Department chairmen never die, they just lose their faculties.

interests / soc.culture.polish / Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

SubjectAuthor
* Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuZexon
+* Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samejPiotr
|`- Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej sameZexon
+* Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej sameCameo
> [...]
|   `* Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej sameZexon
|    `- Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej sameCameo
`* Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samejJakub A. Krzewicki
 `* Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samejPiotr
  `- Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samejfatso

Pages:12
Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<t5kd6p$19d7$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35698&group=soc.culture.polish#35698

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej
sytuacji?
Date: Fri, 13 May 2022 01:44:58 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 13 May 2022 01:44 UTC

On Thu, 12 May 2022 15:56:57 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]
>
> b) postawienie przez nauczycielki jej torebki na ziemi na czas
> zrobienia zdjecia nasz przenikliwy John
> Smith zdemaskowal jako:
> - "socjotechniczny eksperyment"
> - w celu "indoktrynowania biednych polskich dzieci genderyzmem"
> - "aby "zaburzyc osobowosc, w zakresie pelnienia rol spolecznych, w
> wieku dojrzalym"
> - i dzieki temu "bezpiecznie kontrolować swoich obywateli bez potrzeby
> armii czy policji".
> =====
>
> Cameo, I think this is the beginning of a beautiful friendship...

Trela popiera zboczenia(pedofilie),narkotyki, eutanazje i aborcje

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<t5kdd9$19d7$3@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35699&group=soc.culture.polish#35699

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
sytuacji?
Date: Fri, 13 May 2022 01:48:26 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 13 May 2022 01:48 UTC

On Thu, 12 May 2022 15:45:04 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> Panski nowy kolega andal jest na pewno najlepszym zrodlem informacji.
> Patrz jego rozwiazanie "kwestii zydowskiej":
>
> "How best to exterminate the Jews?
> - A billion on Wednesday, a billion on Saturday"
> Andrew da Lancia
> https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/
WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

> [...]
> Andrew da Lancia
> https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/
WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

> "What differs a Jew from a loaf of bread?
> The bread does not squeal in the oven"
> Andrew da Lancia
> https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/
WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

> the originals of these and DOZENS of other neoNazi "jokes" about
> murdering Jewish children, women and men in death camps, that Mr. D
> Lancia derisively dedicated to ... his Jewish opponents, to rub salt

panie Cameo, Trela juz zrobil z pana mojego kolege, ale prosze sie nie
zrazac, wkrotce pozna pan jego prawdziwe oblicze

a odnosnie tych "jewish jokes" to prawda ze je tu umieszczalem ale Trela
nie zrozumial ze to w celu uswiadomienia szerszej publiki o odrodzeniu
nazizmu, co zreszta widac dzis na Ukrainie

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<0366173d-fe8d-49ff-bc55-95d164374540n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35703&group=soc.culture.polish#35703

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 12 May 2022 19:31:47 -0700 (PDT)
_sytuacji?
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Fri, 13 May 2022 02:31 UTC

On Thursday, May 12, 2022 at 11:18:27 PM UTC-2:30, andal wrote:

> [...]
>
> a odnosnie tych "jewish jokes" to prawda ze je tu umieszczalem ale Trela
> nie zrozumial ze to w celu uswiadomienia szerszej publiki o odrodzeniu

;-) Good one, Mr. da Lancia - you were dedicating several pages of Auschwitz "jokes"
to your Jewish opponent, you changed his name so it sounded less Polish and more Jewish,
and finished your jokes about burning Jews alive, with "Cheers!":
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ
- and all these to ... warn Jews about neoNazism ?

Not surprisingly that the only admirer you got was a guy who for his Internet name chose "Adolf", and who was complimenting you on your excellent sources on " Jewish traitors":

Adolf to Andal:
"Adolf": "nie wiem skad masz tak doskonale zrudla o zydowskich zdrajcach.
NATOMIAST WIEM ZE [...] TWOJA ZASLUGA [w ich propagowaniu] BEDZIE OLBRZYMIA."
[original spelling and CapsLock].

And when you think you will discredit the Prime Minister of Canada by calling him repeatedly .... "jewstin"
- that's also to warn the public about resurging Nazism?

And when you blame the Russian aggression on the ... Jews - that's to warn about neoNazis too?

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<t5ki1u$o30$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35706&group=soc.culture.polish#35706

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
sytuacji?
Date: Fri, 13 May 2022 03:07:42 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 13 May 2022 03:07 UTC

On Thu, 12 May 2022 19:31:47 -0700 (PDT), Piotr wrote:

> [...]
> zdrajcach.
> NATOMIAST WIEM ZE [...] TWOJA ZASLUGA [w ich propagowaniu] BEDZIE

Trela, pomogles Adolfowi tak jak teraz putinowi?

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<t5mert$4o2$1@dont-email.me>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35731&group=soc.culture.polish#35731

From: cam...@unreal.invalid (Cameo)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re:_Czy_Ukraińcy_pomagali_by_Polakom_w_takiej_same
j_sytuacji?
Date: Fri, 13 May 2022 22:25:32 +0200
 by: Cameo - Fri, 13 May 2022 20:25 UTC

On 5/13/2022 3:42 AM, andal wrote:

> Trela bedac w Polsce wyslugiwal sie komunistom szpiegujac dzialaczy
> Solidarnosci, do Kanady przyslal go Kiszczak by tu pod przykrywka
> studiowania szerzyl komune

Kiszczak? Nie znam tego nazwyska.

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<t5mk9q$5si$2@gioia.aioe.org>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35735&group=soc.culture.polish#35735

From: and...@andal.org (andal)
Newsgroups: soc.culture.polish
sytuacji?
Date: Fri, 13 May 2022 21:58:18 -0000 (UTC)
 by: andal - Fri, 13 May 2022 21:58 UTC

On Fri, 13 May 2022 22:25:32 +0200, Cameo wrote:

> Kiszczak? Nie znam tego nazwyska.

https://en.wikipedia.org/wiki/Czes%C5%82aw_Kiszczak

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<t5mncm$uap$1@dont-email.me>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35739&group=soc.culture.polish#35739

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
j_sytuacji?
Date: Fri, 13 May 2022 16:51:00 -0600
 by: Zexon - Fri, 13 May 2022 22:51 UTC

On 2022-05-13 14:25, Cameo wrote:

> Kiszczak? Nie znam tego nazwyska.

Zdaje mi się, że to jest wujek Piotra Treli

..

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<t5od40$k9k$1@dont-email.me>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35769&group=soc.culture.polish#35769

From: cam...@unreal.invalid (Cameo)
Newsgroups: soc.culture.polish
j_sytuacji?
Date: Sat, 14 May 2022 16:08:00 +0200
 by: Cameo - Sat, 14 May 2022 14:08 UTC

On 5/13/2022 11:58 PM, andal wrote:

> https://en.wikipedia.org/wiki/Czes%C5%82aw_Kiszczak

Hm, jego rola w zmianie reżimu w 1989 r. jest bardzo podobna do tego, co
stało się na Węgrzech. Musielibyśmy tylko zmienić nazwiska.

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<2888855d-8b03-43f1-bba9-c6fd89268cfdn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35794&group=soc.culture.polish#35794

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sat, 14 May 2022 18:01:12 -0700 (PDT)
_sytuacji?
From: patrick....@gmail.com (Jakub A. Krzewicki)
 by: Jakub A. Krzewicki - Sun, 15 May 2022 01:01 UTC

środa, 11 maja 2022 o 20:39:35 UTC+2 Zexon napisał(a):
> Sami przyznają, że nie!
> https://youtu.be/G8XwLgfWGo8?t=431

Sądząc po wynikach Eurowizji:
Ludzie tak (publiczność 12 pt).
Rząd nie (jury 0 pt),

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<78a75297-d97e-44b6-917b-cdb90392c07en@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35886&group=soc.culture.polish#35886

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 18:44:39 -0700 (PDT)
_sytuacji?
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 16 May 2022 01:44 UTC

On Friday, May 13, 2022 at 5:55:34 PM UTC-2:30, Cameo wrote:

> Kiszczak? Nie znam tego nazwyska.\

To sponsor ORMO-wca z Teatru Wielkiego.

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<afcb16d4-c253-42d9-a41c-28e47ad5d7b2n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35887&group=soc.culture.polish#35887

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 18:49:26 -0700 (PDT)
_sytuacji?
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 16 May 2022 01:49 UTC

On Saturday, May 14, 2022 at 10:31:13 PM UTC-2:30, Jakub A. Krzewicki wrote:
> Sądząc po wynikach Eurowizji:
> Ludzie tak (publiczność 12 pt).
> Rząd nie (jury 0 pt),

Zaden tam "rzad":
- przedstawiciel rzadu:
"Jestem dumny z Ukraińców i Polaków, którzy nawzajem ocenili naszych wykonawców na Eurowizji 2022 najwyższą liczbą, 12 pkt.
Głos ludzi zawsze będzie ważniejszy niż ocena kilku biurokratów, którzy weszli do ukraińskiego jury Eurowizji. 🇺🇦🤝🇵🇱 #Eurovision2022 #Kalush #Ochman
https://twitter.com/ADeshchytsia/status/1525781884415909897

Re: Czy Ukraińcy pomagali by Polakom w takiej samej sytuacji?

<1dc4618c-079f-45bb-9068-c4f054d7262dn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35923&group=soc.culture.polish#35923

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 16 May 2022 05:28:04 -0700 (PDT)
_sytuacji?
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Mon, 16 May 2022 12:28 UTC

Czy jest tu ktos z Chicago? To takie kiedys polskie miasto i bylem tam 2 razy.
Ukrainian Village-taka jest tam dzielnica. Jadlem tam 2 x i bylem w kosciele sw Jacka, tez gdzies w okolicach.
Otoz zaloze sie ze Barak Obama jak i inni amerykanscy decydenci z tego miasta rodem wiedzieli co to Ukraina wiecej niz wiedzieli o Rosji. A jesli wpadli do knajpy polskiej gdzie podaja barszcz ukrainski-to oni juz nasi!