Do YOU have redeeming social value?

interests / soc.culture.polish / Re: Chinczyk o NATO

SubjectAuthor
* Chinczyk o NATOBasia
+* Re: Chinczyk o NATORusset Bulba
|`* Re: Chinczyk o NATOBasia
| +* Re: Chinczyk o NATOBasia
| `- Re: Chinczyk o NATOBasia
+* Re: Chinczyk o NATOandal
|+- Re: Chinczyk o NATOandal
|`* Re: Chinczyk o NATOBasia
| `* Re: Chinczyk o NATOandal
|  +- Re: Chinczyk o NATOandal
|  `* Re: Chinczyk o NATOBasia
|   +- Re: Chinczyk o NATOBasia
|   `* Re: Chinczyk o NATOandal
|    `* Re: Chinczyk o NATOBasia
|     `* Re: Chinczyk o NATOBasia
|      `- Re: Chinczyk o NATOBasia
`* Re: Chinczyk o NATOEksuperancjusz Dociekliwy
 `* Re: Chinczyk o NATORusset Bulba
  `* Re: Chinczyk o NATOBasia
   `- Re: Chinczyk o NATOBasia

1
Chinczyk o NATO

<d47de4be-e534-4c3d-b053-fa62e2aec6d7n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35197&group=soc.culture.polish#35197

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 6 May 2022 18:14:25 -0700 (PDT)
Subject: Chinczyk o NATO
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 7 May 2022 01:14 UTC

Chinese people will never forget barbaric atrocities of NATO and will never allow it to be repeated

https://www.youtube.com/watch?v=_pm2abIoxTA

NATO claims to be a defensive organization, but in fact it has repeatedly violated international law and wantonly waged war against sovereign states, undermining global and regional peace and killing and displacing a large number of innocent civilians. In its blind pursuit of “absolute security”, NATO engaged in five consecutive waves of eastward expansion after the end of the Cold War, which did not make Europe safer, but rather sowed the seed of conflict between Russia and Ukraine, reigniting conflict on the European continent.

Re: Chinczyk o NATO

<691c0ade-6a07-4b38-aa6a-2131d77dc9a6n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35198&group=soc.culture.polish#35198

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 6 May 2022 18:49:29 -0700 (PDT)
Subject: Re: Chinczyk o NATO
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 7 May 2022 01:49 UTC

On Friday, May 6, 2022 at 10:14:26 PM UTC-3, Basia wrote:
> [...]
>
> NATO claims to be a defensive organization, but in fact it has repeatedly violated international law and wantonly waged war against sovereign states, undermining global and regional peace and killing and displacing a large number of innocent civilians. In its blind pursuit of “absolute security”, NATO engaged in five consecutive waves of eastward expansion after the end of the Cold War, which did not make Europe safer, but rather sowed the seed of conflict between Russia and Ukraine, reigniting conflict on the European continent.

Nie ma niczego zlego w otwartosci. Nieszczesliwie dla Chin my pamietamy barbarzynstwo kulturowej rewolucji, aneksje Tybetu i Tianamen Square, ktore by chcieli zapomniec. Zbrodnie tegoz samego rezymu u wladzy, poniewaz jest kontynuacja tej samej partii przy korycie. Ta czesc pamieci jest bezpieczna w depozycie Zachodu. Licza, ze sami Chinczycy zapomna na komende? No to im sie bedzie przypominac.

Re: Chinczyk o NATO

<t54k2n$mr0$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35199&group=soc.culture.polish#35199

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 02:04:08 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 7 May 2022 02:04 UTC

On Fri, 6 May 2022 18:14:25 -0700 (PDT), Basia wrote:

> [...]
> safer, but rather sowed the seed of conflict between Russia and Ukraine,
> reigniting conflict on the European continent.
Baska,

SMG is funded in whole or in part by the Chinese government

poszukaj tam cos na temat Tiananmen bo ja nie moglem nic znalezc

Re: Chinczyk o NATO

<t54k64$mr0$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35200&group=soc.culture.polish#35200

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 02:05:56 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 7 May 2022 02:05 UTC

On Sat, 7 May 2022 02:04:08 -0000 (UTC), andal wrote:

> Baska,
>
> SMG is funded in whole or in part by the Chinese government
>
> poszukaj tam cos na temat Tiananmen bo ja nie moglem nic znalezc

ps.

jak bys sie czul gdyby Biden zaczal strzelac do ciebie

Re: Chinczyk o NATO

<1554b906-4c40-420a-b3ad-76652fe527fcn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35207&group=soc.culture.polish#35207

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 6 May 2022 20:22:41 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 7 May 2022 03:22 UTC

On Friday, May 6, 2022 at 7:04:10 PM UTC-7, andal wrote:

> Baska,
>
> SMG is funded in whole or in part by the Chinese government
>
> poszukaj tam cos na temat Tiananmen bo ja nie moglem nic znalezc

NATO jedno, Tiennamen drugie.

Tiennamen nie rozpetalo kolejnej
wojny na kontynencie europejskim,
a NATO przyczynilo sie co juz
nie tylko Chinczyk ale i Papiez
zauwazyl.

Basia

Re: Chinczyk o NATO

<t54q53$gvd$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35208&group=soc.culture.polish#35208

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 03:47:47 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 7 May 2022 03:47 UTC

On Fri, 6 May 2022 20:22:41 -0700 (PDT), Basia wrote:

> NATO jedno, Tiennamen drugie.
>
> Tiennamen nie rozpetalo kolejnej wojny na kontynencie europejskim,
> a NATO przyczynilo sie co juz nie tylko Chinczyk ale i Papiez zauwazyl.
>
> Basia

Baska, ty uwazasz ze kitajce w czasie wojny beda przestrzegac praw
miedzynarodowych?

rzad kraju ktory gwalci wlasnych obywateli wypowiada sie na temat prawa

pilas cos?

Re: Chinczyk o NATO

<t54q89$gvd$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35209&group=soc.culture.polish#35209

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 03:49:30 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 7 May 2022 03:49 UTC

On Sat, 7 May 2022 03:47:47 -0000 (UTC), andal wrote:

> Baska, ty uwazasz ze kitajce w czasie wojny beda przestrzegac praw
> miedzynarodowych?
>
> rzad kraju ktory gwalci wlasnych obywateli wypowiada sie na temat prawa
>
> pilas cos?

ps.

zloz wizyte frankowi, moze cie wyrucha

Re: Chinczyk o NATO

<67a4477d-7ba8-4aad-aba8-e20b284c070en@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35210&group=soc.culture.polish#35210

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 6 May 2022 21:00:45 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 7 May 2022 04:00 UTC

On Friday, May 6, 2022 at 8:47:49 PM UTC-7, andal wrote:

> Baska, ty uwazasz ze kitajce w czasie wojny beda przestrzegac praw
> miedzynarodowych?

Chinczyk podobnie do Papieza stwierdza
fakt dotyczacy NATO, ...motywacja do stwierdzenia
faktu jest pewnie obawa ze wkrotce NATO
bedzie chcialo sprowokowac wojne u granic
Chin.

Chinczykowi wedle Andala nie wolno
sie obawiac NATO?

> rzad kraju ktory gwalci wlasnych obywateli wypowiada sie na temat prawa
> pilas cos?

Nie pilam, ...i Ty nie powinines.

Nalewek z agrestu czy porzeczek
nie robi sie na spirytusie, jak pisal,
bo spirytus ma zbyt wysoki poziom
alkoholu i zbyt szybko scina bialko
owocu, wiazac w nim aromatyczne
flawoidy. Nalewki owocowe robi
sie lepsze, bardziej aromatyczne,
na dobrej jakosciowo wodce.

Basia

Re: Chinczyk o NATO

<47ad4f3a-efe7-4f91-baf7-a3e1f1f0da7dn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35215&group=soc.culture.polish#35215

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Fri, 6 May 2022 23:41:35 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 7 May 2022 06:41 UTC

On Friday, May 6, 2022 at 9:00:46 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> fakt dotyczacy NATO, ...motywacja do stwierdzenia
> faktu jest pewnie obawa ze wkrotce NATO
> bedzie chcialo sprowokowac wojne u granic

Do spirytusu mozna chyba wrzucic
jakas aromatyczna trawe, itp.,
rosline nie zawierajaca wiele bialka,

....niczym trawka plywajaca w
wodce Zubrowce. Byc moze spitytus
pozwoli lepiej przeniknac roslinna
scianke komorkowa zbudowana
z cellulozy?

Niewiem, trzeba by Brata_Olina pytac.

Ja na spirytusie robie nalewke
z kawy do lodow! Jest doskonala.
Z tym ze lodow juz nie jadlam
od ponad roku. Skonczyl mi sie
zapas skladowany w zamrazalkach
po pierwszym roku pandemii.

Basia

Re: Chinczyk o NATO

<a82740ea-3928-4d6d-bedd-d093a5671cbfn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35220&group=soc.culture.polish#35220

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 02:23:11 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 7 May 2022 09:23 UTC

On Friday, May 6, 2022 at 6:49:30 PM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Nie ma niczego zlego w otwartosci. Nieszczesliwie dla Chin my pamietamy barbarzynstwo kulturowej rewolucji, aneksje Tybetu i Tianamen Square, ktore by chcieli zapomniec. Zbrodnie tegoz samego rezymu u wladzy, poniewaz jest kontynuacja tej samej partii przy korycie. Ta czesc pamieci jest bezpieczna w depozycie Zachodu. Licza, ze sami Chinczycy zapomna na komende? No to im sie bedzie przypominac.

Mnie nie interesuje postrzegana wiarygodnosc
zrodla informacji tylko autentycznosc samej
informacji.

Mamy juz zarowno Prawoslawnych jak
i Ateistow- w Rosji, Serbii, Grecji, Pogan
w Azji Chinczykow, Hindusow w Indii,
jaka by tam u nich nie byla religia,
mowiacych ze NATO doprowadzilo do
wojny i ponosi czesciowo wine.

Takze glowa Kosciola Katolickiego o
tym mowi, ...jedynie nasze post-komusze
towarzystwo w Polsce nabralo wody w
usta. Rozumiem post-komuch liczy na
finansowa korzysc z wojny, ...na nastepna
wielka forse w Polsce, tym razem nie z EU
bo sie stamtad sie konczy ale tym razem
wielkie inwestycje militarne NATO.

Przerozni Mahometanie tez mowia
o NATO jako odpowiedzialnym.

Dlaczego Basia na koncu swiata ma
sie dac balamucic roznym pajacom
zachwalajacym NATO gdy w rzeczywistosci
kieruja sie wlasnymi interesami finasowymi
ktorych nie chca publice zdradzac, rozumiem
ze nie maja obowiazku, ale i ja nie mam
obowiazku lykac balamutnej gadaniny.

Basia (Ona/Jej)

Re: Chinczyk o NATO

<t56eq1$bvp$6@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35243&group=soc.culture.polish#35243

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 18:46:25 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 7 May 2022 18:46 UTC

On Fri, 6 May 2022 21:00:45 -0700 (PDT), Basia wrote:

> [...]
> bo spirytus ma zbyt wysoki poziom alkoholu i zbyt szybko scina bialko
> owocu, wiazac w nim aromatyczne flawoidy. Nalewki owocowe robi sie

wierz kitajcom, hindusom i paki, daleko zajdziesz

nalewka powinna miec moc 45% a uzywajac wodki takiej nie osiagniesz

na wodce jest dobra dla kobiet i zniewiescialych mezszczyzn

Re: Chinczyk o NATO

<11467ebe-4ac2-4351-ab5d-00f82af3013en@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35264&group=soc.culture.polish#35264

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 16:46:58 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sat, 7 May 2022 23:46 UTC

On Saturday, May 7, 2022 at 11:46:26 AM UTC-7, andal wrote:

> wierz kitajcom, hindusom i paki, daleko zajdziesz

Wierz swietym krowom z Brukseli,
EU/NATO, ktorzy nie dosc ze cenzuruja
informacje to i nie mozna ich w zadnej
sprawie i w zaden sposob kwestionowac.
O tym ze Papiez powiedzial 'szczekanie
NATO pod drzwiami Rosji" przyczynilo
sie do wojny, przekazywaly wszystkie
wieksze media w Azji, Indiach, Indonesii,
w swiecie arabskim i prawolsawnym chyba
tez, nie patrzylam...w CNN szukalam
odnosnika i nie moglam znalesc wcale.

Prosze sie zastanowic co znaczy,
pozniej rugac.

> nalewka powinna miec moc 45% a uzywajac wodki takiej nie osiagniesz
>
> na wodce jest dobra dla kobiet i zniewiescialych mezszczyzn

Na Polnocy, w Polsce, przesadzaja z
zawartoscia alkoholu. Dobra nalewka
owocowa moze miec 35 i powyzej
procenta, ...takie robi sie na Poludniu
Europy.

Basia

Re: Chinczyk o NATO

<75ff132e-d55a-44ac-afe4-6f4c04309ad7n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35265&group=soc.culture.polish#35265

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 17:17:15 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 8 May 2022 00:17 UTC

On Saturday, May 7, 2022 at 4:46:59 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> NATO pod drzwiami Rosji" przyczynilo
> sie do wojny, przekazywaly wszystkie
> wieksze media w Azji, Indiach, Indonesii,

Podobnie ani slowa o mongolskich
taktykach wojennych- stosowania
cywilow jako tarcz ochronnych przez
towarzystwo chowajace sie w Azovstal.

Na bohaterow w zachodnich mediach
urabiane, ...w rzeczywistosci trzymajace
cywilow jako zakladnikow. Gdzie o
tym w mediach establiszmentowych
Europy/Ameryki Pln. o tym napisza?

Zachwycaj sie obludnikami. W Kanadzie
juz Ci zawartosc lba urobili, mozesz zaczac
okrajac sobie fryzurke na faszyste niczym
pierwszy lepszy idiota z PRL-bisu. Zawartosc
glowy juz podobna do tej w anglo-germanskich
koloniach.

Basia (Ona/Jej)

Re: Chinczyk o NATO

<19edb805-2082-42da-9b87-441802755897n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35268&group=soc.culture.polish#35268

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 19:38:32 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 8 May 2022 02:38 UTC

On Saturday, May 7, 2022 at 2:23:12 AM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> zachwalajacym NATO gdy w rzeczywistosci
> kieruja sie wlasnymi interesami finasowymi
> ktorych nie chca publice zdradzac, rozumiem

Zwlaszcza ze zdaje sobie dobrze sprawe
ze to bedzie zadluzenie podatnika na
zakup niesamowitej ilosci bardzo kosztownej
broni i jej serwisowania z USA od
amerykanskiego kompleksu przemyslowo-zbrojeniowego
na ktorego dzialalnosci i zbycie towaru
bedzie sie oparta rekonwaescencja amerykanskiej
i swiatowej po-Cowidowej ekonomii.

Rzad USA zadluzyl sie na grube tryliony
walczac z Covid, inne rzady podobnie,
Zaden cywilny popyt nie istnieje w USA
by mogl przystymulowac slabnaca
gospodarke, ...drukowanie pieniadza
dziala krotkotrwale i ryzykuje oslabieniem
waluty. Kompleks zbrojeniowy sprawdzil sie
w czasach Zimnej Wojny i do niego, jego
wydatkow jest teraz aranzowany wielki
powrot. Europa zaplaci.

Basia

Re: Chinczyk o NATO

<7d98977a-09c6-414f-93f6-d3e4394ca26en@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35269&group=soc.culture.polish#35269

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 19:54:41 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 8 May 2022 02:54 UTC

On Saturday, May 7, 2022 at 7:38:33 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> gospodarke, ...drukowanie pieniadza
> dziala krotkotrwale i ryzykuje oslabieniem
> waluty. Kompleks zbrojeniowy sprawdzil sie

Oczywiscie gdyby Ukraina, Zelenski,
oglosil byl neutralnosc kraju wobec
NATO, nie bylo by zadnej wojny,
....i powrot do wielkiej polityki
military-industrial spending, wydatkow
bylby niemozliwy.

Basia

Re: Chinczyk o NATO

<3bf637c2-b8c6-4b56-a649-0ecf336b81f5n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35270&group=soc.culture.polish#35270

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 20:01:34 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 8 May 2022 03:01 UTC

On Saturday, May 7, 2022 at 5:17:16 PM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> towarzystwo chowajace sie w Azovstal.
>
> Na bohaterow w zachodnich mediach
> urabiane, ...w rzeczywistosci trzymajace

Tutaj wideo jak klamliwe media Zachodnie
przedstawiaja mongolskie taktyki wojenne
Ukraincow- filmik ukazujacy Azov karmiacy
swoich zakladnikow jako bohaterskich zolnirzy
karmiacych biedne dzieci:

https://www.yahoo.com/news/defenders-inside-ukrainian-steel-mill-041025137.html

Basia (Ona/Jej)

Re: Chinczyk o NATO

<b9601c78-b8f1-46f6-8b13-879203f25b70n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35275&group=soc.culture.polish#35275

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 7 May 2022 22:17:03 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 8 May 2022 05:17 UTC

> [...]
> informacji.
>
> Mamy juz zarowno Prawoslawnych jak
> i Ateistow- w Rosji, Serbii, Grecji, Pogan

Wielu Amerykanow zreszta tez.

Jeffrey Sachs, znany we Wschodniej
Europie ekonomista. Nie mowi otwarcie
ze NATO jest winne ale stwierdza ze
NATO u drzwi Rosji nie bylo i nie jest
dobrym pomyslem.

Dobry wywiad z Sachsem ponizej:
https://www.youtube.com/watch?v=G12TI3rSqhE

Basia

> [...]
> zachwalajacym NATO gdy w rzeczywistosci
> kieruja sie wlasnymi interesami finasowymi
> ktorych nie chca publice zdradzac, rozumiem

Re: Chinczyk o NATO

<99353ddd-676f-4131-8882-9d646c33bcden@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35279&group=soc.culture.polish#35279

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 8 May 2022 03:47:23 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Sun, 8 May 2022 10:47 UTC

Basia napisał(a):
> Chinese people will never forget barbaric atrocities of NATO and will never allow it to be repeated

A co z ruskimi barbarzyństwami?
Obiektywnie patrząc, kitaj urósł właśnie dzięki USA i europie.

Re: Chinczyk o NATO

<fcae1951-2144-4679-8fda-e3c7e050030fn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35283&group=soc.culture.polish#35283

Path: i2pn2.org!i2pn.org!usenet.goja.nl.eu.org!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MISMATCH!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 8 May 2022 04:11:25 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 8 May 2022 11:11 UTC

On Sunday, May 8, 2022 at 7:47:25 AM UTC-3, Eksuperancjusz Dociekliwy wrote:

> A co z ruskimi barbarzyństwami?
> Obiektywnie patrząc, kitaj urósł właśnie dzięki USA i europie.

No i to bylo tym calym barbarzynstwem. Basia kibicowala twierdzac iz bylo to charytatywne przedsiewziecie kierujace Chiny na pokojowa droge rozwoju. Inaczej wojna po zaglodzeniu dziesiatkow milionow swoich obywateli. Ciekawe, ze jak jest komunizm, to jest glod i nie ma niczego, gdy wszyscy pracuja. A jak troche tej market ekonomy to jest od razu wszystko nawet gdy pelno bezrobocia. Za CCCP importowano zboze i teraz sa nadwyzki i Ukraina siedzi na milionach ton pszenicy, ktorych z powodu wojny nie moze wywiezc. Chiny biedowaly a teraz zarcia pelno. Wniosek - komunizm nikomu nie jest do niczego potrzebny poza garstka zbirow u wladzy.

Re: Chinczyk o NATO

<d2b32393-982e-4929-a4b5-98044fba6facn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35287&group=soc.culture.polish#35287

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 8 May 2022 05:07:19 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 8 May 2022 12:07 UTC

On Sunday, May 8, 2022 at 4:11:26 AM UTC-7, cyrylme...@gmail.com wrote:
> [...]

Dzieki USA tak, ...bo USA oparlo swoja
polityke zagraniczna na inwestowaniu
w Chiny.

Dzieki Europie raczej tylko podobnie
do Ameryki Poludniowej, czy Afryki,
czy gdziekolwiek Chiny sprzedaja
swoj towar czy tez skad otrzymuja
inwestycje. Japonskie firmy masowo
produkuja w Chinach.

Dzieki calej planecie Chiny wzrosly,
ale to USA daly pierwszy impetus,
transferujac tam produkcje swoich firm,
i do dzisiaj sa najwiekszym chyba
inwestorem, dajac rowniez najwiekszy
rynek zbytu dla chinszczyzny.

Wiekszosc towarow z Chin to produkcja
obcych firm. Nie przypominam sobie
bym kupila cos chinskiego co NIE bylo
by produktem multinational firmy.

> No i to bylo tym calym barbarzynstwem. Basia kibicowala twierdzac iz bylo to charytatywne przedsiewziecie kierujace Chiny na pokojowa droge rozwoju.

Widze ze nic nie zrozumial, albo pamiec
ma juz b.slaba. Angazowanie Chin bylo
z jednej strony proba demokratyzacji a z
drugiej niechecia i niezdolnoscia USA
do prowadzenia w latach 1990 kolejnej
Zimnej Wojny po "wygraniu" wczesniejszej.
Publika USA nie byla gotowa na kolejna
Zimna Wojne.

> Inaczej wojna po zaglodzeniu dziesiatkow milionow swoich obywateli. Ciekawe, ze jak jest komunizm, to jest glod i nie ma niczego, gdy wszyscy pracuja. A jak troche tej market ekonomy to jest od razu wszystko nawet gdy pelno bezrobocia. Za CCCP importowano zboze i teraz sa nadwyzki i Ukraina siedzi na milionach ton pszenicy, ktorych z powodu wojny nie moze wywiezc. Chiny biedowaly a teraz zarcia pelno. Wniosek - komunizm nikomu nie jest do niczego potrzebny poza garstka zbirow u wladzy.

Powiedz to pozabijanym bezrobotnym.
Bezrobocie kreuje chetnych do wojny.

Czyz Ukraina nie jest najlepszym przykladem?

To byl kraj z najwiekszym chyba
bezrobociem w Europie, najbardziej
zradykalizowany. Banderowcy wszedzie,
....nazisci, neonazisci. Szybko dali sie
sprowokowac do wojny. Wystarczyly
obiecanki cacanki McCaina i zacierajacego
raczki Linsay Grahama, i juz jest w Europie
wojna.

Z perspektywy czasu mozna powiedzec
ze na Ukrainie lepiej by bylo zeby dalej
komuna rzadzila. Takiego klopotu sobie
i innym by moze nie narobili.

Tu mala uwaga, nie mylic wschodnio-europejskiego
"cudu" gospodarczego jezeli mozna tak nazwac,
bo zaden cud, za jakis "kapitalizm" bo to tylko
subsydiowana prze EU pieniadze szopka,
i prep-robota majaca na celu podburzanie
panstw w sferze Rosji do wojen.

O czym Basia dawno temu pisala,
ale dopiero w 2021 doszla do wniosku
ze sama EU tez jest organizacja wojenna,
chociaz niestety nie latwo bylo mi tak
skonkludowac, i dopiero rozwoj wydarzen
pomogl zrozumiec.

Cytuje Bulbie swoje dwa teksty z 2021:

Jakby ktos nie wierzyl to moze sprawdzic
naplyw forsy z EU ponizej, otwierac kazdy
coroczny plik od 2004r i sprawdzic saldo.

https://www.gov.pl/web/finanse/transfery-polska-ue-unia-europejska

Naplywowi gotowki z EU nie ma konca,
pomimo ze transfery mialy rzekomo po
pewnym czasie malec by w koncu zniknac
po dekadzie czy niewiele wiecej.

Tak nie jest!

EU bezustannie napompowywuje Polska
ekonomie pomimo ze nie ma to zadnego
ekonomicznego sensu. Gospodarka jest
od lat w stanie boom'u, istnieje makabrycznych
rozmiarow babel spekulacyjny, od blisko 10 lat.

Teoria ekonomii nakazuje przeciw cykliczne
dzialania, w tym wypadku redukcje ciaglego
stymulujacego efektu influxu pieniedzy z
zagranicy, ...w zadnym wypadku kontynuacje
czy nawet wzrost naplywu funduszy, i dalsza
ekspansje kredytu, i rownolegly naplyw setek
bilionow dolarow spekulacyjnego kapitalu
podazajacego za unijnymi funduszami.

Basia dochodzi do wniosku ze Unia Europejska
jest organizacja wojenna prowadzaca wojenne
dzialania na terenie Polski.

NATO jest organizacja wojenna specjalizujaca
sie w wojnie kinetycznej, a dzialania EU maja
charakter wojny ekonomicznej.

Ciagle nadmuchiwanie polskiej ekonomii naplywem
nowych funduszy, ....gospodarki ktora od lat jest
juz w stanie permanentnego Boom'u nie ma zadnego
ekonomicznego sensu!

Sens jest wojenny!

Skreowanie tak wielkiego babla inwestycyjnego i
tak wielkiego dobrobytu by doprowadzic do zmian
politycznych i terytorialnych w panstwach osciennych.
Innego wytlumaczenia nie widze.

EU jest organizacja wojenna, to co robi obecnie
na terenie Polski jest dla mnie dowodem."

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/4uTdFi2xsTU/m/nVy4lU5DBAAJ

Oraz:

Nie istnieja obecnie ekonomiczne powody
(pomijam COVID) by latami calymi kontynuowac
stymulowanie egospodarki naplywem progresywnie
coraz wiekszej ilosci nowej forsy, ekspansja kredytu,
gdy gospodarka i tak jest od lat w stanie boom'u.

Nauki ekonomiczne sugeruja przeciwcykliczne
dzialania majace za zadanie redukcje fluktuacji
w gospodarce. W Polsce EU prowadzi
dzialania pro-cykliczne , zwieksza magnitude
i duracje Boom'u co musi sie skonczyc
zwiekszona pozniej i bardziej dlugotrwala
zapascia.

To nie sa dzialania oparte w nauce ekonomii
ale dzialania wojenne. EU to organizacja
prowadzaca na terenie Polski dzialania o
charakterze wojennym. Nie wojny kinetycznej
ale ekonomicznej, kreowanie sztucznego
dobrobytu w celu doprowadzienia do zmian
politycznych i terytorialnych w panstwach
osciennych.

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/4uTdFi2xsTU/m/2N1nHP5HBAAJ

Basia

Re: Chinczyk o NATO

<c9595070-0da6-4f82-b0ba-a79d210de5f8n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35293&group=soc.culture.polish#35293

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 8 May 2022 06:13:09 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 8 May 2022 13:13 UTC

On Sunday, May 8, 2022 at 5:07:20 AM UTC-7, Basia wrote:

> [...]
> bo zaden cud, za jakis "kapitalizm" bo to tylko
> subsydiowana prze EU pieniadze szopka,
> i prep-robota majaca na celu podburzanie

Tutaj male pytanko, co Bulba sadzi bedzie
mialo miejsce w PRL-bisie gdy przedluzajaca
sie wojna na Ukrainie, trwajaca x-czasu
spowoduje zalamanie gospodarcze w
krajach sasiadujacych z Ukraina?

Zalamanie z racji sankcji energetycznych
Rosji oraz generalnego odplywu kapitalu,
jego ucieczki, badz tez zastopowanie naplywu
nowego, takze wystopowanie inwestycji
powodowane zwyzka stop procentowych
kredytu za sprawa wzrostu ryzyka?

Pod presja rozwijajacej sie w Polsce