Well, you know, no matter where you go, there you are. -- Buckaroo Banzai

interests / soc.culture.polish / Re: I co Trela? Łyso?

SubjectAuthor
* I co Trela? Łyso?Zexon
+- Re: I co Trela? Łyso?a a
`* Re: I co Trela? Łyso?Piotr
 +* Re: I co Trela? Łyso?brat_olin
 |+- Re: I co Trela? Łyso?Piotr
 |`* Re: I co Trela? Łyso?Jakub A. Krzewicki
 | `* Re: I co Trela? Łyso?Piotr
 |  +- Re: I co Trela? Łyso?andal
 |  `* Re: I co Trela? Łyso?Eksuperancjusz Dociekliwy
 |   `- Re: I co Trela? Łyso?Piotr
 +* Re: I co Trela? Łyso?Hreczecha
 |`* Re: I co Trela? Łyso?Russet Bulba
 | `- Re: I co Trela? ?yso?ZalekBloom
 `* Re: I co Trela? Łyso?Zexon
  +- Re: I co Trela? Łyso?Zexon
  `* Re: I co Trela? ?yso?ZalekBloom
   +* Re: I co Trela? ?yso?Zexon
   |+* Re: I co Trela? ?yso?Piotr
   |`* Re: I co Trela? ?yso?ZalekBloom
   | `* Re: I co Trela? ?yso?Zexon
   |  `- Re: I co Trela? ?yso?andal
   `- Re: I co Trela? ?yso?Sola

Pages:12
Re: I co Trela? łyso?

<2b2d2dc9-c53d-4f1f-a0bc-a03c9e2af4ddn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18965&group=soc.culture.polish#18965

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 12 Nov 2021 09:52:59 -0800 (PST)
Subject: Re: I co Trela? łyso?
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 12 Nov 2021 17:52 UTC

On Friday, November 12, 2021 at 12:07:48 PM UTC-3:30, Zexon wrote:

> Trela, marsz Niepodległości oczami Kanadyjskiej TV „GlobalNews” Im też nie wierzysz?

i co - pokazali tego facia, ktorego zdjeciem kryptonim "Zexon" otworzyl ten watek i biedak myslal, ze to dowodzi jego opinii
("I co Trela? Łyso?") ?

Re: I co Trela? ?yso?

<smmdhg$eh9$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18974&group=soc.culture.polish#18974

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: I co Trela? ?yso?
Date: Fri, 12 Nov 2021 11:58:56 -0700
 by: Zexon - Fri, 12 Nov 2021 18:58 UTC

On 2021-11-12 10:21, ZalekBloom@hotmail.com wrote:

> Jest Pan niesprawiedliwy Panie Zexonie.Co prawda p. Trela jest typowym
> antyPolakiem, ale czy widzial Pan kiedykolwiek aby Prawdziwy Polak
> nieanonimowo atakowal przeciwnika nie wyszukujac informacji o jego
> dzieciach?

Informacji ogólnie dostępnych, legalnie opublikowanych prze kanadyjskie media za zgodą Olgi Treli.
W dodatku te dzieci już dawno są dorosłe!

Re: I co Trela? Łyso?

<smmdo8$1ha7$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18975&group=soc.culture.polish#18975

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 12 Nov 2021 19:02:32 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 12 Nov 2021 19:02 UTC

On Fri, 12 Nov 2021 07:05:19 -0800, Piotr wrote:

> [...]
> Proletariat Miast i Wsi, Zdrowy Trzon Narodu).
>
> Mikke i ojciec Premiera - nigdy nie kryli sie z sympatia do Rosji.
> Podobnie jak scpowe pisiaki:
>
> - "naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie...
> " "Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie
> stanę. " Jaroslaw Niedzwiecki - "Parch to parch, a Ukraińcy i Rosjanie
> to nasi bracia, nie obcy", "Ciagle koszula blizsza cialu niz
> kamizelka."
> "Ano nasi bracia". "Nasi slowianscy bracia". "Takie wiezy emocjonalne i

“The very concept of a nation founded by European settlers is offensive to
me. Old stock White Canadians are an unpleasant relic, and quite frankly,
replaceable. And we will replace them." - Canadian Prime Minister Justin
Trudeau, when asked to comment on his Open Borders Immigration Strategy,
speaking without preparation, without the aid of a writer

“Christians are the worst part of Canadian society.” - Canadian Prime
Minister Justin Trudeau speaking without preparation, without the aid of a
writer

“Honour killings shouldn’t be called ‘barbaric.’” - Canadian Prime
Minister Justin Trudeau speaking without preparation, without the aid of a
writer

“They are not sexual assaults, but ‘honour’ rapes.” - Canadian Prime
Minister Justin Trudeau speaking without preparation, without the aid of a
writer

Re: I co Trela? ?yso?

<smmdtq$1ha7$2@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18977&group=soc.culture.polish#18977

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 12 Nov 2021 19:05:30 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 12 Nov 2021 19:05 UTC

On Fri, 12 Nov 2021 06:27:50 -0800, Piotr wrote:

> Demencja to jednak straszna sprawa.

zapomniales kto cie wyslal do Kanady zeby psioczyc na polskich komunistow?

Re: I co Trela? ?yso?

<smmek2$1ha7$3@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18979&group=soc.culture.polish#18979

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 12 Nov 2021 19:17:22 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 12 Nov 2021 19:17 UTC

On Fri, 12 Nov 2021 11:58:56 -0700, Zexon wrote:

> Informacji ogólnie dostępnych, legalnie opublikowanych prze kanadyjskie
> media za zgodą Olgi Treli.
> W dodatku te dzieci już dawno są dorosłe!

Olga to piekne imie, jak nic chrzestnym byl Kiszczak

Re: I co Trela? ?yso?

<a741fca7-b9a2-49f6-98fe-d5098ff30a3dn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18985&group=soc.culture.polish#18985

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 12 Nov 2021 12:01:49 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 12 Nov 2021 20:01 UTC

On Friday, November 12, 2021 at 3:35:33 PM UTC-3:30, andal wrote:

> zapomniales kto cie wyslal do Kanady zeby psioczyc na polskich komunistow?

??? Uzgodnijcie z swoim bulba linie ataku - Bulba insynuowal mi bycie agentem ubecji. A andal che teraz powiedziec, ze ubecja
wysylala agentow na Zachod aby ..... demaskowali klamstwa komunistow ??? Po co mieliby to robic ?

Duzo prawdopobniejszym ze jest ze ubecja wyslala wlasnie Andrzeja da Lancie - lojalny (ORMOwiec z Teatru Wielkiego),
wyjechal w 1981 a wiec wtedy kiedy komuna szykowala sie do stanu wojennego rekrutowala agentow do infiltracji
pro-solidarnosciowych srodowisk na Zachodzie , ktore nabiora znaczenia po wprowadzeniu stanu wojennego.
i bez pieniazkow z ubecji jego pobyt na Zachodzie ...nie ma sensu - no bo przeciez nie porzucil Polski aby do konca zycia .....
"myc gary, sedesy" w kraju ktorego nienawidzi i z dala od rodziny, skoro "najblizsza od lat" mu osoba jest jest.. ktos z internetu kto nim pogardza.

Brzytwa Ockhama sie klania - panie da Lancia.
====
Piotr

Re: I co Trela? ?yso?

<smmib9$1tpm$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18988&group=soc.culture.polish#18988

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 12 Nov 2021 20:20:57 -0000 (UTC)
<smkbau$of4$1@dont-email.me> <pccroghbqmd28u0289qmbm4id2q7g0tvqd@4ax.com>
<smkc2d$sed$1@dont-email.me>
<4fdada13-ef9d-4cbd-b0f8-0c8f0372948bn@googlegroups.com>
<8f694cd8-76fe-499b-b35f-3f0b5927e200n@googlegroups.com>
<6102c8b0-8287-4d6b-8546-a77461a6b774n@googlegroups.com>
<3c31d033-cb49-4d7c-a43f-2ec3d9581826n@googlegroups.com>
<a08bc1d3-8141-40f7-a626-592c8b974ad3n@googlegroups.com>
<smmdtq$1ha7$2@gioia.aioe.org>
<a741fca7-b9a2-49f6-98fe-d5098ff30a3dn@googlegroups.com>
 by: andal - Fri, 12 Nov 2021 20:20 UTC

On Fri, 12 Nov 2021 12:01:49 -0800, Piotr wrote:

> [...]
> agentem ubecji. A andal che teraz powiedziec, ze ubecja wysylala
> agentow na Zachod aby ..... demaskowali klamstwa komunistow ??? Po co

taka czerwona zydowska zaraza jak Trela matke i ojca ze skory obedrze a
brata w niewole sprzeda za pare szekli

Re: I co Trela? ?yso?

<7fd7473c-3976-4a66-a30d-c64d0ecd0bc8n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=18993&group=soc.culture.polish#18993

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 12 Nov 2021 12:50:27 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 12 Nov 2021 20:50 UTC

On Friday, November 12, 2021 at 4:50:59 PM UTC-3:30, andal wrote:

> taka czerwona zydowska zaraza jak Trela matke i ojca ze skory obedrze a
> brata w niewole sprzeda za pare szekli

i to ma odpowiadac na pytanie: "po co mieliby to robic" - jak?

reszta - jak przed andalocieciem:
===

<smmmi9$1nq6$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19001&group=soc.culture.polish#19001

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 12 Nov 2021 21:32:57 -0000 (UTC)
[...]
 by: andal - Fri, 12 Nov 2021 21:32 UTC

On Fri, 12 Nov 2021 12:50:27 -0800, Piotr wrote:

> i to ma odpowiadac na pytanie: "po co mieliby to robic" - jak?

debil jestes? powiedzialem, zeby zrobic pare szekli,

szanuj bydlaku wiedze jaka w Kanadzie zdobyles

zarobil bys wiecej ale czasy sie zmienily a twoj przyjaciel kiszczak
zbankrutowal

Re: I co Trela? ?yso?

<e2368e71-9a50-429c-a074-633fd2defdf0n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19020&group=soc.culture.polish#19020

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 12 Nov 2021 17:59:08 -0800 (PST)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sat, 13 Nov 2021 01:59 UTC

On Friday, November 12, 2021 at 6:03:03 PM UTC-3:30, andal wrote:

> debil jestes? powiedzialem, zeby zrobic pare szekli,

andal jestes? Przypomne:

ja: "andal chce teraz powiedziec, ze ubecja wysylala agentow na Zachod aby ..... demaskowali
klamstwa komunistow ??? Po co mieliby to robic?"

andal: " zeby zrobic pare szekli"

Panowie i Panie - jeden z czolowych intelektow scpowych PiSowcow, Andrzej da Lancia, we wlasnych slowach ... ;-)

Re: I co Trela? ?yso?

<smomlk$1056$1@gioia.aioe.org>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19040&group=soc.culture.polish#19040

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 13 Nov 2021 15:47:00 -0000 (UTC)
[...]
 by: andal - Sat, 13 Nov 2021 15:47 UTC

On Fri, 12 Nov 2021 17:59:08 -0800, Piotr wrote:

> [...]
>
> Panowie i Panie - jeden z czolowych intelektow scpowych PiSowcow,
> Andrzej da Lancia, we wlasnych slowach ... ;-)

trela, jestes huju lotny jak plyta chodnikowa

Re: I co Trela? ?yso?

<763ad4fb-63e3-428c-a388-20864dbc4c3an@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=19048&group=soc.culture.polish#19048

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 13 Nov 2021 08:43:37 -0800 (PST)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 13 Nov 2021 16:43 UTC

On Saturday, 13 November 2021 at 16:47:02 UTC+1, andal wrote:

> trela, jestes huju lotny jak plyta chodnikowa
świat jest piękny

https://bing.wallpaper.pics/

Re: I co Trela? Łyso?

<edb29357-12bc-4a1f-accc-8cd2c183c256n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35015&group=soc.culture.polish#35015

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 5 May 2022 08:24:07 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Thu, 5 May 2022 15:24 UTC

Piotr napisał(a):

> No to przeciez nie za to go wyrzucili, bo ONR i PiS to przeciez conajmniej uzyteczni idioci Rosji, bo
> rozbijanie EU, szczucie na Niemcow, izolowanie Polski od Zachodu - wpedza Polske w ramiona Rosji)

Tak, pisy są bardzo bardzo bardzo proRU:)

Re: I co Trela? Łyso?

<3458ac5a-0c77-4dbb-be89-287258adf674n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35017&group=soc.culture.polish#35017

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 5 May 2022 08:51:24 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Thu, 5 May 2022 15:51 UTC

On Thursday, May 5, 2022 at 12:54:08 PM UTC-2:30, Eksuperancjusz Dociekliwy wrote:
> Tak, pisy są bardzo bardzo bardzo proRU:)

przepraszam, nie zauwazylem, ktory z argumentow o PiSie Dociekliwy mysli ze obala?
- rozbijanie EU * ?
- szczucie na Niemcow ?
- izolowanie Polski od Zachodu *?

* - kibicowanie Brexitowi (Farage mowiacy ze za napasc na Ukraine jest winne NATO),

- wdzieczenie sie doTrumpa, ktory podawal EU jako najwazniejszego wroga USA, domagal sie przywrocenia Rosji
do G-8, wierzyl na slowo Putinowi anie FBI i CIA, wstrzymywal bron dla Ukrainy i kwestionowal najwazniejsza
zasade NATO, ze atak na jedengo jest atakiem na wszystkich

- wdzieczenie sie i wzajemna obrona z Orbanem przeciwko Zgnilej Europie nawet gdy Orban byl w lozku z Putinem
nawet przed napascia na Ukraine

- braterstwo Morawieckiego z Le Pen finasowana z pieniedzy z rosyjskiego banku, ktora wydrukowala ponad milion ulotek wyborczych na ktorych z wszystkich politykow swiata wybrala sciskac reke Putina i ktora w wypadku zwyciestwa zapowiadala wyprowadzenie Francji ze struktur wojskowych NATO

Ktore z powyzszych Dociekliwy mysli, ze sfalsyfikowal?