Scientists will study your brain to learn more about your distant cousin, Man.

interests / soc.culture.polish / Re: Polacy pierwsi do zwolnienia

SubjectAuthor
* Re: Polacy pierwsi do zwolnieniaBasia
`- Re: Polacy pierwsi do zwolnieniaa a

1
Re: Polacy pierwsi do zwolnienia

<bc595207-2379-4e00-91bf-c8d1aaef3f0bn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36477&group=soc.culture.polish#36477

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 May 2022 11:21:58 -0700 (PDT)
Subject: Re: Polacy pierwsi do zwolnienia
From: abjj...@sbcglobal.net (Basia)
 by: Basia - Sun, 22 May 2022 18:21 UTC

On Sunday, May 22, 2022 at 2:15:43 AM UTC-7, boukun wrote:

> [...]
> pracy, tak jak i inni zatrudnieni tam Ukraińcy.
>
> W ostatni weekend byłem w Opolu, w restauracji na rynku
> obsługiwały młode Polki kelnerki, szefową była Ukrainka, u której
> udało mi się zamówić same szparagi. 3 tygodnie temu byłem na
> weekendzie w Oleśnicy, w restauracji Stylowa obsługa składała się
> z Ukrainek. Gdzie bym nie był, wszędzie obsługują mnie Ukrainki,
> nawet w chińskim sklepie w Namysłowie.
>
> Jestem ciekaw, na czyje miejsce wchodzą masowo w zakładach pracy
> Ukraińcy. Skąd nagle takie masowe zatrudnienie Ukraińców w
> Polsce? Czy zwolnieni z tych miejsc Polacy, dostają jakieś

Skad masowe zatrudnianie Ukraincow?

Bylo na scp pisane, ...dyskusja w pierwszych
tygodniach wojny przy okazji zachwytu tym
ze migranci z Ukrainy szukaja pracy i jest
nadzieja ze szybko sie zaasymiluja w przeciwienstwie
do roznych mahometanskich obibokow co to
na Zachod jada by na zapomodze siedziec.

Przekonywano nawet w mediach ze polska
ekonomia ma wystarczajaco miejsc pracy dla
okolo 700 tys. do 1.5 mln Ukraincow.

Przypomne co Basia pisala i przed czym przestrzegala.
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/05Lunl94muY/m/S2cdTBGiAAAJ

Zexon:
> Większość uchodźców z Ukrainy po 3 dniach pracują i płacą podatki a ich dzieci chodzą do szkoły.
>To nie są jakieś usmolone czy muzułmanie, co jadą po zasiłek.
>Oto przykłady.
>https://youtu.be/KqKnTOFS22A

Basia:
>Im szybciej uchodzca podejmuje prace
>w Polsce tym szybciej Polak ja traci,
>
>...i staje sie bezrobotnym!

Zexon:
>Zanim otworzysz swoją japę poczytaj:
>„w sumie 700 tys. osób jest w stanie znaleźć u nas nie tylko schronienie, ale też pracę"
>
>https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ekspert-polski-rynek-pracy-moze-wchlonac-700-tys-pracownikow-z-Ukrainy-8284599.html#:~:text=Jego%20zdaniem%2C%20realnie%20nasz%20rynek,St%C4%85d%20w%20sumie%20700%20tys.

Basia:
> [...]
>wrecz zatrudnianie ukrainskich uchodzcow
>bedzia z pewnoscia recepta na przetrwanie.
>
>Czy recepta dla polskiego biznesu bedzie
>rownie dobra recepta dla polskiej sily roboczej?
>
>Watpliwe.
>
>Za kilka miesiecy jezeli wojna nie obejmie
>wkrotce Polski, z latwoscia bedzie mozna
>sie przekonac obserwujac wskazniki poziomu
>bezrobocia. Miejmy nadzieje ze nie beda
> falszowane. (...)
>
> Polske czeka badz to raptowny wzrost
> bezrobocia badz to fala emigracji Polakow
> ktorzy potracili prace na korzysc uchodzcow
> (przy zalozeniu unikniecia wojny i ucieczki

: :AIDS wypalił ci już mózg, nie potrafisz myśleć już jak człowiek.

Re: Polacy pierwsi do zwolnienia

<5038206e-fe5e-4538-8414-1813d53de8ben@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36480&group=soc.culture.polish#36480

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Sun, 22 May 2022 11:42:48 -0700 (PDT)
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Sun, 22 May 2022 18:42 UTC

On Sunday, 22 May 2022 at 20:21:59 UTC+2, Basia wrote:

> [...]
>
> Basia:

> :
> :AIDS wypalił ci już mózg, nie potrafisz myśleć już jak człowiek.
Nie istnieją żadne limity zatrudnienia.
\ Nawet gdy do Polski wjedzie 50 mln uchodźców
to w ciągu roku powstanie 50 mln. nowych miejsc pracy

Budownictwo, uslugi, handel, nie znają limity.

Limity sa w professions, czyli lekarze, prawnicy, inżynierowie, bo trzeba się uczyć wiele lat
a nowych hut, stocznie, fabryk samochodów nikt nie buduje

Polska powinna miec 50 mln. już 30 lat temu
al;e Balcerek zaplanowal depopulację tak samo jak zardzewiała dama pozbawiła uczniów w brytolskich szkołach darmowego mleka, aby sie nie mnożyły i były herlawe.

Polska = 100 mln. mieszkanców i taki cel trzymać

Ze 100 mln. ktopś Polskę na świecie zauwazy i będzie można robić jakies interesy, handel czy koprodukcję

Na świecie liderami są miliardowe populacje
i Afryka będzie miała 4 mld
a Australia się wyludni. bo tam mieszka się jedynie na wybrzeżach a interior pusty, do sprzedania za grosze, bo upały +60 st. C i życ się nie da.,