From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: IKEA: Zacytuj STARY Testament W REAKCJI na firmową
_promocję LGBT-IQ a zostaniesz zwolniony [2019 dalej w
sądach]
Date: Fri, 06 May 2022 10:04:02 +0000 (UTC)
sha1:10JtGBmc8wV+6fmE4XPKwpE4FM0=
 by: A. Filip - Fri, 6 May 2022 10:04 UTC

https://www.tvp.info/60026477/prokuratura-skierowala-apelacje-od-wyroku-uniewinniajacego-kierowniczke-sklepu-ikea
> IKEA. Prokuratura wniosła apelację
> ; 06.05.2022, 08:28 |aktualizacja: 09:50 Udostępnij:
>
> Prokuratura skierowała do sądu apelację od wyroku uniewinniającego
> kierowniczkę działu personalnego sklepu IKEA. Prokuratura nie zgadza
> się z ustaleniami sądu, jakoby zwolnienie przez nią pracownika sklepu
> nie było motywowane jego przynależnością wyznaniową. […]
> Sprawa ma związek z wydarzeniami z maja 2019 r., kiedy IKEA zamieściła
> komunikat dotyczący „Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii,
> Transfobii i Bifobii”. […]

Gdyby pracownik zamieścił taki wpis "sam z siebie" bez nachalnej
*prowokacji* ze strony pracodawcy jak dla mnie zwolnienie byłoby
całkowicie uzasadnione. Jak dla mnie to ta nachalna prowokacja
pracodawcy jest kluczowa dla sytuacji prawnej. Jak IKEA *sama*
"wrzuciła temat" to jak dla mnie *sama* poszerzyła swobodę wypowiedzi
pracowników chyba że IKEA to postępawa szwedzkawa kulturka
"morda w kubeł i nie bulgotać".

IKEA sprzedaje (z zyskiem) meble czy LGBT-IQ?

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Im głębiej w Polskę, tym więcej rozbojów. (Przysłowie rosyjskie)

Re: IKEA: Zacytuj STARY Testament W REAKCJI na firmową promocję LGBT-IQ a zostaniesz zwolniony [2019 dalej w sądach]

<1f4f55bd-6f4f-4668-bfa6-e956b395e3d7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35104&group=soc.culture.polish#35104

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 6 May 2022 03:28:53 -0700 (PDT)
Subject: Re:_IKEA:_Zacytuj_STARY_Testament_W_REAKCJI_na_firmo
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 6 May 2022 10:28 UTC

On Friday, 6 May 2022 at 12:07:00 UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]
>
> IKEA sprzedaje (z zyskiem) meble czy LGBT-IQ?
>

> --
> A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
Ikeja to hamerykański biznes a ten Szwed to nie miał żadnych praw do biznesu i był atrapą powojenną "biznesu na Szweda"

Te ich skręcane meble wynaleziono podczas 2WS dla żołnierzy w koszarach, bo byly latwe do transportu, gdyż zajmowaly mało miejsca po zlożeniu.

Szwecja to maly biedny kraj i go nie stać na 1000 marketów Ikeja, podobnie jak Portugalia to też biedota i na Biedrony ich nie stac było.

Od 10 lat nie byłem w Ikeji, bo wynaleźli labirynt i trzeba byla godzinę iśc między regałami z syfami, aby wyjść z tego dziadostwa, a tylko wtajemniczeio pracownicy znali tajne przejścia i szybko wychodzili z hali

I jak zwykle była tam tania chińszczyzna z durnymi metkami po wietnamsku dla zmyły