"What I've done, of course, is total garbage." -- R. Willard, Pure Math 430a

interests / soc.culture.polish / Re: Biden deklaruje: USA mogą użyć siły w obronie Tajwanu ["byłby skłonny"]

SubjectAuthor
* Biden deklaruje: USA mogą użyć siły w obronie Taa a
+- Re: Biden deklaruje: USA mogą użyć siły w obronia a
`- Re: Biden deklaruje: USA mogą użyć siły wA. Filip

1
Biden deklaruje: USA mogą użyć siły w obronie Tajwanu. Jest reakcja Chin Prezydent USA oświadczył w czasie wizyty w Tokio, że byłby skłonny do użycia siły, by bronić Tajwanu. Chiny w swojej odpowiedzi ostrzegły już prezydenta USA, aby nie "lekceważy

<e698d42c-13fe-43bd-8716-43ea73a275ebn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36551&group=soc.culture.polish#36551

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 23 May 2022 08:16 UTC

Biden deklaruje: USA mogą użyć siły w obronie Tajwanu. Jest reakcja Chin

Prezydent USA oświadczył w czasie wizyty w Tokio, że byłby skłonny do użycia siły, by bronić Tajwanu. Chiny w swojej odpowiedzi ostrzegły już prezydenta USA, aby nie "lekceważył ich determinacji" w sprawie wyspy.

Joe jest dziecinny i dopropwadzi do upadku Hameryki

Bo to Chiny sa No.1 a Hameryka No.3

i w konflikcie zbrojnym Hameryka nie ma żadnych szans z chinskim mocarstwem
i to pobrzękiwanie szabelką jest tragiczne i dowodem slabości, a nie siły

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/chiny-tajwan-joe-biden-deklaruje-usa-moga-uzyc-sily-w-obronie-wyspy/zs89m78,79cfc278

Joe pręży muskuły a tu trzeba zacząć myśleć, jak życ jako 3.potęga gospodarcza, a nie 1. jak 50 lat temu

Re: Biden deklaruje: USA mogą użyć siły w obronie Tajwanu. Jest reakcja Chin Prezydent USA oświadczył w czasie wizyty w Tokio, że byłby skłonny do użycia siły, by bronić Tajwanu. Chiny w swojej odpowiedzi ostrzegły już prezydenta USA, aby nie "lekcew

<f2fbecff-2b3d-421c-b839-157b3affbc0cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36558&group=soc.culture.polish#36558

Newsgroups: soc.culture.polish
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Mon, 23 May 2022 08:32 UTC

On Monday, 23 May 2022 at 10:16:05 UTC+2, a a wrote:
> [...]
>
> Joe pręży muskuły a tu trzeba zacząć myśleć, jak życ jako 3.potęga gospodarcza, a nie 1. jak 50 lat temu
Joe nie rozumie,
że jak będzie pogrywał z Chinami i przegra, to Chiny zrobią Taiwan ale z Hameryki
i chinski będzie językiem urzędowym w Hameryce do końca świata.

Re: Biden deklaruje: USA mogą użyć siły w obronie Tajwanu ["byłby skłonny"]

<anfi+c4pq5q1j3f-m5n1@wp.eu>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36564&group=soc.culture.polish#36564

From: anf...@wp.eu (A. Filip)
Newsgroups: soc.culture.polish
Subject: Re: Biden deklaruje: USA mogą użyć siły w
obronie Tajwanu ["byłby_skłonny"]
Date: Mon, 23 May 2022 09:28:00 +0000 (UTC)
sha1:MkLukGwAdl57XRmx+EaUeVa9fUI=
 by: A. Filip - Mon, 23 May 2022 09:28 UTC

a a <manta103g@gmail.com> pisze:
> [...]
>
> Joe pręży muskuły a tu trzeba zacząć myśleć, jak życ jako 3.potęga

Myśl jak kapitalista. Dlaczego USA ma sprzedać Tajwan *tanio*?
IMHO Raczej++ nawet Biden dwóch kadencji *jeszcze* sprzedawać nie będzie.

Dopóki nie zadeklaruje w sposób bardzo trudny do odkręcenia że USA
*będą* (bezwarunkowo) bronić Tajwanu to jest to niemal to samo
stanowisko "raczej tak ale niekoniecznie" (brak oczywistego pełzającego
odwrotu) i gra na niuansach.

--
A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.