosc."

A tu te niewygodne mu fakty, ktore Andrew Strak probuje zasypac swoim "umm, ciachem, buchem i slowotokiem":

Andrew Strak: Musialbym pozyczyczyc te nozyczki marki Gerlach od pana

Click here to read the complete article
Re: Kolejne nawrocenie Wyborczej?

<906fbe82-1f84-4c55-8ec4-65faa8a0cee1n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=32979&group=soc.culture.polish#32979

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 10 Apr 2022 09:37:02 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 10 Apr 2022 16:37 UTC

On Sunday, 10 April 2022 at 18:33:06 UTC+2, Piotr wrote:

> [...]
> And that's all one needs to know about the intellectual and ethical integrity of Andrew Strak.

dokladnie
a co na to @RasPacanów ?