The soul would have no rainbow had the eyes no tears.

interests / soc.culture.polish / Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPA

SubjectAuthor
* Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPAZexon
+* Re: Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPAPiotr
|`* Re: Świadkowie zbrodni ukraińskieA. Filip
| `* Re: Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPA [Zexon-a wPiotr
|  +- Re: Mowa trawa, (nieupubliczniony) film grunt [Was:A. Filip
|  `- Re: Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPA [Zexon-a wAlojzy Gąska
`- Re: Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPAEksuperancjusz Dociekliwy

1
Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPA

<t6c8o4$m76$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36419&group=soc.culture.polish#36419

From: Zex...@hotmail.com (Zexon)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Świadkowie_zbrodni_ukraińskiego_UPA
Date: Sat, 21 May 2022 20:56:04 -0600
 by: Zexon - Sun, 22 May 2022 02:56 UTC

Zbrodnie ukraińskich nacjonalistów na Polakach w latach czterdziestych XX w. pochłonęły tysiące
ofiar. 75 lat po "krwawej niedzieli" - kulminacyjnym punkcie zbrodni ludobójstwa na Wołyniu i w
Małopolsce Wschodniej przywołujemy świadectwa ocalałych świadków.
https://youtu.be/PqFt6J5s0EQ

--
Jak dodać polską klawiaturę w Windows 10 wersji US w ciągu 3 minut.
https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html

Re: Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPA

<6d9c4b4c-e542-46e2-9ddb-5d083c371eean@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36431&group=soc.culture.polish#36431

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 May 2022 03:32:17 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Świadkowie_zbrodni_ukraińskiego_UPA
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 22 May 2022 10:32 UTC

On Sunday, May 22, 2022 at 12:26:07 AM UTC-2:30, Zexon wrote:
> [...]
> Małopolsce Wschodniej przywołujemy świadectwa ocalałych świadków.

I Zenon postanowal przywolac te swiadectwa .... AKURAT w trakcie mordowania ukrainskich cywilow
przez Rosje, bo...?

Swiadectw setek tysiecy Polakow zamordowanych przez Rosje czy ponad miliona deportowanych na Syberie w latach 1939-41- zakladam, nie bedzie ?

Tonacy Putin Zenonow sie chwyta (Przyslowie ukrainskie)
Patrz tez poprzedni wystep Zenona, bo sie zmyl z tamtego watku:

===On Friday, May 20, 2022 at 11:42:28 PM UTC-2:30, Zexon wrote:
> Zbrodnia Wołyńska to symbol ludobójstwa dokonanego na Polakach przez Ukraińców.

Co za kosmiczny zbieg okolicznosci, ze Zenon postanowial to rozliczac .... AKURAT teraz
gdy jego patron z Kremla dokonuje .... masowych mordow na ukarinskich cywilach
nieponoszacych zadnej odpowiedzialnosci za zbrodnie wolynska - kazdy ponizej ...95 lat
nie mogl byc sprawca tych mordow.

A jesli juz wyciagac teraz sprawy dalekiej historii - to wydawaloby sie, ze napasc na inne panstwo
i mordowanie cywilow przez Rosje - byloby dobra okazje aby otworzyc watek o tym jak Rosja
rozliczyla sie swoje ludobjstwo Polakow WIELOKROTNIE WYZSZE niz ludobojstwo na Wolyniu:

Czy Zenon otwiera dzisiaj watki:

- "Katyn - nierozliczone ludobójstwo"?

- "setki tysiecy Polakow zamordowanych i ponad milion deportowanych na Syberie
po zajeciu wschodniej polowy Polski przez Rosje po wspolnej z Hitlerem inwazji na Polske"?

- "100 tys. Polakow zyjacych na terenach ZSRR - zamordowanych w ramach "akcji polskiej"
w latach 1930-tych" ?

Rosyjskie ludobojstwa na Polakach i Rosjanie zaprzeczajacy lub relatywizujacy te ludobojstwa
- Zenonom zupelnie nie przeszkadzaja?

Piotr
-------------------

Re: Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPA [Zexon-a wyczucie chwili]

<anfi+mb1irhmr8f-m5m0@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36433&group=soc.culture.polish#36433

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Świadkowie zbrodni ukraińskie
go UPA [Zexon-a wyczucie chwili]
Date: Sun, 22 May 2022 11:29:10 +0000 (UTC)
sha1:xZzuYXCFM3vYifloBe+FGky/JHQ=
 by: A. Filip - Sun, 22 May 2022 11:29 UTC

Piotr <petrelnl@gmail.com> pisze:

> I Zenon postanowal przywolac te swiadectwa .... AKURAT w trakcie
> mordowania ukrainskich cywilow przez Rosje, bo...?

Bo teraz cywile giną ale eksterminacji jako celu samego w sobie całych
wsi/miasteczek jeszcze nie zarzucono? A tobie się bardzo chcę nakręcać
jego spiralę "ponad pół wieku temu (gdy Niemcy przeprowadzali Holocaust
to) Ukraińcy …". Niby trudniej wybaczyć/zapomnieć (dalej częściowo)
Ukraińcom niż Niemcom?

> Swiadectw setek tysiecy Polakow zamordowanych przez Rosje czy ponad
> miliona deportowanych na Syberie w latach 1939-41- zakladam, nie
> bedzie ? […]

Nie przytoczysz nie będzie. Przytoczycie (czy będziecie leniem)?

Fundament filozofii kapitalizmu: Sam się nie krytykuj. Twoi nie
przyjaciele sami to zrobią i nic nie będziesz musiał im płacić.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Jak nie urok, to sraczka. (Przysłowie polskie)

Re: Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPA [Zexon-a wyczucie chwili]

<e4452319-45bb-4802-b495-7886a354f133n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36455&group=soc.culture.polish#36455

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 May 2022 08:42:40 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Świadkowie_zbrodni_ukraińskiego_UPA_[Zexon-a_w
yczucie_chwili]
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Sun, 22 May 2022 15:42 UTC

On Sunday, May 22, 2022 at 8:59:59 AM UTC-2:30, A. Filip wrote:

> [...]
> wsi/miasteczek jeszcze nie zarzucono?
> A tobie się bardzo chcę nakręcać jego spiralę "ponad pół wieku temu (gdy Niemcy przeprowadzali Holocaust

Filip kogos cytuje swoim cudzyslowem? Bo w tym watku NIKT nie mowil o Niemcach.

Dyskusja byla o uzytecznych idiotach Moskwy probujacych zniechecic Polakow do pomocy Ukrainie i zrelatywizowac zbrodnie armii rosyjskiej,patrz np.

- pewien Filip w dyskusjach o zbrodniach rosyjskich na Ukrainie kierujacy dyskusje na .... Abu Ghraib tak
jakby winy Amerykanow w Iraku mialy usprawiedliwiac zbrodnie ... Rosjan na Ukraincach.
"Zawinil kowal, Filip wiesza Cygana" (przyslowie ukrainskie)

- pewien Zenon - ktory chce pomoc Moskwie poprzez zniechecenia Polakow do pomocy Ukraincm
- najpierw, ze ci Ukraincy to pewnie nie zrobliby tego samego gdybysmy to my byli w ich sytuacji
- potem jacy ci Ukraincy to niewdzieczni,
- a teraz implikujac ze jest w porzadku zabijac Ukraincow w Kijowie, Charkowie czy Mariupolu, bo .... jacys inni
Ukraincy 75 lat temu mordowali Polakow w zupelnie innej czesci kraju.

I co ciekawe, widzac kraj napadajacy na inny i zabijajacy zolnierzy i cywilow napadnietego kraju
- Zenonowi NIE PRZYCHODZI na mysl napasc Rosjan na Polske w 1939 i w jej wyniku - zamordowanie jencow
w Katyniu, czy masowe aresztowania, egzekucje l ub deportacje na Syberie dobrze ponad miliona Polakow
z najechanego przez Rosjan kraju.
Nie wspomina tez czemus nic o przedwojennym ludobojstwie w ZSRR - gdy nasi "rosyjscy bracia"
zamordowali 100 tys. zwyklych Polakow mieszkajacych na terenach ZSRR - w ramach "specjalnej akcji polskiej ".

> A. Filip | Jak nie urok, to sraczka. (Przysłowie polskie)

Jak nie Filip, to Zenon. (Przysłowie scpowe)

Re: Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPA

<c7476313-e977-45e8-b17a-a0a59279e9d6n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36468&group=soc.culture.polish#36468

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 May 2022 10:36:02 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Sun, 22 May 2022 17:36 UTC

Zexon napisał(a):
> Zbrodnie ukraińskich nacjonalistów na Polakach

Wołyń, Katyń, Wołyń, Katyń ...

https://youtu.be/76dtGawk4Fo

Szukasz waść słabo zorientowanych?

Re: Mowa trawa, (nieupubliczniony) film grunt [Was: Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPA [Zexon-a wyczucie chwili]]

<anfi+7725so6vvf-m5m0@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36469&group=soc.culture.polish#36469

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Mowa trawa, (nieupubliczniony) film grunt [Was:
Date: Sun, 22 May 2022 17:43:14 +0000 (UTC)
sha1:pYMgWEr9iPvmfrqTv3SckSSSBgo=
 by: A. Filip - Sun, 22 May 2022 17:43 UTC

boukun <boukun@gmail.com> pisze:
> [...]
> nacjonalistycznych, którzy są prawdziwymi nazistami. Powiedział to po
> powrocie z Ukrainy były żołnierz francuskiej Piechoty Morskiej Adrien
> Bocquet w wywiadzie dla francuskiej stacji Sud Radio.
>
> Były żołnierz piechoty morskiej stwierdził, że był świadkiem „wielu
> zbrodni wojennych” popełnionych przez Ukraińców, ale żadnych
> popełnionych przez wojska rosyjskie. „Ludzie mogą mówić, co chcą. Byłem
> tam. Widziałem, co się tam wydarzyło» – podkreślił Bocquet dodając, że
> ma kilkadziesiąt nagrań wideo ukraińskich  zbrodni wojennych."

Pogadamy na poważnie o czymś więcej niż taniej propagandowej wrzucie
gdy te filmy upubliczni i zdaniem wielu będą odpowiadać jego barwnemu
opisowi na razie gołosłownemu. Dla mnie to scenariusz możliwy ale nie
najbardziej prawdopodobny.

Bo to co robi jeśli nie jest prostą ściemą (na którą obecnie dla mnie
wygląda) to może być "budowaniem napięcia" po publikację przynajmniej
kilku "bardzo oczywistych filmów" w ciągu *góra* 2-3 dni.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.
| Nie boi się wilk psa, tylko szczekania jego. (Przysłowie polskie)

Re: Świadkowie zbrodni ukraińskiego UPA [Zexon-a wyczucie chwili]

<ee564758-49b5-4a26-b1f7-e3a6473b1517n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36471&group=soc.culture.polish#36471

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 May 2022 10:53:13 -0700 (PDT)
yczucie_chwili]
From: gaska.al...@gmail.com (Alojzy Gąska)
 by: Alojzy Gąska - Sun, 22 May 2022 17:53 UTC

boukun napisał(a):

> są
> wyłacznie ukraińscy żołnierze

Kłamstwo, film YT z jego wypowiedzią przeczy temu co zapodałeś.

> Były żołnierz piechoty morskiej stwierdził, że był świadkiem „wielu
> zbrodni wojennych” popełnionych przez Ukraińców, ale żadnych
> popełnionych przez wojska rosyjskie.

Tu kłamstwa nie ma, jest manipulacja a`la tefaueny.

Dowodów również nie ma więc twoja wklejka powielona
po kimś 10x jest warta 0 rubli.