Style may not be the answer, but at least it's a workable alternative.

interests / soc.culture.polish / Re: Poeta Antoni Macierewicz po raz kolejny opisuje raport smoleńskiej podkomisji?

SubjectAuthor
* Antoni Macierewicz prezentuje raport smoleńskiej poa a
+- Re: Antoni Macierewicz prezentuje raport smoleńskiea a
`- Re: Poeta Antoni Macierewicz po raz kolejny opisuje raportA. Filip

1
Antoni Macierewicz prezentuje raport smoleńskiej podkomisji. "Ostatnie 20 sekund lotu przesądziło o tragedii" – Katastrofa z 10 kwietnia 2010 r. była wynikiem aktu bezprawnej ingerencji. Komisja potwierdza unieważnienie raportu komisji Jerzego Mille

<eb83b50b-ba40-457d-ae0d-fa8c99bb6acan@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=33031&group=soc.culture.polish#33031

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 11 Apr 2022 14:20 UTC

Antoni Macierewicz prezentuje raport smoleńskiej podkomisji. "Ostatnie 20 sekund lotu przesądziło o tragedii"

– Katastrofa z 10 kwietnia 2010 r. była wynikiem aktu bezprawnej ingerencji. Komisja potwierdza unieważnienie raportu komisji Jerzego Millera z 29 lipca 2011 r. – powiedział Antoni Macierewicz, prezentując raport swojej podkomisji na temat katastrofy w Smoleńsku. Po raz kolejny powtórzył też tezy o "wybuchach w samolocie". – Ostatnie 20 sekund lotu Tu-154M przesądziło o tragedii – stwierdził.

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/katastrofa-smolenska-macierewicz-prezentuje-raport-smolenskiej-podkomisji/c8797jf,79cfc278

Re: Antoni Macierewicz prezentuje raport smoleńskiej podkomisji. "Ostatnie 20 sekund lotu przesądziło o tragedii" – Katastrofa z 10 kwietnia 2010 r. była wynikiem aktu bezprawnej ingerencji. Komisja potwierdza unieważnienie raportu komisji Jerzego Mi

<31b32774-b83a-4567-bbb6-1e5e435e7887n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=33032&group=soc.culture.polish#33032

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 11 Apr 2022 14:29 UTC

On Monday, 11 April 2022 at 16:20:47 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>
> – Katastrofa z 10 kwietnia 2010 r. była wynikiem aktu bezprawnej ingerencji. Komisja potwierdza unieważnienie raportu komisji Jerzego Millera z 29 lipca 2011 r. – powiedział Antoni Macierewicz, prezentując raport swojej podkomisji na temat katastrofy w Smoleńsku. Po raz kolejny powtórzył też tezy o "wybuchach w samolocie". – Ostatnie 20 sekund lotu Tu-154M przesądziło o tragedii – stwierdził.

==Katastrofa smoleńska według raportu komisji Millera

Raport z prac komisji badającej przyczyny katastrofy w Smoleńsku został opublikowany już w lipcu 2011 r. Komisji przewodniczył ówczesny minister spraw wewnętrznych i administracji Jerzy Miller. – Statek powietrzny był w pełni sprawny do momentu zderzenia z drzewem, czego skutkiem było zniszczenie lewego skrzydła. Nikt nie interweniował w lot - czy to za pomocą środków wybuchowych, chemicznych lub trujących. Nie była też wywierana presja na załogę, aby wylądować – mówił w 2011 r. Miller.

– Niedostateczne przygotowanie załogi, niedostateczna wiedza o samolocie, nieprawidłowy dobór załogi do realizacji zadania, nieprawidłowy nadzór nad szkoleniem pilotów w 36. specpułku, niekorzystanie z wysokościomierza barometrycznego, niedostateczne przygotowanie na stanowisku kierownika lotów na wieży lotniska Siewiernyj – takie przyczyny katastrofy wymieniał jeden z członków komisji, płk Mirosław Grochowski.

Re: Poeta Antoni Macierewicz po raz kolejny opisuje raport smoleńskiej podkomisji?

<anfi+y26m3957zf-m4b1@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=33037&group=soc.culture.polish#33037

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Poeta Antoni Macierewicz po raz kolejny opisuje raport
smoleńskiej podkomisji?
Date: Mon, 11 Apr 2022 16:39:25 +0000 (UTC)
sha1:93Si0pBj69RHM3EwhwAXv2UalX8=
 by: A. Filip - Mon, 11 Apr 2022 16:39 UTC

a a <manta103g@gmail.com> pisze:
> [...]
> Smoleńsku. Po raz kolejny powtórzył też tezy o "wybuchach w
> samolocie". – Ostatnie 20 sekund lotu Tu-154M przesądziło o tragedii –

Link na plik z raportem jest? Czy Macierewicz _dalej_ bardzo dużo mówi
a mało podpisuje?

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.