Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 16 May 2022 06:41:00 -0700 (PDT)
Subject: Re: Zmierzch Pulaw i Natolina
From: bratol...@gmail.com (brat_olin)
 by: brat_olin - Mon, 16 May 2022 13:41 UTC

brat_olin wrote:

> Myli Pan, p. Jozku, Natolin z Pulawami (i na odwrot). Pulawy =
> zydokomuna; Natolin = tzw. beton, choc goje. Prosze sobie zapisac do
> sztambucha.
> Obie frakcje chcialy komunizmu od Wladywostoku do Lizbony. Z tym, ze
> taktycznie (i realistycznie) Natolin przyzwalal na istnienie
> pojedynczych niezaleznych panstwowosci np. Francji czy Wlochom - tak
> jak dzisiaj EU przyzwala (ale juz nie bedzie przyzwalac za 5-10
> lat).

Powyzsze to sprzed rowno 9 lat. EU ma jeszcze rok, by dokrecic srube,
zgodnie z powyzszym wieszczeniem. A czy Natolin i Pulawy rzeczywiscie
w Strasburgu/ Brukseli? Na to wyglada, i oni nawet nie walcza ze soba!

Lata temu tu wieszczylem, ze Rosja zlozy podanie o czlonkostwo
w EU. Teraz widze, ze wezma ich predzej, niz Ukraincow.