Huh?

interests / soc.culture.polish / Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji

SubjectAuthor
* 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucjiPiotr
+* Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucjiBasia
|`* Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucjiPiotr
| `* Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucjiBasia
|  +- Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucjiEksuperancjusz Dociekliwy
|  `* Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucjiA. Filip
|   `- Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucjiPiotr
`* Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji [RosjaA. Filip
 `- Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucjiPiotr

1
2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji

<eaf27d68-3162-4382-9316-0416dc829141n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35954&group=soc.culture.polish#35954

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 16 May 2022 10:13:41 -0700 (PDT)
Subject: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 16 May 2022 17:13 UTC

W czasie okupacji rejonu Buczy zginęło ponad 1000 cywilów, z czego ponad połowa - 650 osób - straciła życie nie wskutek bombardowań czy ranienia odłamkami, a została zastrzelona w trakcie egzekucji - podaje BBC.

Sciepowe dziwki Putina:
"Basia" :
"moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow"

"boukun":
"Patrząc na ogromne straty jakie ponoszą Rosjanie w wojnie z Ukrainą, to wiąże się chyba z tym, że nie prowadzą oni wojny totalnej. A patrząc na jednostronną propagandę polską, to się poprostu rzygać chce i jest nie do zniesienia."

==BBC opisało drastyczne szczegóły rzezi, do której doszło w podkijowskiej Buczy. Według świadków Rosjanie, którzy weszli do miasta strzelali na oślep do wszystkiego, a z miejsca, gdzie odbywał się letni obóz dla dzieci urządzili miejsce egzekucji cywilów.

Związane ręce, tortury i strzał w głowę
W jednej z piwnic, rosyjscy żołnierze rzucili pięciu Ukraińców na kolana i strzelili im w głowy. Przed śmiercią związano im ręce na plecach. W takiej pozycji znaleziono ich ciała. - Wiemy, że byli torturowani. (...) Rosjanie nie walczyli z wojskiem w Ukrainie, tylko porywali i torturowali ludność cywilną - podkreślił szef kijowskiej policji Andrij Niebytow. Na prawo od wejścia do piwnicy znajdują się kamienie pokryte krwią. Wśród nich leży niebieska wełniana czapka nasiąknięta krwią. W ścianie znajduje się co najmniej kilkanaście dziur po kulach.

[...]

<67aedb37-369f-4566-b237-785db0c871fan@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35955&group=soc.culture.polish#35955

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 16 May 2022 10:34:34 -0700 (PDT)
Subject: Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Mon, 16 May 2022 17:34 UTC

On Monday, May 16, 2022 at 10:13:42 AM UTC-7, Piotr wrote:

> [...]
> "Patrząc na ogromne straty jakie ponoszą Rosjanie w wojnie z Ukrainą, to wiąże się chyba z tym, że nie prowadzą oni wojny totalnej. A patrząc na jednostronną propagandę polską, to się poprostu rzygać chce i jest nie do zniesienia."

Jedno nie wyklucza drugiego.
Po co przezywac ludzi.

A tymbardziej gdy stwierdzenia Basi
oraz Boukuna mialy miejsce na dlugo
przed Bucza, o czym Piotr doskonale
wie, ale zostal przyuczony przez Jaskotow
by argumentujac nigdy nie wahac sie
pomawiac ludzi, i dorabiac im geby.
Basia (Ona/Jej)

Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji

<6dc14ed3-2dc6-48b6-9457-286fa5237a5cn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35978&group=soc.culture.polish#35978

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 16 May 2022 16:49:30 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 16 May 2022 23:49 UTC

On Monday, May 16, 2022 at 3:04:35 PM UTC-2:30, Basia wrote:

> Jedno nie wyklucza drugiego.

Alez oczywiscie, panie Zwolan - tortury i celowe mordy cywilow ukrainskich przez rosyjska armie ... nie wyklucza
tejze rosyjska armie heroicznie gotowej POSWIECAJACEJ zycie swoich zolnierzy, aby tylko zredukowac smierc wsrod cywilow ukrainskich.

> Po co przezywac ludzi.

Jaki kon jest - kazdy widzi:

BBC: W czasie okupacji rejonu Buczy zginęło ponad 1000 cywilów, z czego ponad połowa - 650 osób -
straciła życie nie wskutek bombardowań czy ranienia odłamkami, a została zastrzelona w trakcie egzekucji

Zwolan: "moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow"

Niedzwiecki: "Patrząc na ogromne straty jakie ponoszą Rosjanie w wojnie z Ukrainą, to wiąże się chyba z tym, że nie prowadzą oni wojny totalnej. A patrząc na jednostronną propagandę polską, to się poprostu rzygać chce i jest nie do zniesienia."

> A tymbardziej gdy stwierdzenia Basi oraz Boukuna mialy miejsce na dlugo przed Bucza

to akurat mozna sprawdzic:
- wycofanie sie Rosjan z Buczy - 31 marca
- zacytowane stwierdzenia Boukuna - 3 kwietnia
- zacytowane stwierdzenia Zwolana - 4 kwietnia

"Na dlugo przed Bucza", eh?

Zwolan nie majac jaj aby wziac odpowiedzlanosc za swoje poglady - probowal wyjsc na technicality, ze przeciez jego pierwszy post byl 23 marca. Tyle ze

1. Post z 23 marca Zwolan pisacl juz WIEDZIAL jak wygladala o ochronie cywilow ukrainskich przez Rosjan m.in.:
- 8 marca - zbombardowanie szpitala polozniczego w Mariupolu
- 16 marca - zrzucenie 500 kg bomby na teatr w Mariupolu i zabiciu KILKUSET cywilow, mimo oznakowania teatru
napisem DZIECI tak duzym ze widocznym z satelitow

Tak wiec WIEDZAC o obu - 23marca Edek Zwolan dalej zapewnia jak to Rosjanie nie chca "powodowac strat cywilnych u Ukraincow".

2. I CO WIECEJ - 4 kwietnia, juz WIEDZAC o Irpieniu i Buczy, nasz Edziu ..... NIE WYCOFAL sie ze swojego twierdzenia,
NIE PRZEPROSIL zamordowanych Ukraincow za wybielanie ich mordercow, A WRECZ PRZECIWNIE - ROZBUDOWAL
swoje twierdzenie z 23 marca DODAJAC to czego nie bylo w oryginalnym poscie - tekstu o ... szlachetnosci
rosyjskiej armii ktora chroni tych ukrainskich cywilow NAWET ZA CENE "akceptowania wysokich strat wlasnych":

"wojska Rosji AKCEPTUJA WYSOKIE STRATY WLASNE BO chca redukowac ilosc zabitych cywilow"
- Dla ulatwienie zaznaczylem tresci ktorych nie bylo w poscie 23 marca, a pojawily sie po Buczy,
w poscie Zwolana z 4 kwietnia, w watku o tym jak dla niektorych propoagandystow Putina
zbrodnie w .. Buczy to tylko model do rozciagniecia na reszte Ukrainy:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/fylOqKUIs20/m/pYKyal_HAgAJ

Znajac teraz juz powyzsze fakty czytelnik moze teraz docenic w pelni hucpe naszego Zwolana:

> o czym Piotr doskonale wie, ale zostal przyuczony przez Jaskotow by argumentujac nigdy nie wahac sie
> pomawiac ludzi, i dorabiac im geby.

Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji

<b48ee22d-beec-4f07-a01c-3e0481069043n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36000&group=soc.culture.polish#36000

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 17 May 2022 04:35:21 -0700 (PDT)
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Tue, 17 May 2022 11:35 UTC

On Monday, May 16, 2022 at 4:49:32 PM UTC-7, Piotr wrote:

> [...]
> Zwolan: "moja sugestia ze wojska Rosji akceptuja wysokie straty wlasne bo chca redukowac ilosc zabitych cywilow"

Powtarzasz swoj belkot, Trela, a
dowodu ze jedno nie wyklucza
drugiego nie przedstawiasz.

A tutaj masz swieze oficjalne
dane ONZ ukazujace o tym ze po
2.5 miesiacach wojny Rosjanie
zabili ponad 2 razy mniej cywilow
nizeli najezdzy Iraku w 2003r.

Date: 16 May 2022
From 4 a.m. on 24 February 2022, when the Russian Federation’s armed attack against Ukraine started, to 24:00 midnight on 15 May 2022 (local time), the Office of the UN High Commissioner for Human Rights (OHCHR) recorded....3,668 killed

https://www.ohchr.org/en/news/2022/05/ukraine-civilian-casualty-update-16-may-2022

Iraq War 2003

Monthly civilian deaths:
March.... 3977
April....... 3438
May...........545

https://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War

Po 2.5 miesiacach specjalnej akcji
na Ukrainie Rosjanie zabili ponad
2 razy mniej cywilow nizeli najezdzy
Iraku w ich pierwszych 2 i pol miesiaca
najazdu.

Irak: 3,977 + 3,438 + (545/2)= 7,687
Ukraina: 3,668

7,687/3,668= 2.09

A teraz spieprzaj dziadu.

Basia (Obna/Jej)

Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji [Rosja zrobiła więcej niż Blackwater 2 i Abu Ghraib 2?]

<anfi+rydkmpm8af-m5h2@wp.eu>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36004&group=soc.culture.polish#36004

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji [Rosja
zrobiła więcej niż Blackwater 2 i Abu Ghraib 2?]
Date: Tue, 17 May 2022 11:53:14 +0000 (UTC)
sha1:TKnF2YRNFhp9AulzoZiKIuJavhY=
 by: A. Filip - Tue, 17 May 2022 11:53 UTC

Piotr <petrelnl@gmail.com> pisze:
> [...]
> ponad połowa - 650 osób - straciła życie nie wskutek bombardowań czy
> ranienia odłamkami, a została zastrzelona w trakcie egzekucji - podaje

Stanowczo żądasz by winni zostali ukarani z taką surowością jak winni z
Blackwater i winni za Abu Ghraib?
Może staranniej podkreślaj te fragmenty które mają świadczyć że
Rosjanie zrobili na Ukrainie (bardzo) wyraźnie więcej niż Irak 2.

Ja dotąd pamiętam jak bardzo zmieniły się "standardy" zachodka
od KAL007 do IR655.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Lepiej żartować niż chorować. (Przysłowie polskie)

Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji

<80dff87c-1833-46f7-98bf-5568953a84e5n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36010&group=soc.culture.polish#36010

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 17 May 2022 05:18:53 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Tue, 17 May 2022 12:18 UTC

Basia napisał(a):
> UN High Commissioner for Human Rights (OHCHR) recorded....3,668 killed

Raczej tyle ofiar pochowano, pod gruzami jest jeszcze
dużo ciał.

Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji [Rosja zrobiła więcej niż Blackwater 2 i Abu Ghraib 2?]

<019d3b69-2d3a-43d5-8bba-5ed6e26095a3n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36015&group=soc.culture.polish#36015

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 17 May 2022 06:03:29 -0700 (PDT)
[Rosja_zrobiła_więcej_niż_Blackwater_2_i_Abu_Ghraib_2?]
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 17 May 2022 13:03 UTC

On Tuesday, May 17, 2022 at 9:24:02 AM UTC-2:30, A. Filip wrote:

> Stanowczo żądasz by winni zostali ukarani z taką surowością jak winni z
> Blackwater i winni za Abu Ghraib?

Radziecki komputer A-A-Filip-3000 w obronie mordow na Ukrainie:
" A u Was Amerykanie mieli Abu Graib !"
=Piotr

" Do Puty Filip wode nosi, dopoki mu sie ucha nie urwie" (Przyslowie ukrainskie)

Re: 2/3 cywilow zabitych w Buczy - ofiary egzekucji

<anfi+1v8q0x3n0f-m5h2@wp.eu>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36035&group=soc.culture.polish#36035

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 17 May 2022 16:23:57 +0000 (UTC)
sha1:EXhkjEVky/94RGyzsfKWEP5vEmY=
 by: A. Filip - Tue, 17 May 2022 16:23 UTC

Basia <abjjkst@sbcglobal.net> pisze:

> [...]
> attack against Ukraine started, to 24:00 midnight on 15 May 2022
> (local time), the Office of the UN High Commissioner for Human Rights

<cynizm> Widać dla niego życie nawet Wschodnio Europejczyków znaczy o
wiele więcej niż życie jakichś tam byle Irakijczyków. </cynizm>

Zawsze można ostro opierdalać oba przypadki by uniknąć podwójnej
moralności Kalego.

--

<fefb568c-d06e-47b6-ade2-2a8b7750dd02n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36037&group=soc.culture.polish#36037

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Tue, 17 May 2022 10:05:38 -0700 (PDT)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Tue, 17 May 2022 17:05 UTC

On Tuesday, May 17, 2022 at 1:53:59 PM UTC-2:30, A. Filip wrote:

> <cynizm> Widać dla niego życie nawet Wschodnio Europejczyków znaczy o
> wiele więcej niż życie jakichś tam byle Irakijczyków. </cynizm>

Filip UDOWODNI swoje insynuacje. Smialo, Filip, dawaj tu te MOJE CYTATY na ktorych oparles swoje publiczne
insynuacje:
"Widać dla niego życie nawet Wschodnio Europejczyków znaczy o wiele więcej niż życie jakichś tam byle Irakijczyków. "
Andrzej Adam Filip o mnie

Put your money where your mouth is.