You are wise, witty, and wonderful, but you spend too much time reading this sort of trash.

interests / soc.culture.polish / Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

SubjectAuthor
* A w Niemczech znow kroja niewinnych nozamiRusset Bulba
+* Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozamiRusset Bulba
> [...]
|   +- Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozamiRusset Bulba
|   `- Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozamiandal
+* Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozamiHreczecha
|+* Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozamia a
|`* Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozamiRusset Bulba
| `- Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozamiHreczecha
`- Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozamiZenek Kapelinder

1
A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<628601e8-9c8e-48c2-9be8-3134ddfbff1bn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35772&group=soc.culture.polish#35772

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 12:15:17 -0700 (PDT)
Subject: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 14 May 2022 19:15 UTC

The suspect is a 31-year-old man who was born in Iraq, although his citizenship remains unclear, Reuel told reporters. The state interior minister added that investigators are probing a possible extremist motive behind the attack.

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<4156a70f-e28d-4a9f-ba4e-da50f503c8d3n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35773&group=soc.culture.polish#35773

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 12:27:19 -0700 (PDT)
Subject: Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 14 May 2022 19:27 UTC

On Saturday, May 14, 2022 at 4:15:18 PM UTC-3, Russet Bulba wrote:
> The suspect is a 31-year-old man who was born in Iraq, although his citizenship remains unclear, Reuel told reporters. The state interior minister added that investigators are probing a possible extremist motive behind the attack.

Nie wszystkie grupy etnicznie przeszly w tym samym stopniu i czasie tzw proces udomowienia. Jest on zwiazany w rezultacie z nizszym stopniem poziomu agresji. Jest literatura na ten temat. Spoleczenstwa zachodnie przeszly przez to stadium w okresie sredniowiecza i pozniej wskutek drastycznego represjonowania fizycznej agresji na poziomie miedzy ludzkim przez panstwo i inne organa wladzy. Masowe wyroki smierci wyeliminowaly w duzym stopniu element genetycznie agresywny ze spoleczenstw. Selekcja zamierzona i celowa a nie naturalna. Ta naturalna przyczyniala sie czesto do wzrostu agresywnosci premiujac osobniki gwaltowne.

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<2s508htm0qvhia7if35s59tu0etrf9ke4i@4ax.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35775&group=soc.culture.polish#35775

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 17:07:45 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sat, 14 May 2022 21:07 UTC

On Sat, 14 May 2022 12:27:19 -0700 (PDT), Russet Bulba
<cyrylmetody2014@gmail.com> wrote:

> [...]
>agresywny ze spoleczenstw. Selekcja zamierzona i celowa a nie naturalna. Ta naturalna przyczyniala sie czesto do wzrostu agresywnosci premiujac osobniki gwaltowne.

Hmmm, a mi sie wydaje ze wlasnie Shariya powinna wyeliminowac element
genetycznie agresywny ze spoleczenstwa - selekcja zamierzona i celowa
a nie naturalna.

A jesli sprawdzac co sie dzialo w s.p. Jugoslawii, to ta eliminacja
elementu genetycznie agresywnego ze spoleczenstwa jakos nie dzialala
tam. Np nie wyelinowala tych osobnikow:
https://en.wikipedia.org/wiki/Chetnik_war_crimes_in_World_War_II#/media/File:Chetniks_in_%C5%A0umadija_kill_a_Partisan_through_heart_extraction.jpg

https://en.wikipedia.org/wiki/Jasenovac_concentration_camp#/media/File:Srbosjek_(knife)_used_in_Croatia_-_1941%E2%80%931945.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Jasenovac_concentration_camp#/media/File:Usta%C5%A1e_militia_execute_prisoners_near_the_Jasenovac_concentration_camp.jpg

https://external-preview.redd.it/5M2l7SBk41rwY7lZV6X9FJqZYJyfxZkpqlAIFU4sKKI.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=fcc4b7044f4e7ee15d06eb4167b930d88e29dc8c

Rowniez w Jedwabne eliminacja elementu genetycznie agresywnego ze
spoleczenstwa jakos nie dzialala.

zalek

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<27711bf7-8475-441e-a1bb-d71fc4a0872dn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35780&group=soc.culture.polish#35780

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 14:33:24 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sat, 14 May 2022 21:33 UTC

On Saturday, May 14, 2022 at 2:15:18 PM UTC-5, cyrylme...@gmail.com wrote:
> The suspect is a 31-year-old man who was born in Iraq, although his citizenship remains unclear, Reuel told reporters. The state interior minister added that investigators are probing a possible extremist motive behind the attack.
A w Buffalo bialy, cywilizowny chrzescijanin uzbrojony w karabin zastrzeli 10 osob.

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<381dd5b5-71b6-41e1-b189-8443a9ceda27n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35781&group=soc.culture.polish#35781

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 14:43:47 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sat, 14 May 2022 21:43 UTC

On Saturday, 14 May 2022 at 23:33:25 UTC+2, Hreczecha wrote:
> A w Buffalo bialy, cywilizowny chrzescijanin uzbrojony w karabin zastrzeli 10 osob.
kiedy ?

Ale jak kto nie wie, to niech wie, że zmieniającc skład pitnej wody wywoluje się albo tlumi rewolucje albo przewroty w różnych częściach świata i kto rządzi wodą ten rządzi światem, bo dodając środka uspokajającego tłumi strajki,
a dodając agresanta, wywołuje strajki i tak jest od 50 lat, gdy testowano we Francji "Dzieci Kwiaty"

Przykłądem jest powszechność soli jodowanej, szkodliwej dla zdrowia, mającej znaczenie psychodeliczne
Bo ten jod to żaden nadmorski jod , a odpad produkcyjny z przemysłu chemicznego., który inaczej wymagałby drogiej utylizacji.

To dlatego skład wody to tajemnica i woda jest mieszana z wielu ujęć, a co jest dodawane w procesie jej uzdatniania to tajemnica Wielkiego Brata

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<16a0a65e-1e5c-4b50-aec1-07837ba4be44n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35782&group=soc.culture.polish#35782

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 14:59:02 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sat, 14 May 2022 21:59 UTC

On Saturday, May 14, 2022 at 6:07:48 PM UTC-3, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
>
> Rowniez w Jedwabne eliminacja elementu genetycznie agresywnego ze

Balkany sa malo udomowione i kazdemu to wiadomo. Ewolucja czlowieka nabrala znacznego tempa w okresie ostatnich 5,000 lat i nie dla wszystkich grup etnicznych to tempo jest jednakowe. Niemcy sa w duzym stopniu udomowieni, stad mniej agresji osobowej ale znacznie wiecej panstwowej, tj zorganizowanej. A co do Arabow, to podzialy etniczne i lojalnosc klanowa sa niezwykle silne. Poczucie honoru, ktore uzasadnia i ukierunkowuje agresje jest podstawowym. Przed Islamem Arabowie byli niezwykle zwasniona wewnetrznie struktura plemienna. Islam ukierunkowal ta agresje na tzw niewiernych. A wszystko wg starej, cytowanej tu wieleokrotnie przez Philippe beduinskiej maksymy: jestem przeciw swojemu bratu, razem z bratem jestesmy przew kuzynowi, a razem z kuzynem jestesmy przeciw calemu swiatu. Dewiza Hamiltona.

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<00ac15ab-dd25-49dd-9c13-31d9a11af581n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35786&group=soc.culture.polish#35786

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 16:07:13 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sat, 14 May 2022 23:07 UTC

On Saturday, May 14, 2022 at 4:43:49 PM UTC-5, mant...@gmail.com wrote:
> kiedy ?

Dzisiaj.

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<t5pe16$se5$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35787&group=soc.culture.polish#35787

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 23:29:42 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 14 May 2022 23:29 UTC

On Sat, 14 May 2022 16:07:13 -0700 (PDT), Hreczecha wrote:

> Dzisiaj.

gdzie?

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<t5pe7m$se5$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35788&group=soc.culture.polish#35788

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 23:33:10 -0000 (UTC)
 by: andal - Sat, 14 May 2022 23:33 UTC

> Dzisiaj.

Buffalo police have not publicly identified the suspect, but said he is an
18-year-old white male. He is not from the Buffalo area but is from
another county in New York state.

gdzie pisze ze chrzescijanin?

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<974b634d-5f59-4bd5-abf0-623e317ba5b7n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35793&group=soc.culture.polish#35793

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 17:55:55 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sun, 15 May 2022 00:55 UTC

On Saturday, May 14, 2022 at 6:33:11 PM UTC-5, andal wrote:

> Buffalo police have not publicly identified the suspect, but said he is an
> 18-year-old white male. He is not from the Buffalo area but is from
> another county in New York state.
>
> gdzie pisze ze chrzescijanin?
Wnioskuje na podstawie jego fascynacji atakiem na muzulmanow w Nowej Zelandii.

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<t5pjou$d8g$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35795&group=soc.culture.polish#35795

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 01:07:42 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 15 May 2022 01:07 UTC

On Sat, 14 May 2022 17:55:55 -0700 (PDT), Hreczecha wrote:

> Wnioskuje na podstawie jego fascynacji atakiem na muzulmanow w Nowej
> Zelandii.

podawaj ciulu fakty a nie swoje chujowe wnioski

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<b09eecb2-5648-4e04-8537-b91882f942fen@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35796&group=soc.culture.polish#35796

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 18:14:47 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sun, 15 May 2022 01:14 UTC

On Saturday, May 14, 2022 at 8:07:47 PM UTC-5, andal wrote:

> podawaj ciulu fakty a nie swoje chujowe wnioski
Facet nazywa sie Peyton Gendron. Wiec jaki z tego wyciagsz wnioske napalony kutasie?

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<t5pkbs$16al$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35797&group=soc.culture.polish#35797

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 01:17:48 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 15 May 2022 01:17 UTC

On Sat, 14 May 2022 18:14:47 -0700 (PDT), Hreczecha wrote:

> Facet nazywa sie Peyton Gendron. Wiec jaki z tego wyciagsz wnioske
> napalony kutasie?

chuju moskowy, ty pewnie nazywasz sie napoleon albo adolf i mierzysz
wielkoscia obrzezania?

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<t5pkcm$16al$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35798&group=soc.culture.polish#35798

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 01:18:15 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 15 May 2022 01:18 UTC

On Sun, 15 May 2022 01:17:48 -0000 (UTC), andal wrote:

> chuju moskowy, ty pewnie nazywasz sie napoleon albo adolf i mierzysz
> wielkoscia obrzezania?

ps. co jest typowe dla moskow

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<99961204-6a14-4404-ad1a-e29f96de6bean@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35799&group=soc.culture.polish#35799

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 19:32:11 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Sun, 15 May 2022 02:32 UTC

On Saturday, May 14, 2022 at 8:17:49 PM UTC-5, andal wrote:

> chuju moskowy, ty pewnie nazywasz sie napoleon albo adolf i mierzysz
> wielkoscia obrzezania?
Od czasu do czasu wylazi na wierzch twoja nazistowsak geba.

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<t5ppia$ln3$1@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35800&group=soc.culture.polish#35800

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 02:46:34 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 15 May 2022 02:46 UTC

On Sat, 14 May 2022 19:32:11 -0700 (PDT), Hreczecha wrote:

> Od czasu do czasu wylazi na wierzch twoja nazistowsak geba.

twoja zydowska jest stale widoczna

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<77edbb30-70a5-4e77-937e-fe8cf06bcf15n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35823&group=soc.culture.polish#35823

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 04:57:24 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 15 May 2022 11:57 UTC

On Saturday, May 14, 2022 at 6:33:25 PM UTC-3, Hreczecha wrote:
> A w Buffalo bialy, cywilizowny chrzescijanin uzbrojony w karabin zastrzeli 10 osob.

Niestety, pelno mamy tutaj w USA agresywnych swirow, ktorzy ewakuowali sie lub ich wykopano z Europy swego czasu. Sprawy te w przeszlosci regulowano kara smierci lecz dzisiaj jest inaczej i bractwo sieje te geny jak pandemie jakas. Rodowici Niemcy, ktorych jest zdecydowana wiekszosc, jakos mniej reguluja tymi nozami stosunki miedzyludzkie w Niemczech niz muzulmanie. Tak wiec teza jest w miare mocna i aby ja obalic wymaga zfalsyfikowania. Swoja droga w badaniach spolecznych, czy interpretacji sytuacji spolecznych trudno jest ocenis zjawisko bez metod statystycznych. A te uzywaja srednich, wskaznikow jak i zmiennosci. I w takiej sytuacji sa jednoznaczne w ocenach roznych spolecznosci, zwlaszcza gdy mamy przypadki roznic rzedu wielkosci w dlugich przedzialach czasu, gdzie przypadkowosc nie moze juz wchodzic w rachube..

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<09b6d169-2b41-4b44-942b-218c81d7d8f8n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35856&group=soc.culture.polish#35856

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 12:16:13 -0700 (PDT)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sun, 15 May 2022 19:16 UTC

Hreczecha wrote:

> Wnioskuje na podstawie jego fascynacji atakiem na muzulmanow
> w Nowej Zelandii.

On sie tez "fascynowal" masakra w Waukesha:

Candace Owens@RealCandaceO
A black supremacist took a vehicle and plowed it into a group of
white people at a Christmas parade in Waukesha. A white supremacist
carved the name of one of those white parade victims onto a rifle and
livestreamed a mass shooting in a majority black neighborhood.

(Cont’d)
Candace Owens@RealCandaceO:
"Both acts are heinous but they will not earn equal coverage
in the media. Our dishonest, race-obsessed media should be
blamed for BOTH of these massacres. They will elevate the Buffalo
shooting because white crimes vs. black victims is preferred.
The cycle of hatred continues."

Ano.

--
Smart questions to stupid answers

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<303d9868-2be6-4090-bdde-e28235310cb4n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35858&group=soc.culture.polish#35858

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 12:33:32 -0700 (PDT)
From: 4kogute...@gmail.com (Zenek Kapelinder)
 by: Zenek Kapelinder - Sun, 15 May 2022 19:33 UTC

sobota, 14 maja 2022 o 21:15:18 UTC+2 cyrylme...@gmail.com napisał(a):
> The suspect is a 31-year-old man who was born in Iraq, although his citizenship remains unclear, Reuel told reporters. The state interior minister added that investigators are probing a possible extremist motive behind the attack.
Nie ma niewinnych niemcow.

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<29r28hhjf3po5g7ls35dgusgphvc50il4g@4ax.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35868&group=soc.culture.polish#35868

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 17:22:37 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Sun, 15 May 2022 21:22 UTC

On Sat, 14 May 2022 14:59:02 -0700 (PDT), Russet Bulba
> [...]

>swojemu bratu, razem z bratem jestesmy przew kuzynowi, a razem z kuzynem jestesmy przeciw calemu swiatu. Dewiza Hamiltona.

Jak zwykle ma Pan racje Panie Bulba. Co prawda jak Pan zauwazyl: "Nie
[...]
ale Shariya jest znacznie bardziej liberalna niz Chrzescjanstwo,
Chrzescjanstwo wyelinowalo znacznie wiecej 'generycznie agresywnych"
osobnikow niz Islam. To nie ma nic wspolnego z kultura, tylko z
genami.
A jesli sa jacys agresywnie osobnicy, co widac na obrazkach jakie
zalaczylem, to tez nie ma nic wspolnego z kultura tylko z genami, bo
jak nam wiadomo "Balkany sa malo udomowione i kazdemu to wiadomo".
Zreszta nie tylko Balkany, mieszkancy Jedwabne rowniez.
Nie myslal Pan o napisaniu jakiegos dziela na ten temat?

zalek

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<c8851e65-6f7d-40d0-b810-67289c2d354cn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35870&group=soc.culture.polish#35870

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 15:05:01 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Sun, 15 May 2022 22:05 UTC

On Sunday, May 15, 2022 at 6:22:40 PM UTC-3, Zalek...@hotmail.com wrote:

> [...]
> Zreszta nie tylko Balkany, mieszkancy Jedwabne rowniez.
> Nie myslal Pan o napisaniu jakiegos dziela na ten temat?

Nie musze pisac dziela. Jedwabne, to byly zascianek, jak i wiele innych na Podlasiu. Wszyskie zascianki wywodza sie od jednego osobnika, ktory dal im poczatek wieki temu. A wiec linie genetyczne byly scislej zachowywane w obrebie zasciankow. Ludzie z jednego zascianka na ogol brali malzonkow z innego. A ze aresywni byli, to mozna wyczytac w Panu Tadeuszu. W przypadku doznanej krzywdy zatem szukali solidarnie rewanzu i czesto byla to forma okrutna i niewlasciwa. Ten wspanialy fragment z wystapienia rabina w God on Trial tlumaczy jak to moze dzialac.

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<t5s3cl$1rlb$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35879&group=soc.culture.polish#35879

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 23:46:30 -0000 (UTC)
 by: andal - Sun, 15 May 2022 23:46 UTC

On Sun, 15 May 2022 17:22:37 -0400, ZalekBloom wrote:

> [...]
> nie tylko Balkany, mieszkancy Jedwabne rowniez.
> Nie myslal Pan o napisaniu jakiegos dziela na ten temat?

co by nie napisal to i tak nie pojmiesz bos glupszy od podworkowego kundla

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<r8538h9nulr400156ibjf7h86d8j45v5rn@4ax.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35882&group=soc.culture.polish#35882

From: ZalekBl...@hotmail.com
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 20:07:44 -0400
 by: ZalekBl...@hotmail.com - Mon, 16 May 2022 00:07 UTC

On Sun, 15 May 2022 12:16:13 -0700 (PDT), brat_olin
<bratolin9@gmail.com> wrote:

> [...]
>blamed for BOTH of these massacres. They will elevate the Buffalo
>shooting because white crimes vs. black victims is preferred.

Gdyby ktos w USA 50 lat temu powiedzial ze amerykanskie media za 50
lat beda sie bardzie przejmowaly murzynskimi ofiarami niz ofiarami
Bialych - wysmiano by go.
Ano!

zalek

Re: A w Niemczech znow kroja niewinnych nozami

<63dad269-c4bc-41e6-a719-773cb8caab3dn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35883&group=soc.culture.polish#35883

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 17:20:22 -0700 (PDT)
From: jfig...@gmail.com (Hreczecha)
 by: Hreczecha - Mon, 16 May 2022 00:20 UTC

On Sunday, May 15, 2022 at 6:57:25 AM UTC-5, cyrylme...@gmail.com wrote:
> Niestety, pelno mamy tutaj w USA agresywnych swirow, ktorzy ewakuowali sie lub ich wykopano z Europy swego czasu. Sprawy te w przeszlosci regulowano kara smierci lecz dzisiaj jest inaczej i bractwo sieje te geny jak pandemie jakas. Rodowici Niemcy, ktorych jest zdecydowana wiekszosc, jakos mniej reguluja tymi nozami stosunki miedzyludzkie w Niemczech niz muzulmanie. Tak wiec teza jest w miare mocna i aby ja obalic wymaga zfalsyfikowania. Swoja droga w badaniach spolecznych, czy interpretacji sytuacji spolecznych trudno jest ocenis zjawisko bez metod statystycznych. A te uzywaja srednich, wskaznikow jak i zmiennosci. I w takiej sytuacji sa jednoznaczne w ocenach roznych spolecznosci, zwlaszcza gdy mamy przypadki roznic rzedu wielkosci w dlugich przedzialach czasu, gdzie przypadkowosc nie moze juz wchodzic w rachube.
Swirow ci wszedzie dostatek. Ale w USA maja latwy dostep do broni palnej i to polautomatycznej.