Chance is perhaps the work of God when He did not want to sign. -- Anatole France

interests / soc.culture.polish / Re: Dziecko nienarodzone ma oboje rodziców. Matka jest znana, ojciec niekoniecznie

SubjectAuthor
* Dziecko nienarodzone ma oboje rodziców. Matka jesta a
`* Re: Dziecko nienarodzone ma oboje rodziców.A. Filip
 `- Re: Dziecko nienarodzone ma oboje rodziców. Matka ja a

1
Dziecko nienarodzone ma oboje rodziców. Matka jest znana, ojciec niekoniecznie

<0ef0027b-19e3-47c7-83e3-99580bc35347n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35309&group=soc.culture.polish#35309

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 8 May 2022 09:41:39 -0700 (PDT)
Subject: Dziecko_nienarodzone_ma_oboje_rodziców._Matka_jest_
znana,_ojciec_niekoniecznie
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 8 May 2022 16:41 UTC

Ale to niczego nie zmienia, że ojciec może nie być znany, skoro można go zidentyfikować w oparciu o badania kodu genetycznego DNA.

A zatem matka nienarodzonego dziecka nie może samodzielnie podejmowaćć decyzji o aborcji, skoro ojciec nienarodzonego dziecka może pragnąć aby jego dziecko się urodziło.

Lekarz, szpital, przychodnia, dokonująca aborcji, bez uzyskania zgody ojca nienarodzonego dziecka, popełnia przestępstwo, gdyż dokonuje morderstwa nienarodzonego dziecka, które zostało uznane przez ojca.

Re: Dziecko nienarodzone ma oboje rodziców. Matka jest znana, ojciec niekoniecznie

<anfi+pxqoib0z5f-m580@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35313&group=soc.culture.polish#35313

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Dziecko nienarodzone ma oboje rodziców.
Matka jest znana, ojciec niekoniecznie
Date: Sun, 08 May 2022 17:36:33 +0000 (UTC)
sha1:GCK8zDPImi0BQF3jYV3nAnWvHBg=
 by: A. Filip - Sun, 8 May 2022 17:36 UTC

a a <manta103g@gmail.com> pisze:
> [...]
> ojca nienarodzonego dziecka, popełnia przestępstwo, gdyż dokonuje
> morderstwa nienarodzonego dziecka, które zostało uznane przez ojca.

_WSZYSCY_ ojcowie rwą się uznać dzieci?
Nie marnuj tej racji która masz przeginaniem pały.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Oko lamparta spoczywa na kozie; na liściach - oko kozy.
| (Przysłowie abisyńskie)

Re: Dziecko nienarodzone ma oboje rodziców. Matka jest znana, ojciec niekoniecznie

<55b022b7-69e1-47b6-b19b-30f2125d1d44n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35340&group=soc.culture.polish#35340

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 8 May 2022 22:42:46 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Dziecko_nienarodzone_ma_oboje_rodziców._Matka_j
est_znana,_ojciec_niekoniecznie
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 9 May 2022 05:42 UTC

On Sunday, 8 May 2022 at 19:36:35 UTC+2, A. Filip wrote:

> _WSZYSCY_ ojcowie rwą się uznać dzieci?
> Nie marnuj tej racji która masz przeginaniem pały.
>
> --
> A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
==WSZYSCY_ ojcowie rwą się uznać dzieci

To jest problem finansowy, bo dziecko = koszty utrzymania
ale uczuciowo, emocjonalnie, każdy chce mieć dzieci

Kasta uprzywilejowana wychowuje i 10 dzieci, bo ją na to stać.

Przed wojną, polskie rodziny miały po 10 dzieci, jak mój dziadek, babcia, bo koszty życia były niskie,
jak kto mieszkał na wsi, to miał żywność za darmo i wyżywił 10 dzieci.

Obecnie, mieszkając w mieście, muszą oboje pracować , aby się utrzymać, bo mieszkanie kosztuje, ogrzewanie kosztuje, żywność zdrożała 10- krotnie.

Ale milion abortowanych dzieci, każde z osobna ma swojego ojca i należy go zapytać, czy uznaje swoje dziecko nienarodzone i czy będzie je utrzymywał, wychowywał.

Dla państwa, utrzymanie dodatkowo 100.000 dzieci, nie jest żadnym problemem finansowym i to Szwecja w Europie wprowadziła bezmałżeńskie dzieci i promowała, aby kobiety rodziły bez męża,
finansując te dzieci.

Jeżeli Polskę stać na utrzymanie 5 mln. uchodźców to stać na utrzymanie 100.000 nienarodzonych dzieci, bo one maja status prawny nienarodzonego dziecka i maja oboje rodziców, a nie są jakimś biologicznym płodem, przeznaczonym do eksperymentów medycznych