"Just think of a computer as hardware you can program." -- Nigel de la Tierre

interests / soc.culture.polish / Rosjanie rozpowszechniają w mediach społecznościowych informacje jakoby Andrzej Duda był wnukiem Michaiła Dudy — ukraińskiego nacjonalisty i dowdócy UPA, którzy brał udział w rzezi wołynskiej w 1943 r.

SubjectAuthor
* Rosjanie rozpowszechniają w mediach społecznościa a
`- Re: Rosjanie rozpowszechniają w mediach społecznoZenek Kapelinder

1
Rosjanie rozpowszechniają w mediach społecznościowych informacje jakoby Andrzej Duda był wnukiem Michaiła Dudy — ukraińskiego nacjonalisty i dowdócy UPA, którzy brał udział w rzezi wołynskiej w 1943 r.

<51f94a6e-9923-4756-8098-0d7218a73118n@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36753&group=soc.culture.polish#36753

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 25 May 2022 04:39:55 -0700 (PDT)
Subject: _Rosjanie_rozpowszechniają_w_mediach_społeczności
From: manta1...@gmail.com (a a)
 by: a a - Wed, 25 May 2022 11:39 UTC

Rosjanie rozpowszechniają w mediach społecznościowych informacje jakoby Andrzej Duda był wnukiem Michaiła Dudy — ukraińskiego nacjonalisty i dowdócy UPA, którzy brał udział w rzezi wołynskiej w 1943 r.

Rosyjska propaganda uderza w prezydenta Dudę. Łączy go z dowódcą UPA

W rosyjskich mediach społecznościowych krążą kłamliwe informacje dotyczące pochodzenia prezydenta Polski. Kremlowska propaganda łączy Andrzeja Dudę z jednym z ukraińskich nacjonalistów. Według tej narracji porucznik UPA Michaił Duda wychował prezydenta "w duchu nazizmu".

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/rosyjska-propaganda-uderza-w-prezydenta-dude-laczy-go-z-dowodca-upa/kt5zg0e,79cfc278

Re: Rosjanie rozpowszechniają w mediach społecznościowych informacje jakoby Andrzej Duda był wnukiem Michaiła Dudy — ukraińskiego nacjonalisty i dowdócy UPA, którzy brał udział w rzezi wołynskiej w 1943 r.

<05a027de-9485-4506-8a09-6fc774faf83cn@googlegroups.com>

  copy mid

https://www.novabbs.com/interests/article-flat.php?id=36761&group=soc.culture.polish#36761

Newsgroups: soc.culture.polish
Date: Wed, 25 May 2022 06:00:21 -0700 (PDT)
Subject: Re:_Rosjanie_rozpowszechniają_w_mediach_społeczno
From: 4kogute...@gmail.com (Zenek Kapelinder)
 by: Zenek Kapelinder - Wed, 25 May 2022 13:00 UTC

środa, 25 maja 2022 o 13:39:57 UTC+2 mant...@gmail.com napisał(a):
> [...]
>
> W rosyjskich mediach społecznościowych krążą kłamliwe informacje dotyczące pochodzenia prezydenta Polski. Kremlowska propaganda łączy Andrzeja Dudę z jednym z ukraińskich nacjonalistów. Według tej narracji porucznik UPA Michaił Duda wychował prezydenta "w duchu nazizmu".

Moja szklana kula twierdzi autorytatywnie że czas w którym Polscy i Ukraińscy nacjonaliści pójdą w jednym pochodzie, trzymając się za ręce i śpiewając patriotyczne pieśni, nie jest bardzo odległy. W zasadzie odkąd Polacy najemnicy walczą ramię w ramię z Ukraińcami w obronie ich ojczyzny to co wczoraj było niemożliwe dzisiaj jest czymś normalnym. Nie chce chujnia Ukrainy w swoich szeregach. Chuj im w dupę. Zrobimy z Ukraińcami myk co się będzie nazywał Unia Sarmacka. Plany już są. Świat i ONZ nie przewidzieli że państwa maga chcieć się połączyć bez wojny i w taki sposób że każde zachowa autonomię. Wszyscy zawsze się napierdalali żeby się podzielić albo zdobyć nowe tereny. A na połączenie jw nie ma przepisów. Flagę takiej unii już widziałem. Jest żółto czerwona. Piękna prosta flaga. W godle unii może być orzeł z widłami..