There is no substitute for good manners, except, perhaps, fast reflexes.

interests / soc.culture.polish / Re: Walka o zycie nienarodzonych dzieci (USA)

SubjectAuthor
* Walka o zycie nienarodzonych dzieci (USA)brat_olin
`- Re: Walka o zycie nienarodzonych dzieci (USA)a a

1
Walka o zycie nienarodzonych dzieci (USA)

<352f12c9-648c-4bd9-acf0-8498098b7d76n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35862&group=soc.culture.polish#35862

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 15 May 2022 12:55:58 -0700 (PDT)
Subject: Walka o zycie nienarodzonych dzieci (USA)
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Sun, 15 May 2022 19:55 UTC

https://www.radiomaryja.pl/informacje/w-usa-toczy-sie-walka-o-zycie-nienarodzonych-dzieci/

W USA TOCZY SIĘ WALKA O ŻYCIE NIENARODZONYCH DZIECI

Senat USA ponownie odrzucił ustawę, która pozwalałaby we wszystkich stanach na mordowanie dzieci poczętych. Działacze pro-life cały czas walczą, aby zabijanie niewinnych i nienarodzonych dzieci było niedozwolone.

W Stanach Zjednoczonych trwa batalia o życie nienarodzonych. Od kilku miesięcy Demokraci, na czele z prezydentem Joe Bidenem i jego administracją, zabiegają o wprowadzenie ustawy federalnej, która ma legalizować zabijanie dzieci poczętych we wszystkich stanach. Choć dokument pod nazwą „O ochronie zdrowia kobiet” bez problemu przeszedł przez Izbę Reprezentantów, to jednak utknął w Senacie. Demokraci próbowali przegłosować prawo pozwalające na mordowanie nienarodzonych dzieci. Do osiągnięcia celu potrzebowali 60 głosów.

– Wzywam moich kolegów i Amerykanów do walki. Wzywam Amerykanów i wszystkich tutaj, aby bronili prawa wyboru. Wzywam moich kolegów do głosowania na „tak” – powiedział Chuck Schumer, przedstawiciel Demokratów.

Przedstawiciele Partii Republikańskiej podkreślili, że ustawa „o ochronie zdrowia kobiet” nie ma nic wspólnego z ochroną zdrowia. To ustawa o legalnej tzw. aborcji.

– To nie jest ustawa „o ochronie zdrowia kobiet”. To ustawa o aborcji na żądanie, bez ograniczeń i bez limitów – mówił John Cornyn, Partia Republikańska.

Plan zwolenników tzw. aborcji upadł podczas głosowania

– Wniosek nie jest zaakceptowany – oznajmiła Kamala Harris, wiceprezydent USA.

Obecnie w całym kraju trwają brutalne protesty środowisk proaborcyjnych. Zastraszani są sędziowie, dochodzi także do profanacji Mszy świętych. Dzieje się to na kilka tygodni przed tym, jak Sąd Najwyższy w USA ma wydać orzeczenie, które – według doniesień – obali skrajnie niesprawiedliwy precedens „Roe vs. Wade”, który prawnie – od niemal 50 lat – chronił tych, którzy mordowali nienarodzonych. Po jego ogłoszeniu wiele stanów gotowych jest na wprowadzenie przepisów, które będą zakazywały zabijania poczętych dzieci, co nie podoba się zwolennikom tzw. aborcji.

– Planned Parenthood jest gotowe. Będziemy walczyć stan po stanie, zakaz za zakazem, razem z naszymi partnerami: niezależnymi klinikami, funduszami aborcyjnymi, aby zabezpieczyć nasze prawo do kontrolowania naszych ciał i podejmowania własnych decyzji – oznajmiła Kelley Robinson z Planned Parenthood.

Kontrmanifestacje organizują obrońcy życia nienarodzonych dzieci – tych, którzy nie mogą się sami obronić.

– Jestem tutaj, ponieważ chcę bronić niewinnego życia w łonie matki. Nie sądzę, że istnieje argument za „moim ciałem, moim wyborem”, ponieważ istnieje niewinne życie, które nie wybrało bycia w łonie matki, a mimo wszystko jest zabijane i zapomniane – podkreśliła Clove Jarrel, działacz pro-life.

Wyrok Sądu Najwyższego dotyczący ochrony życia w Stanach Zjednoczonych ma zapaść w przyszłym miesiącu.

Re: Walka o zycie nienarodzonych dzieci (USA)

<7a78ddc5-483d-46f6-8017-29a8c9aecd16n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35900&group=soc.culture.polish#35900

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 16 May 2022 02:56:16 -0700 (PDT)
Subject: Re: Walka o zycie nienarodzonych dzieci (USA)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 16 May 2022 09:56 UTC

On Sunday, 15 May 2022 at 21:56:00 UTC+2, brat_olin wrote:
> [...]
>
> Wyrok Sądu Najwyższego dotyczący ochrony życia w Stanach Zjednoczonych ma zapaść w przyszłym miesiącu.
Wygraliśmy w senacie to wygramy też w Sądzie Najwyższym

https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/JfBNYi3GnIc

Wygraliśmy w Senacie, uratowaliśmy 1.000.000 nienarodzonych dzieci przed eutanazją