Life is fraught with opportunities to keep your mouth shut.

interests / soc.culture.polish / Re: GW donosi: Kto krytykował Putina może być Rosyjskim szpiegiem! ;-)

SubjectAuthor
* Re: GW donosi: Kto krytykował Putina może być RosEksuperancjusz Dociekliwy
`- Re: GW donosi: Kto krytykował Putina może być RosPiotr

1
Re: GW donosi: Kto krytykował Putina może być Rosyjskim szpiegiem! ;-)

<cfe1b6a2-3fc8-4681-b05e-5b7872179919n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36590&group=soc.culture.polish#36590

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 23 May 2022 10:10:07 -0700 (PDT)
Subject: Re:_GW_donosi:_Kto_krytykował_Putina_może_być_Ros
yjskim_szpiegiem!_;-)
From: alojzy.n...@gmail.com (Eksuperancjusz Dociekliwy)
 by: Eksuperancjusz Docie - Mon, 23 May 2022 17:10 UTC

Piotr napisał(a):

> "To zrozumiałe, że rosyjski prezydent chce bronić interesów mieszkających na Krymie Rosjan. Amerykański sekretarz stanu John Kerry nazwał metody Putina "dziewiętnastowiecznymi". Ale czy agresje dokonywane w różnych miejscach świata przez armię USA już w XXI wieku można uznać za bardziej cywilizowane?! Na Krymie nie doszło do żadnej agresji.

Głębsza filozofia:)

Re: GW donosi: Kto krytykował Putina może być Rosyjskim szpiegiem! ;-)

<0abed359-aedc-4524-bdf4-0d36881c4a05n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36594&group=soc.culture.polish#36594

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Mon, 23 May 2022 10:48:27 -0700 (PDT)
yjskim_szpiegiem!_;-)
From: petre...@gmail.com (Piotr)
 by: Piotr - Mon, 23 May 2022 17:48 UTC

On Monday, May 23, 2022 at 2:40:08 PM UTC-2:30, Eksuperancjusz Dociekliwy wrote:

> Głębsza filozofia:)

Raczej ... glebsza sztuka cytowania - Dyspozycyjny TAK zrecznie to zacytowal, zeby wygladalo ze przylapal .... mnie
na obronie inwazji Moskwy z 2014 - a nie na potepieniu tego:

Tu ten kontekst, ktory Dyspozycyjny Dociekliwie wycial:

========1. A.A. Filip - sugerowal, ze cecha rozpoznawcza agentow Rosji NIE jest - obrona posuniec Rosji i
atakowanie Zachodu, jak to robili Filip, boukun i mkarwan, lecz ...KRYTYKA inwazji.
W tym celu ZMANIPULOWAL cytowany przez siebie artykul piszac:
AAF: "Wrocławski trop szpiega GRU. W tutejszym periodyku krytykował Putina
Czyli ściepa jest pełna podejrzanych o szpiegostwo na rzecz Rosji? ;-)"

na co ja odpowiedzialem:
PT: " Nie, bo gdy facet zostal kupiony to ZMIENIL pozycje jak kurek na kosciele i [ZAMIAST krytyki Putina] zaczal upowszechniac linie Moskwy:] "nie ma dowodów na to, że oddziały, które pojawiły się na ulicach, to jednostki rosyjskie.".

O czym [A. A.Filip] wie - bo ten cytat to z artykulu na ktory sie powolywal.. Ale prosze nie dac faktom wejsc Panu w droge wbicia szpili swoim oponentom.

A tu caly cytat z tego agenta GRU. Kazdy moze sam sobie wyrobic zdanie czy to sa slowa pod ktorymi podpisaliby sie sciepowi krytycy polityki Rosji, czy raczej pp. boukun, mkarwan lub A. Filip.

"To zrozumiałe, że rosyjski prezydent chce bronić interesów mieszkających na Krymie Rosjan. Amerykański sekretarz stanu John Kerry nazwał metody Putina "dziewiętnastowiecznymi". Ale czy agresje dokonywane w różnych miejscach świata przez armię USA już w XXI wieku można uznać za bardziej cywilizowane?! Na Krymie nie doszło do żadnej agresji. To krzywdzący Rosjan przekaz medialny. Rosyjskie wojska zgodnie z umowami mają prawo przebywać na terenie swoich baz na Krymie, a nie ma dowodów na to, że oddziały, które pojawiły się na ulicach, to jednostki rosyjskie. Poza tym nie było żadnej zbrojnej napaści. Nie padły strzały. Krzywdzące są zatem próby porównywania Putina do Hitlera"
Stanisław Sz., agent GRU

=== Koniec pelnego cytatu ===Dyspozycyjny wycial caly kontekst i wycial atrybucje tego co zostawil (zniknal "Stanisław Sz., agent GRU", zostal "Piotr napisal(a)", tak zeby wygladalo ze to ... moje poglady:

Caly E. Dyspozycyjny, caly on..

Piotr