A morsel of genuine history is a thing so rare as to be always valuable. -- Thomas Jefferson

interests / soc.culture.polish / Re: Polska "polityka informacyjna"

SubjectAuthor
* Re: Polska "polityka informacyjna"Russet Bulba
`* Re: Polska "polityka informacyjna"Eksuperancjusz Dociekliwy
 `- Re: Polska "polityka informacyjna"Russet Bulba

1
Re: Polska "polityka informacyjna"

<f794946f-6743-4665-979f-6621a530bfc7n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36570&group=soc.culture.polish#36570

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 23 May 2022 03:50:11 -0700 (PDT)
Subject: Re: Polska "polityka informacyjna"
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 23 May 2022 10:50 UTC

On Tuesday, September 9, 2008 at 5:32:12 AM UTC-3, boukun wrote:
> [...]
> czytelna, kiedy dochodzi do jakiegoś kryzysu na Wschodzie, typu "pomarańczowa
> rewolucja", histeria z Andżeliką Borys na Białorusi, sprawa Litwinienki czy
> teraz w Gruzji. Tak było też kiedy Zachód wykańczał Serbię w 1999 roku,
> prowadząc ordynarną i kłamliwą propagandę, mającą na celu przekonanie świata, że
> Serbowie to mordercy a Albańczycy to baranki miłujące pokój. To wtedy "nasze"
> media po raz pierwszy zastosowały dezinformację na wielką skalę. Udało się,
> ludzie to kupili. Potem była już tylko rutyna.

Po naszym nosem:

Kto wymordowal miliony Ukraincow w latach 30- tych i nastepne miliony wyslal na Sybir? Ludnosc Kubania z 55% ukrainskiej zmienila sie w 1% ukrainskiej w tamtym rejonie.

Kto milionami w okresie tzw represji wymordowal milion swoich obywateli a dziesiatki wyslal do lagrow w krancowe warunki atmosferyczne?

Kto rozstrzelal ponad 100 tysiecy polskich mezczyzn w Rosji w latach 1936-1938?

Kto najechal Polske w q1939 roku, Litwe, Lotwe, Estonie, Finlandie, Moldawie w 1939-40?

Kto wymordowal polskich jencow w Katyniu i Ostaszkowie?

Kto milionami deportowal Polakow z Kresow bydlecymi wagonsmi w okresie zimowym na Syberie i do Kazachstanu?

Kto zagarnal niepodlegla Tuwe?

Kto najechal Wegry w 1956 roku i Czechoslowacje w 1968 roku?

Kto najechal Afganistan w 1980 roku?

Kto zbombardowal Suchumi?

Kto zlamal pokoj i napadl na Czecznie w Ii wojnie czeczenskiej?

Kto zniszczyl Aleppo i wiele innych miast syryjskich mordujac mieszkancow w obronie gazujacego wlasnych obywateli Assada? Kto go w ten gas wyposazal?

No i kto dwa razy militarnie najechal Ukraine lamiac przy tym wszystkie z nia umowy i postanowienia o nieinterwencji w sprawy wewnetrzne i nienaruszalnosci granic?

Kto w koncu te rosyjskie obietnice i porozumienia nazwal podpisanymi po pijaku, a wiec dla niepijacego niby Putina niezobowiazujace?

No i kto w takiej sytuacji moze wierzyc Rosji, kiedy barbarzynstwo jest istota jej tzw odrebnej cywilizacji. Cywilizacji gwaltu, despotyzmu i niewoli. Ciazenia Europy Wschodniej ku Zachodowi sa naturalne i zrozumiale. Nawet Szwecja po 200 latach neutralnosci i dwoch wojnach swiatowych to zrozumiala..

Re: Polska "polityka informacyjna"

<0ccfad1a-4c6c-4f14-b52a-ced6960ee443n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36572&group=soc.culture.polish#36572

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 23 May 2022 04:11:10 -0700 (PDT)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Mon, 23 May 2022 11:11 UTC

poniedziałek, 23 maja 2022 o 12:50:12 UTC+2 cyrylme...@gmail.com napisał(a):

> [...]
>
> Kto milionami deportowal Polakow z Kresow bydlecymi wagonsmi w okresie zimowym na Syberie i do Kazachstanu?

Aż zerknąłem.

I co mi wpadło przy okazji?
1. Szojgu "ż", po matce znaczy liczy się
2. gnębią ruskich

cyt.
Szojgu Siergiej Kużugiet ogłu czyli Szojgu Siergiej Kużugietowicz, urodził się w 1955 roku w wyniku gorącej miłości Tuwińczyka Kużugieta i Żydówki Aleksandry Rawkinej. Ojciec Szojgu był funkcjonariuszem partyjnym, który z reniferów przesiadł się od razu do Wołgi model 21, matka była córką Jakowa Rawkina, funkcjonariusza partyjnego i jednego ze współpracowników Lwa Trockiego.
https://informnapalm.org/pl/tuwa-rzadzi-lub-kaukazozamiennicy-w-rosyjskim-wojsku/

Re: Polska "polityka informacyjna"

<8f37feb8-5114-4432-a06d-9c8495704954n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36582&group=soc.culture.polish#36582

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 23 May 2022 05:51:16 -0700 (PDT)
From: cyrylmet...@gmail.com (Russet Bulba)
 by: Russet Bulba - Mon, 23 May 2022 12:51 UTC

On Monday, May 23, 2022 at 8:11:11 AM UTC-3, Eksuperancjusz Dociekliwy wrote:

> [...]
> Szojgu Siergiej Kużugiet ogłu czyli Szojgu Siergiej Kużugietowicz, urodził się w 1955 roku w wyniku gorącej miłości Tuwińczyka Kużugieta i Żydówki Aleksandry Rawkinej. Ojciec Szojgu był funkcjonariuszem partyjnym, który z reniferów przesiadł się od razu do Wołgi model 21, matka była córką Jakowa Rawkina, funkcjonariusza partyjnego i jednego ze współpracowników Lwa Trockiego.

Bo Rosjanin przez wieki byl rabem i burlakiem. Wieki ucisku w pomongolskiej strukturze spoleczno- politycznej wyksztalcily w zwyklych Rosjanach tzw syndrom sztokholmski, kiedy ofiara identyfikuje sie z oprawca. Tak wiec ofiara tkwi w rosyjskim blocie a oprawca pomieszkiwal i pomieszkuje na Lazurowym Wybrzezu traktujac Rosje jako zrodlo dochodow na lepsze zycie na Zachodzie.. Tak zyla kiedys rosyjska arystokracja czesto pochodzenia tatarskiego i tak zyja wspolczesni kryminalni arystokraci zakrywajacy swe lapcie super jachtami i rezydencjami na Zachodzie. A ruski super glupek identyfikujacy sie z nimi ma stary samowar, idzie do woja bo nie ma wyjscia lecz czuje sie w odbiciu bogactwa swoich panow szczesliwszym.