I'm so broke I can't even pay attention.

interests / soc.culture.polish / Pilne !!! Stan epidemii w Polsce odwołany. Minister zdrowia: "To przełączenie czerwonego światła na pomarańczowe"

SubjectAuthor
* Pilne !!! Stan epidemii w Polsce odwołany. Ministea a
`- Re: Pilne !!! Stan epidemii w Polsce odwołany. Minia a

1
Pilne !!! Stan epidemii w Polsce odwołany. Minister zdrowia: "To przełączenie czerwonego światła na pomarańczowe"

<3585a031-197a-4855-86b8-a969b9d00e34n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35114&group=soc.culture.polish#35114

Path: i2pn2.org!i2pn.org!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MISMATCH!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 6 May 2022 04:16:25 -0700 (PDT)
Subject: Pilne__!!!_Stan_epidemii_w_Polsce_odwołany._Ministe
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 6 May 2022 11:16 UTC

Stan epidemii w Polsce odwołany. Minister zdrowia: "To przełączenie czerwonego światła na pomarańczowe"

Są tacy, co twierdzili, że żadnej zarazy nigdy nie było,
a zgony i stany ciężkie wywołała przymusowa kwarantanna , izolacja i zamknięcie dostępu do szpitali , gabinetów
i lekkie przeziębienie się zmieniało w silne przeziębienie atakujące płuca, wywołują ce zapalenie płuc i problemy z oddychaniem

Gdyby teraz znów zamknąc szpitale, gabinety lekarskie, wprowadzic przymusowa kwarantannę, zakaz wychodzenia z domu to liczba stanów ciężkich by skoczyła 100 krotnie, bo zdolnośc samouleczenia wymaga fizycznej aktywności organizmu, czlowieka, aby wypompowac ze szpiku kostnego kosci udowej antyciała, leukocyty.

A podczas zamknięcia, kwarantanny, leżenia miesiącami, siedzenia miesiącami, przepływ krwi przez szpik kości udowej zostaje zredukowany 100 krotnie i reakcja układu immunologicznego zostaje opóźniona o tydzień.

To dlatego złomiarze nie chorowali, bo codziennie pokonywali w deszczu, chłodzie 10 kilometrów od śmietnika do śmietnika i uzyskiwali autogeniczna odporność, kontaktując się z miliardami bakterii, wirusów, grzybów, pleśni codziennie.

Re: Pilne !!! Stan epidemii w Polsce odwołany. Minister zdrowia: "To przełączenie czerwonego światła na pomarańczowe"

<d47ea910-445e-45f4-8a70-39a8d135ad7bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35123&group=soc.culture.polish#35123

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 6 May 2022 05:11:29 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Pilne_!!!_Stan_epidemii_w_Polsce_odwołany._Mini
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Fri, 6 May 2022 12:11 UTC

On Friday, 6 May 2022 at 13:16:26 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>

> To dlatego złomiarze nie chorowali, bo codziennie pokonywali w deszczu, chłodzie 10 kilometrów od śmietnika do śmietnika i uzyskiwali autogeniczna odporność, kontaktując się z miliardami bakterii, wirusów, grzybów, pleśni codziennie.
=Podjąłem decyzję, by od 16 maja przekształcić stan epidemii w stan zagrożenia epidemicznego – powiedział minister Adam Niedzielski podczas dzisiejszej konferencji prasowej. Taka sytuacja prawna zostanie utrzymana co najmniej do września, który szef resortu ocenia jako moment "prawdziwego testu". Jego wynik podpowie nam co dalej.