Sank heaven for leetle curls.

interests / soc.culture.polish / Re: Przejrzenie Wyborczej

SubjectAuthor
* Przejrzenie WyborczejRusset Bulba
`* Re: Przejrzenie WyborczejPiotr
 `* Re: Przejrzenie WyborczejRusset Bulba
  +* Re: Przejrzenie Wyborczeju2
> [...]
             `* Re: Przejrzenie WyborczejRusset Bulba
              `* Re: Przejrzenie WyborczejPiotr
               `* Re: Przejrzenie WyborczejRusset Bulba
                +* Re: Przejrzenie Wyborczeja a
> [...]
                |+* Re: Przejrzenie WyborczejPiotr
                |+- Re: Przejrzenie Wyborczeja a
                |`* Re: Przejrzenie WyborczejRusset Bulba

Pages:12
Re: Przejrzenie Wyborczej

<t5e0ef$8nl$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35497&group=soc.culture.polish#35497

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Przejrzenie Wyborczej
Date: Tue, 10 May 2022 15:30:24 -0000 (UTC)
<af6ca127-e067-4609-84be-4514b8d1713cn@googlegroups.com>
<03a21f5d-febd-4a98-846c-a512ee2f1ba9n@googlegroups.com>
<d6ce1f0e-9ec1-4e12-8de1-cce09f2cc2f4n@googlegroups.com>
<675cdecc-e1b8-4ccc-be69-d38a8314bdb4n@googlegroups.com>
<3113db23-cb40-4180-986b-cf7a6798846dn@googlegroups.com>
<39c79b5e-2e1c-458c-9ac2-d772cf665cb9n@googlegroups.com>
<7aad01e6-1fdb-47e7-9df3-23de4241de46n@googlegroups.com>
 by: andal - Tue, 10 May 2022 15:30 UTC

On Tue, 10 May 2022 08:19:10 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]
> Nienarodzonego Dziecka.
> Wtedy uzyskuje prawa do Dziecka i może decydować o losie Nienarodzonego
> Dziecka, czyli może się skutecznie sprzeciwić zamordowaniu
> Nienarodzonego Dziecka, które uznał za swoje."
> Mant
>
> Trzeba pochwalic naszego Mant....a, ze mysli o kazirodzcach i
> gwalcicielach (skoro "kazdy mezczyzna" to "kazdy")
> - dzieki jego planowi beda mogli sie domagac, aby ich ofiara urodzila
> ich dziecko, i gdyby ta naruszyla jego prawa rodzicielskie -
> zadenuncjowac ja pod zarzutem "zamordowania Nienarodzonego Dziecka,

trela jestes moskiewskim bydlakiem

Re: Przejrzenie Wyborczej

<2f0e8440-8c19-44b4-9854-5f2ba909091an@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35498&group=soc.culture.polish#35498

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 08:34:39 -0700 (PDT)
<df73960a-dba5-48f1-8fc8-eb0de9ebc39cn@googlegroups.com> <08369c36-2876-4c30-bfd7-16da09940171n@googlegroups.com>
<bf3532df-0813-482e-826e-2bf6330b114fn@googlegroups.com> <75c7e2c8-b038-4fe5-9e68-19b7f3acad11n@googlegroups.com>
<5142bab5-7a01-483c-9299-e9741a89b62cn@googlegroups.com> <3ff415db-53e7-4662-be8c-7742ae2a64e8n@googlegroups.com>
<03972038-f9c8-4282-b723-3036f11bbb31n@googlegroups.com> <874b28d9-ef52-46c6-86f0-1546a26e8d66n@googlegroups.com>
<2275a98c-7119-4207-b7c6-b8d8b9906e35n@googlegroups.com> <76e87426-6460-4b03-ae8f-99cb3c76b014n@googlegroups.com>
<2fffcb2d-039f-4ee3-9a37-f1e05166ff4bn@googlegroups.com> <af6ca127-e067-4609-84be-4514b8d1713cn@googlegroups.com>
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 10 May 2022 15:34 UTC

On Tuesday, 10 May 2022 at 17:19:11 UTC+2, Piotr wrote:

> [...]
> skutecznie sprzeciwić zamordowaniu Nienarodzonego Dziecka, które uznał za swoje."

Skoro @Pacanów zadeklarował reprezentowanie interesów kazirodzców i gwalcicieli
to niech napisze, co na to odpowiedział senat

A wracając do pracy magisterskiej.
Zamiast bić pianę codziennie niech @Pacanów skontaktuje się z dziekanatem szkoły pracy magisterskiej i zapyta,
jak może naprawić wadę prawną

Niech się też @Pacanów skontaktuje z każdym zbierającym próbki i szefem ówczesnego zespołu
i uzyska ich oswiadczenia, że uzyskał dostęp do próbek za ich zgodą i wiedzą

BTW
Lepszy renesans
niż trwanie w średniowieczu od lat

Re: Przejrzenie Wyborczej

<31b5a6d5-96fe-4264-92e3-1a734862faa0n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35507&group=soc.culture.polish#35507

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 09:04:38 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 10 May 2022 16:04 UTC

tak jak to opisalem, a @Pacanów wycial:

> to niech napisze, co na to odpowiedział senat

Czemu mowi do siebie w trzeciej osobie ? Mant.... NIE WIE co senat odpowiedzial na JEGO propozycje
aby dac KAZDEMU mezczyzni (a wiec takze gwalcicielom i kazirodzcom) prawo do zarezerwowanie sobie
plodu dowolnej kobiety:

"Po konsultacjach z hamerykańskimi prawnikami z senatu uprościliśmy procedurę z Prawa do Adopcji
Nienarodzonego Dziecka na Prawo do Uznania Nienarodzonego Dziecka"
Mant...., scp

<4689166f-1322-45c7-8555-fd946cc6abd8n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35508&group=soc.culture.polish#35508

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 09:10:07 -0700 (PDT)
<2f0e8440-8c19-44b4-9854-5f2ba909091an@googlegroups.com> <31b5a6d5-96fe-4264-92e3-1a734862faa0n@googlegroups.com>
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 10 May 2022 16:10 UTC

On Tuesday, 10 May 2022 at 18:04:39 UTC+2, Piotr wrote:

> [...]

--Skoro @Pacanów zadeklarował reprezentowanie interesów kazirodzców i gwalcicieli
--to niech napisze, co na to odpowiedział senat

--i uzyska ich oświadczenia, że uzyskał dostęp do próbek za ich zgodą i wiedzą

--BTW
--Lepszy renesans
--niż trwanie w średniowieczu od lat

==Microsoft, Tesla to cover abortion travel costs for employees, joining Amazon and Yelp

https://www.marketwatch.com/story/amazon-yelp-among-companies-that-will-cover-abortion-travel-costs-for-employees-11651611694

Re: Przejrzenie Wyborczej

<c2f1290b-9542-46d2-bae4-06bdc9d90ae9n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35512&group=soc.culture.polish#35512

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 09:34:25 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 10 May 2022 16:34 UTC

On Tuesday, May 10, 2022 at 1:40:08 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:

> --Skoro @Pacanów zadeklarował reprezentowanie interesów kazirodzców i gwalcicieli

"Każdy mężczyzna" , b. Stabilny Geniuszu, wlicza TAKZE "kazirodzców i gwalcicieli". A wiec:

"KAZDY mężczyzna może uniemożliwić KAZDA aborcję Nienarodzonego Dziecka"
Mant...@gmail.com

<e72a24b8-95f2-49b7-8da6-6d8b3b091ef7n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35515&group=soc.culture.polish#35515

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 09:43:16 -0700 (PDT)
<4689166f-1322-45c7-8555-fd946cc6abd8n@googlegroups.com> <c2f1290b-9542-46d2-bae4-06bdc9d90ae9n@googlegroups.com>
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 10 May 2022 16:43 UTC

On Tuesday, 10 May 2022 at 18:34:26 UTC+2, Piotr wrote:

> [...]
> skutecznie sprzeciwić zamordowaniu Nienarodzonego Dziecka, które uznał za swoje."
W sprawach reprezentowania interesów kazirodców i gwałcicieli dot. aborcji
prosimy się kontaktować
z szefem grupy roboczej
Piotr Trela

gdyż zadeklarował zainteresowanie

Re: Przejrzenie Wyborczej

<ab416bd9-b50d-4d14-9a24-58fc8a072c10n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35519&group=soc.culture.polish#35519

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 10:42:37 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 10 May 2022 17:42 UTC

On Tuesday, May 10, 2022 at 2:13:17 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:

> W sprawach reprezentowania interesów kazirodców i gwałcicieli dot. aborcji
> [...]

..... konsekwencjami projektu Mant...a aby "KAZDY mężczyzna może uniemożliwić KAZDA aborcję
Nienarodzonego Dziecka"

"KAZDY mężczyzna może uniemożliwić KAZDA aborcję Nienarodzonego Dziecka"
Mant...@gmail.com

Katolickiemu profesorowi K.- pogratulowac sojusznika w walce z aborcja. Jak to celnie okreslil:
"Dac bolszewii palec, a wezma cala reke":

"KAZDY mężczyzna może uniemożliwić KAZDA aborcję Nienarodzonego Dziecka.
Mężczyzna zgłasza i rejestruje Uznanie [dowolnego] Nienarodzonego Dziecka. Wtedy uzyskuje prawa do Dziecka
i może decydować o losie Nienarodzonego Dziecka, czyli może się skutecznie sprzeciwić zamordowaniu
Nienarodzonego Dziecka, które uznał za swoje."

==Piotr

Re: Przejrzenie Wyborczej

<283ae332-a2fa-4908-8707-9ef638037798n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35521&group=soc.culture.polish#35521

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 10:46:52 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 10 May 2022 17:46 UTC

On Tuesday, May 10, 2022 at 1:34:26 PM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
> skutecznie sprzeciwić zamordowaniu Nienarodzonego Dziecka, które uznał za swoje."

Mocno do tylu i pod prad wiosluje pan profesor Piotr, aby tylko dalej od tego kompromitujacego go papierzyska. Z artykulu jasno wynika, ze to pan profesor byl od a do zet odpowiedzialnym za wszystko. Tak to profesor przekazuje czytelnikowi. Jest jedynym autorem tego artykulu. Sam artykul jest po angielsku i w zurnalu do wgladu opinii publicznej. Praca magisterska po polsku i w szufladzie u pana profesora albo tez i zakopana w archiwum gdanskiego uniwersytetu. A wiec mozna pisac co sie chce. Ale pan profesor chyba jezdzil z tym tematem na zachodnie sympozja. Mozna dojsc do takiego wniosku przegladajac niektore miedzynarodowe dokumenty spotkan naukowych. To bywal pan tam, panie Piotrze, czy tez w ostatnim momencie z kraju nie wypuscili? Czy tez dalej jak ten wikary? :-)

Re: Przejrzenie Wyborczej

<17d1fd80-512d-4fd7-9fa8-ea97256e3107n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35530&group=soc.culture.polish#35530

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 11:42:12 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 10 May 2022 18:42 UTC

On Tuesday, May 10, 2022 at 3:16:53 PM UTC-2:30, cyrylme...@gmail.com wrote:

> Mocno do tylu i pod prad wiosluje pan profesor Piotr, aby tylko dalej od tego kompromitujacego go papierzyska.

Wszystko co mialem Panu do powiedzenia o Panskim "papierzysku" powiedzialem do juz Pana np w
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/3nWG6txyr4g/m/EUhf4djfBQAJ
Nie zauwazylem odpowiedzi , a wiec nie widze powodu odpowiadac na Panskie podczepianie swojego wagonika
do radosnego belkotu eksperta od wszystkiego p. Mant....a. Wielkie umysly ..... projektuja podobnie:

- Andrzej Strak oskarzajacy o mnie manipulacje cytatami w celu zniszczenia jego wiarygodnosci w watku w ktorym
to on manipulowal cytatatmi by zniszczyc moja wiarygodnosc insynuacjami zwiazkow z ubecja

- Mant... oskrzajacy mnie o "reprezentowanie interesów kazirodzców i gwalcicieli", po tym jak
wykazalem mu ze jego antyaborcyjne pomysly umozliwia kazirodzcom i gwalcicielom kontrole nad ich ofiarami

Lois, I think this is the beginning of a beautiful friendship ...

Re: Przejrzenie Wyborczej

<f67082e5-f3ca-4cb2-931c-5182c7f62c6cn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35537&group=soc.culture.polish#35537

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 13:26:47 -0700 (PDT)
<283ae332-a2fa-4908-8707-9ef638037798n@googlegroups.com> <17d1fd80-512d-4fd7-9fa8-ea97256e3107n@googlegroups.com>
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 10 May 2022 20:26 UTC

On Tuesday, 10 May 2022 at 20:42:13 UTC+2, Piotr wrote:

> [...]

> Lois, I think this is the beginning of a beautiful friendship ...
czemu mały umysłek @Pacanów znów kłamie ?

wykazał zainteresowanie kazirodcami i gwałcicielami
to został powołany na szefa grupy roboczej
i niech kontynuuje swoje prace samodzielnie

[...]

Lepsze Wielkie Umysły
niż mały umysł czy w szczególności brak umysłu

@Pacanów opiera swą aktywność na logice zero-jedynkowej,
gdyż nie studiował Fuzzy Logics, czyli Logiki Rozmytej

a życie i wszelka aktywność człowieka opiera się na Fuzzy Logics

Ale nie bądźmy tak szczegółowi i wymagający odnośnie tej wady umysłu.

Jeżeli ktoś wybrał żywot zero-jedynkowy, to przecież nie powinniśmy tego negować,
bądźmy tolerancyjni jako globaliści.

Spotykamy codziennie miliony dziwaków i nauczyliśmy się z tym żyć

Re: Przejrzenie Wyborczej

<t5ei1a$fqm$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35538&group=soc.culture.polish#35538

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 20:30:34 -0000 (UTC)
[...]
 by: andal - Tue, 10 May 2022 20:30 UTC

On Tue, 10 May 2022 10:42:37 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> "Dac bolszewii palec, a wezma cala reke":

a oto bolszewia

```````````````````````````````````````

Po 25 latach do sciepowego watku o ks. Jankowskim, TW Delegat, wlacza sie
ze swoja ubecka metodyka dyskursu i cala gama powyjmowanych z kontekstu
cytatow, nie kto inny tylko uczen Kazimierza i Antoniny Jaskotow, Piotr
Trela.

Trela byl aktywny na scp w 1997r ale wolal nie angazowac sie w watek o
Jankowskim.

25 lat temu, w 1997r gdy otwarto ten watek,
PRL-bis mial ledwie 8 lat, a kolaboranci SB'ecji w tym Ci z Uniwersytetu
Szczecinskiego nie obrosli jeszcze w piorka, ...nie wykazywali sie
zuchwaloscia. Nie bylo wtedy jescze wiadome czy dojdzie do i jak wygladac
bedzie w Polsce proces lustracji.

Dzisiaj czasy sie zmienily. Zmienil sie tez,
inaczej o wiele bardzioej zuchwale dzisiaj piszacy na scp. Piotr Trela.

1. Piotr od malego dziecka byl wychowankiem ideologicznych komunistow
Jaskotow.

2. Kazimierz Jaskot byl rektorem Czerwonego uniwersytetu kompletnie
spenetrowanego przez SB'ecje gdzie donosicielstwo i szykany SB'eckie oraz
wyrzucanie ze studiow byly codziennoscia.

3. Piotr byl prosperujacym pracownikiem tego wlasnie SB'eckiego
Uniwersytetu i znajdowal zatrudnienie w Zakladzie Teledetekcji
specjalizujacym sie w przeroznych formach elektronicznego nasluchu.

4. Gdy Piotr byl jeszcze studentem w Gdansku jego wspolokatorzy w
akademickim pokoju wpadali denuncjowani w rece SB'ecji, pozniej skazywani
byli na wieloletnie wyroki wiezienia.

5. Piotr bral udzial w licznych protestach i zadymach przeciwko komunie,
min. w Gdansku,
ale w obliczu milicyjnych lapanek nie uciekal!
Gdzie inni ryzykowali zdrowiem a nawet zyciem by nie zostac pojmanym przez
ZOMO, Piotr pozostawal w miejscu.

6. Piotr klamie twierdzac ze nie widzial na oczy Jaskota, Rektora
uniwersytetu na ktorym byl pracownikiem naukowym (Uniwersytet Szczecinski
liczyl wtedy niewiele ponad 50 osob lokalnego grona pedagogicznego).

7. Piotr Trela nawet dzisiaj grozi swoim oponentom donosicielstwem (patrz
cytat grozba donosu oraz pobicia w wypadku powrotu do Polski!)

8. Piotr nie chce udzielic odpowiedzi na proste pytania z ktorymi nikt na
emigranckiej grupie spolecznosciowej nie ma najmniejszego problemu -
przywoluje prawo przestepcow do nie-samo-inkryminacji.

9. Piotr w pierwszym swoim tekscie opublikowanym na Zachodzie zawarl
donos. Poinformowal kanadyjska publike ze Komunisci w Polsce nie sa
prawdziwymi Marksistami-Leninistami.

10. Piotr w przeciagu 25 lat dzialalnosci na grupie dyskusyjnej
soc.culture.polish napisal tysiace reply'ow ale samemu nie otworzyl wiecej
nizeli kilkudziesieciu wlasnych watkow. Wiekszosc dopiero wtedy gdy
zostalo to zauwazone w 2016 roku, i zostala mu zwrocona uwaga.
Donosiciel, jego przelozeni, nie sa zainteresowani przekazywaniem wlasnych
opinii a gromadzeniem cudzych.

11. Piotr od lat ulatwia prace donosicielom ograniczajac swobode
wypowiedzi w internecie;
pietnujac anonimowosc oraz domagajac sie by wszyscy Internauci podpisywali
sie swoimi prawdziwymi imionami i nazwiskami.

12. Gdy Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł że Grzegorz Braun mial
prawo nazwac profesora Miodka SB'ekiem, Piotr Trela usilowal ograniczyc
swobode wypowiedzi Brauna argumentujac ze uczciwy system to taki w ktorym
"lepiej by winny uszedl karze niz zeby niewinnego skrzywdzic."

Braun nie domagal sie kary dla SB'eka tylko swobody wypowiedzi dla siebie.

13. Piotr w swoim nowym miejscu zamieszkania szybko dal sie poznac jako
proponent internetowej cenzury, nazywajac idiotami Nowofundlandczykow
uskarzajacych sie na cenzure w netcie.

14. Piotr zapytany na soc.culture.polish o dokladna date swojego wyjazdu z
PRL’u do Kanada- w okresie rzadow Rakowieckiego i Kiszczaka czy tez
pozniej gdy uzyskanie paszportu nie bylo powiazane z probami werbunku do
wspolpracy ze Sluzba Bezpieczenstwa,
odpowiada milczeniem oraz natychmiastowym i bezpowrotnym zerwaniem
wieloletniego kolezenstwa z pytajacym go p. Andrzejem Strakiem.

Czy Piotr byl SB'eckim donosicielem tego oczywiscie niewiem. Z pewnoscia
wiem tylko ze na Jaskotowym Uniwersytecie, i nie tylko,
byli tacy! Gdy zas komuna padala w 1989r istniala czy tez mogla byc
postrzegana grozba ze donosiciele moga zostac zdemaskowani i ukarani.

Z pewnoscia wladze uniwerku (SB'ecja,
Rektor Jaskot) czynili jakies kroki by zapewnic donosicielom nalezyte
bezpieczesntwo, odwrot,
alibi, czy ewakuacje. Piotr wlasnie w tym okresie czasu i jako prawcownik
uniwerstytetu (!)
z wiza studencka w PRL'owskim paszporcie wyjezdza na szkolenia
doktoranckie do Kanada.
Dzisiaj panikuje pytany o szczegoly swojego wyjazdu.

Ubecka metodyka dyskusji Piotra do wgladu w archiwach Google'a. Kazdy moze
sobie wyrobic opinie z kim/czym ma do czynienia."

A tutaj fotka:

https://i0.wp.com/gazette.mun.ca/wp-content/uploads/2017/11/biology.jpg
From left are project team members Drs. "Piotr Trela", "Sally Goddard",
"Margaret Caldwell" and "Jane Costello". (Absent: Dr. "Anna Rissanen")
----------

Basia

Re: Przejrzenie Wyborczej

<7fbfd2bd-b004-4f78-95a5-e7753fdafed9n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35541&group=soc.culture.polish#35541

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 14:14:02 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 10 May 2022 21:14 UTC

On Tuesday, May 10, 2022 at 5:56:48 PM UTC-2:30, mant...@gmail.com wrote:
> [...]
tu Ma(n)tolek, z calego postu, wycial AKURAT dwie linijki do ktorych sie ....odnosil.

=== Poczatek Matolko-ciecia ==== "- Mant... oskarzajacy mnie o "reprezentowanie interesów kazirodzców i gwalcicieli", po tym jak
wykazalem mu ze jego antyaborcyjne pomysly umozliwia kazirodzcom i gwalcicielom kontrole nad ich ofiarami""
=== koniec Matolko-ciecia ====

> czemu mały umysłek @Pacanów znów kłamie ?
> wykazał zainteresowanie kazirodcami i gwałcicielami

Ktory z nas dwoch chce dawac prawa kazirodzcom i gwalcicielom - patrz wyciete przz Mantolka dwie linijki.
Gdyby zapomnial jeszcze raz

- ja: - Mant... oskarzajacy mnie o "reprezentowanie interesów kazirodzców i gwalcicieli", po tym jak
wykazalem mu ze jego antyaborcyjne pomysly umozliwia kazirodzcom i gwalcicielom kontrole nad ich ofiarami"

- Mantolek - wycina powyzsze i zapewnia:
> znów kłamie ? wykazał zainteresowanie kazirodcami i gwałcicielami

Strak, Mantolek, dwa bratanki.

==Piotr

Re: Przejrzenie Wyborczej

<7724454e-8e1b-4466-85f5-2bea478094f2n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35543&group=soc.culture.polish#35543

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 14:18:30 -0700 (PDT)
<e72a24b8-95f2-49b7-8da6-6d8b3b091ef7n@googlegroups.com> <ab416bd9-b50d-4d14-9a24-58fc8a072c10n@googlegroups.com>
<t5ei1a$fqm$1@gioia.aioe.org>
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 10 May 2022 21:18 UTC

On Tuesday, May 10, 2022 at 6:00:39 PM UTC-2:30, andal wrote:

> a oto bolszewia

Bolszewie poznaje sie po WLASNYCH slowach, nie po urojeniach innych na ich temat:

From: andal (Andrzej da Lancia)
"Co robi maly zydek na kominie?
- Czeka na mamusie."
Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Ile wedlug Hansa wazy zydowskie dziecko?
- Dwa kilo bez kosci."
Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Czym sie rozni zyd od zapiekanki?
- Zapiekanka nie puka w szybke."
Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

"Dlaczego niemcy zakopuja zydow glowa w dol do pasa?
- Zeby mieli gdzie parkowac rowery "
Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

Re: Przejrzenie Wyborczej

<d305df53-f8be-4df9-8598-a601e38beacan@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35544&group=soc.culture.polish#35544

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 14:23:27 -0700 (PDT)
<f67082e5-f3ca-4cb2-931c-5182c7f62c6cn@googlegroups.com> <7fbfd2bd-b004-4f78-95a5-e7753fdafed9n@googlegroups.com>
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Tue, 10 May 2022 21:23 UTC

On Tuesday, 10 May 2022 at 23:14:03 UTC+2, Piotr wrote:

> ===
> Piotr
I znów ten zero-jedynkowy matoł @Pacanów doopę zawraca

Zna się na kazirodcach, gwałcicielach, jak mało kto
to został powołany
na szefa grupy roboczej
d/s kazirodców i gwałcicieli
i niech we własnym uznaniu analizuje temat uznawania nienarodzonych dzieci
i publikuje raporty

a jak się nie nadaje, to niech zrezygnuje, ale wcześniej niech to ogłosi

Ale nikt inny się nie zgłosił, zatem
do końca grudnia 2022

@Pacanów pozostaje szefem grupy roboczej d/s kazirodzców i gwałcicieli,
bo jako jedyny zna tematykę dogłębnie.

I nikogo lepszego, w tak krótkim czasie nie znajdziemy.

Re: Przejrzenie Wyborczej

<533f5525-c3bd-424d-be95-485a164f3e57n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35547&group=soc.culture.polish#35547

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 14:32:45 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Tue, 10 May 2022 21:32 UTC

On Tuesday, May 10, 2022 at 3:42:13 PM UTC-3, Piotr wrote:

> [...]
>
> Lois, I think this is the beginning of a beautiful friendship ...

No ale jak to bylo z tymi wyjazdami na zachodnie seminaria za Jaruzela, panie Piotrze? Jezdzil pan, czy tez nie? Bo w sposob widoczny unika pan odpowiedzi na moje pytanie. A wszak pan tak cierpial, ze nawet na narty do Czechoslowacji nie chcieli pana wypuscic. A tu masz, pan Piotr przyjezdza do kraju zachodniego, jako prelegent. Ktos chyba na to pana typowal a jak nie, to zatwierdzal w panskim miejscu zatrudnienia?

Re: Przejrzenie Wyborczej

<t5et4h$em9$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35552&group=soc.culture.polish#35552

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 23:40:01 -0000 (UTC)
[...]
 by: andal - Tue, 10 May 2022 23:40 UTC

On Tue, 10 May 2022 14:18:30 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]
WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

> "Dlaczego niemcy zakopuja zydow glowa w dol do pasa?

odobaja ci sie te kawaly, wiemy, wiemy, moskiewski pacholku

a oto bolszewia

```````````````````````````````````````

[...]

From left are project team members Drs. "Piotr Trela", "Sally Goddard",
"Margaret Caldwell" and "Jane Costello". (Absent: Dr. "Anna Rissanen")
----------

Basia

Re: Przejrzenie Wyborczej

<t5et80$em9$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35553&group=soc.culture.polish#35553

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 10 May 2022 23:41:52 -0000 (UTC)
[...]
 by: andal - Tue, 10 May 2022 23:41 UTC

On Tue, 10 May 2022 14:14:02 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> Strak, Mantolek, dwa bratanki.
>
> ===
> Piotr

ale nie mordercy dzieci! jak moskiewski pacholek Trela-bolszewik

a oto bolszewia

```````````````````````````````````````

[...]

From left are project team members Drs. "Piotr Trela", "Sally Goddard",
"Margaret Caldwell" and "Jane Costello". (Absent: Dr. "Anna Rissanen")

Basia

Re: Przejrzenie Wyborczej

<t5etbg$em9$3@gioia.aioe.org>

 copy mid

[...]