10.0 times 0.1 is hardly ever 1.0.

interests / soc.culture.polish / Re: Trzy madre malpy w Ukrainie

SubjectAuthor
* Trzy madre malpy w Ukrainiefatso
`* Re: Trzy madre malpy w Ukrainienarc...@gmail.com
 `* Re: Trzy madre malpy w Ukrainiefatso
  `* Re: Trzy madre malpy w Ukrainienarc...@gmail.com
   `* Re: Trzy madre malpy w Ukrainiefatso
    `- Re: Trzy madre malpy w Ukrainienarc...@gmail.com

1
Trzy madre malpy w Ukrainie

<af721e2a-599e-41d8-a46f-e24e81793887n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35895&group=soc.culture.polish#35895

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 16 May 2022 02:13:33 -0700 (PDT)
Subject: Trzy madre malpy w Ukrainie
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Mon, 16 May 2022 09:13 UTC

Przestalem ogladac polskich generalow na TVInfo w internecie-bo nic nie wiedza. Korzystam z dostatecznie dobrej znajomosci jez.rosyjskiego by ogladac na Youtube 3 malpy z Ukrainy. Oczywiscie to Zydzi a nie umysly zniszczone samogonem i sadlem z ogorkiem.
*Katz-Zyd rosyjski co wyjechal za mlodu do Israela i tam chodzil do szkoly. Fenotypowo drugi Trocki ale ma zdolnosc analizy jak i zyskownej publicystyki we krwi.
* Mark Solonin-moj bohater. Inzynier-konstruktor samolotow rodem gdzies zza Uralu, Zyd po rodzicach jak sam przyznaje. Chociaz nie zna jezyka yidish wcale. Moj bohater bo dokonal rewolucji-wraz z Wiktorem Suworowem- w historiografii II W,sw. Ukrywal sie w Estonii a dzis nadaje gdzies spod Kijowa.
Genialnie.
* Gordon z nazwiska, dziennikarz z zawodu.Kijowianin gdzie mieszka w centrum miasta w dobrym mieszkaniu. B.nie lubi mojego ulubienca Lukaszki. Super inteligentny, twarz nie-slowianska. No i przyznal sie wczoraj, ze jest Zydem! Scislej mowiac-jest potomkiem czerwonego kagana nad kijowianami-stad i dobre locum w miescie. Wczoraj opowiedzial urbi et orbi, ze jego wlasny dziadek byl tam zastepca mera miasta(w komiunistycznej nomenklaturze to sie zwalo inaczej). I ze tam narod ukrainski prowadzil dziadka na egzekucje publiczna by go powiesic w 1941r. Mysle ze zasluzenie.
Kijow-miasto-mial zalozyc wodz Chazarow(pseudo-Zydow) o przezwisku Kij.
Powyzsze trojka potwierdza,ze Chazarzy dzis powracaja tam do wladzy.

Re: Trzy madre malpy w Ukrainie

<bd835e11-1f0f-488f-867a-7dcc4bcf20ean@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35909&group=soc.culture.polish#35909

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 16 May 2022 03:48:03 -0700 (PDT)
Subject: Re: Trzy madre malpy w Ukrainie
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Mon, 16 May 2022 10:48 UTC

poniedziałek, 16 maja 2022 o 05:13:35 UTC-4 fatso napisał(a):
> [...]
> Kijow-miasto-mial zalozyc wodz Chazarow(pseudo-Zydow) o przezwisku Kij.
> Powyzsze trojka potwierdza,ze Chazarzy dzis powracaja tam do wladzy.

Sołonina poglądy znam i pochwalam:

22 czerwca 1941, czyli jak zaczęła się wielka wojna ojczyźniana

Mark Siemionowicz Sołonin:
https://tiny.pl/96fnx

W roku 1914, gdy rząd francuski ogłosił mobilizację przed wojną z Niemcami, oświadczył, że mobilizacja nie jest wojną, ale najlepszym sposobem utrzymania pokoju. Zapewniano społeczeństwo, że Francja nigdy nie miała ambicji imperialistycznych ani militarystycznych – w co oczywiście Francuzi wierzyli, nawet patrząc na pomnik Napoleona.

Kajzerowskie Niemcy również twierdziły, że nie będzie wojny, ponieważ związki gospodarcze z Francją są tak ścisłe i symbiotyczne, że wojna byłaby samobójstwem.

Festiwal pacyfizmu poprzedzał II wojnę światową. Lord Chamberlain przywiózł światu pokój. „Niżej podpisany, niniejszym pozwalam sobie z szacunkiem zasugerować, by Pokojowa Nagroda Nobla za rok 1939 została przyznana Kanclerzowi Rzeszy Niemieckiej Adolfowi Hitlerowi” – napisał w styczniu 1939 r. do komitetu noblowskiego szwedzki parlamentarzysta Erik Brand. Stanowisko Szweda wynikało z przeświadczenia o oczywistym pacyfizmie Hitlera. Ten wszak oświadczył w berlińskim Sportpalast we wrześniu 1938 r., że „naród niemiecki nie chce niczego poza pokojem”.

Pacyfizm Hitlera posunięty był do tego stopnia, że gdy niemieckie pociski miażdżyły Westerplatte 1 września, zwołał Reichstag, aby poinformować, że „stosunki Niemiec z Polską przybrały obrót, który zapewni pokojowe współistnienie”.

Wojny nie chciała też Francja, która zanim ją Niemcom wypowiedziała, oświadczyła, że Francuzi nigdy nie byliby zdolni do inwazji na terytorium obcego państwa. Premier Édouard Daladier 2 września poinformował parlament, że z „czystym sumieniem będzie przeciwstawiał się wojnie do ostatniej chwili”. Nazajutrz podpisał akt wypowiedzenia wojny Niemcom.

Nie chciał tej wojny japoński cesarz Hirohito, co nawet zostało udowodnione przed amerykańskim sądem po jej zakończeniu..

To nie my pierwsi, to oni
Gdy już wbrew woli wszystkich wojny wybuchały, każda z walczących stron twierdziła, że za wojnę wyłączną odpowiedzialność ponosi wróg i jego sprzymierzeńcy.

Według oświadczenia rządu francuskiego z 4 sierpnia 1914 r. „Francja została wciągnięta do wojny przez całkowite zaskoczenie nagłą, haniebną, podstępną, bezprecedensową agresją Niemiec”. Rząd Francji oczywiście słowem nie wspomniał o knowaniach z Rosją, której przypisywano ów nieszczęsny incydent w Sarajewie, jaki rzekomo rozpalił I wojnę światową.

Niemiecka opinia publiczna przez 5 lat była przekonana, że wojnę (zwaną II światową) wywołała Polska, dopuszczając się „maltretowania 1,5-milionowej mniejszości niemieckiej, nieustannych i okrutnych naruszeń granic. Führer znosił te prowokacje z największą cierpliwością, mając nadzieję, że Polska jednak się opamięta”. Ale stało się odwrotnie. Skoro Polska ogłosiła powszechną mobilizację i dokonała trzech niczym niesprowokowanych ataków na terytorium Niemiec, „z największą niechęcią” kanclerz zgodził się, aby junkersy zbombardowały Wieluń.

My natomiast pozostawaliśmy przez długie lata w błędzie, że to wróg napadł na Polskę z kraju sąsiedniego. Poinformowała o tym Warszawa i wszystkie rozgłośnie Polskiego Radia: „Dziś rano o godzinie piątej minut 40 oddziały niemieckie przekroczyły granicę polską, łamiąc pakt o nieagresji. Bombardowano szereg miast!”.

Za wojnę na zachodzie w pojęciu niemieckiej opinii publicznej odpowiedzialne były Francja i Anglia, co już było bardziej logiczne. To one bezdyskusyjnie wypowiedziały Niemcom wojnę, stając się agresorami.

Atak Niemiec na Związek Radziecki nazwano „defensywnymi działaniami wyprzedzającymi”, ponieważ Rosjanie i tak by zaatakowali, twierdzili wszyscy Niemcy z powagą.

W sierpniu 1990 r. w Kuwejcie Saddam Husajn, „kryminalny dyktator, łamiąc prawo międzynarodowe, rzucił wyzwanie światu” – twierdził prezydent Stanów Zjednoczonych. Zaatakowana przez Husajna Ameryka nie mogła postąpić nijak niż odpowiedzieć obroną, która nosi miano pierwszej wojny w zatoce.

W przeddzień drugiej wojny w Iraku generał Colin Powell zapewniał: „My, Amerykanie, nie jesteśmy wojowniczy. Bardzo niechętnie idziemy na wojnę”. Brytyjski premier Tony Blair przekonywał: „Nie chcieliśmy tej wojny. Ale odmawiając zaprzestania produkcji broni masowego rażenia, Saddam nie pozostawia nam innego wyboru, jak tylko działać”.

Wszystkie agresje militarne minionego stulecia przedstawiane były własnym społeczeństwom przez ich rządy jako: kontrataki, defensywa, w najgorszym razie kroki konieczne, aby uniknąć zbliżającej się nieuchronnie inwazji. Dokonywano też działań wyzwoleńczych wobec już dokonanych aneksji. Nikt nigdy nikogo pierwszy nie zaatakował.

Re: Trzy madre malpy w Ukrainie

<0c16fa8e-001c-4f03-9f8c-e48cc9b7bd4bn@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35913&group=soc.culture.polish#35913

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 16 May 2022 04:11:51 -0700 (PDT)
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Mon, 16 May 2022 11:11 UTC

ZEROWA wojne swiatowa(1904-5) wywolala Rosja carska by podbudowac carski rezym wojenka z japonskim malym Mikado. Car tak dostal lupnia, ze z trudem sie utrzymal na tronie.
Pierwsza Wojne swiatowa wywolala carska mobilizacja ogolna. car mogl ja powstrzymac ale nie byl w stanie powstrzymac logiki wojny. W wyniku zginal wraz z cala rodzina a jego geny dzis reprezentuje jakas komiczna Wielka Ksiezna Romanoff.
Druga wojna? Byla Prowokacja Gliwicka ale o niej wkrotce zapomniano w natloku wydarzen. Podobnie jak o jedynym polskim nalocie lotniczym na Rzesze Hitlera, wykonanym przez osobiscie mi znanego pilota-sierzanta Malinowskiego. Ktory mi sam o swoim ataku na dworzec kolejowy gdzies w Prusach opowiadal.
Mark Solonin genialny dlatego ze nadal substancje buchaltera i archiwisty opowiesci "lodomalacz" i inne Wiktora Suworowa. Suworov-szpieg i analityk sowiecki-opisal i zbeletryzowal fakty a Solonin je udowodnil z liczydlem w reku. To Stalin prawie napadl na Hitlera, spoznil sie o dwa tygodnie!

Re: Trzy madre malpy w Ukrainie

<7ea6acd1-d818-474b-a5d2-65a719b22d72n@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=35921&group=soc.culture.polish#35921

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 16 May 2022 04:48:20 -0700 (PDT)
From: narcia...@gmail.com (narc...@gmail.com)
 by: narc...@gmail.com - Mon, 16 May 2022 11:48 UTC

poniedziałek, 16 maja 2022 o 07:11:52 UTC-4 fatso napisał(a):
> [...]
> Mark Solonin genialny dlatego ze nadal substancje buchaltera i archiwisty opowiesci "lodomalacz" i inne Wiktora Suworowa. Suworov-szpieg i analityk sowiecki-opisal i zbeletryzowal fakty a Solonin je udowodnil z liczydlem w reku. To Stalin prawie napadl na Hitlera, spoznil sie o dwa tygodnie!

Ważne jest to, że ostatniej doby siły Putyn stracił 373 bojców, osiem czołgów, 16 BTRów, 22 "Kaciusze", 1 helikopter i 11 dronów.
Straty Putyna od początku najazdu do dziś to: 1228 czołgów, 2974 pojazdów opancerzonych, 577 systemów artyleryjskich, 195 wieloprowadnicowych wyrzutni rakiet, 89 systemów przeciwlotniczych, 200 samolotów, 165 helikopterów, 2101 pojazdów i cystern, 427 dronów, 13 jednostek pływających i 97 pocisków manewrujących. Ciekawe ile w ten złom zainwestował Wovka tysięcy to ropy i gazu - nie licząc 27 i pół tysiąca poległych żołnierzy?

Re: Trzy madre malpy w Ukrainie

<23809c2b-8490-4490-8b7f-f9c35761d7een@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36191&group=soc.culture.polish#36191

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Thu, 19 May 2022 03:04:18 -0700 (PDT)
From: fatso60...@gmail.com (fatso)
 by: fatso - Thu, 19 May 2022 10:04 UTC

..
> [...]
> Straty Putyna od początku najazdu do dziś to: 1228 czołgów, 2974 pojazdów opancerzonych, 577 systemów artyleryjskich, 195 wieloprowadnicowych wyrzutni rakiet, 89 systemów przeciwlotniczych, 200 samolotów, 165 helikopterów, 2101 pojazdów i cystern, 427 dronów, 13 jednostek pływających i 97 pocisków manewrujących. Ciekawe ile w ten złom zainwestował Wovka tysięcy to ropy i gazu - nie licząc 27 i pół tysiąca poległych żołnierzy?

Wowka w bloto wrzucil 1.5 TRYLIONA $$. Sam ogladalem w TV i bylem pod wrazeniem owo centrum dowodzenia nowoczesne, zbudowane chyba przez Turkow-rzedy komputerow gdzies w bunkrze atomowym a przy nich dyzurni pulkownicy. Oto potega swiatowa-myslalem. Dzis wiem, ze kreiser Moskva namierzyli ze swojego centrum Amerykanie satelita, turek go przyszpilil ze swojego drona Baktiara i mu wylaczyl radiolokacje malymi swoimi bombkami po antenach. pozniej chociaz go golymi rekami brac. I wzieli dume i slawe Rosji Ukraincy dwiema rakietamiNeptun po burcie-czyli owe zabawki slizgaly sie nisko a zdradliwie po falach morskich. Bravo!

Re: Trzy madre malpy w Ukrainie

<06265fb2-30a2-40bf-9286-99c4399d3e9en@googlegroups.com>

 copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36247&group=soc.culture.polish#36247